استایل های کژوال برای پاییز و زمستان
Views 49 بازدید
Calendar icon 6 ماه پیش

استایل های کژوال برای پاییز و زمستان

استایل های کژوال برای پاییز و زمستان

استایل کژوال از سبک‌هایی است که امروزه بیشتر دیده می‌شود. فلسفه‌ کژوال بر سبکی و راحتی بنا شده و از این نوع استایل می‌توان در همه‌ جا اعم از دورهمی‌های دوستانه، مسافرت‌ها، گردش‌ها و در مواردی حتی سر کار استفاده کرد.

این استایل، از جمله کاربردی‌ترین استایل‌های 2024 به حساب می‌آید و شامل انواع مختلفی است که برخی از آن‌ها، سامر کژوال و بیزینس کژوال است. پس اگر از استایل‌های محدود و خسته‌کننده می‌خواهید رها شوید، استایل کژوال آن هم در فصل پاییز یا زمستان می‌تواند بهترین انتخاب باشد و به دلیل اینکه استایل‌های غیر رسمی امروزه پرطرفدارتر هستند، بنابراین استایل کژوال انتخاب بسیاری است. در این مقاله از آی بولک به معرفی کاملا ین استایل و نحوه ست کردن آن پرداخته‌ایم.

استایل کژوال برای پاییز

برای داشتن یک استایل کژوال مناسب برای پاییز باید به مواردی توجه داشت که برخی از آن‌ها عبارتند از:

انتخاب انواع رنگ‌های پاییزی


استفاده از انواع رنگ‌های پاییزی نظیر بورگوندی، سبز، قهوه‌ای و نارنجی، برای داشتن استایل کژوال برای فصل پاییز بسیار مناسب است. بنابراین، می‌توانید رنگ لباس‌ها را طوری ترکیب کنید که در آن از رنگ‌های پاییزی استفاده شده است.

پوشیدن لباس‌ها به صورت لایه لایه

با توجه به این که در فصل پاییز دما کاهش می‌یابد و در روزهای پاییزی تغییرات دمایی زیادی مشاهده می‌شود، بنابراین پوشیدن لباس‌ها به صورت لایه لایه ایده‌ی مناسبی است.

به طور مثال، می‌توانید زیر جلیقه یا پالتو از یک سویشرت استفاده کنید که در این صورت با تغییرات دمایی می‌توانید لایه‌ای از لباس‎ها را کم یا زیاد کنید.

استفاده از شال و کلاه

مطلب پیشنهادی: پارچه های مناسب فصل پاییز و زمستان
استفاده از یک شال گرم و یک کلاه زیبا در عین این که می‌تواند گرما را به شما هدیه دهد، استایل کژوال پاییزی را تکمیل کرده و آن را جذابتر جلوه خواهد داد.

استفاده از جوراب‌های طرحدار


در طی فصل پاییز می‌توانید از جوراب‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنید. جوراب‌های طرح‌دار استایل کژوال پاییزی را بهتر نشان خواهند داد.

انتخاب اکسسوری‌های با طرح برگ یا دیگر عناصر طبیعی

برای داشتن یک استایل کژوال پاییزی، استفاده از اکسسوری‌هایی با طرح برگ یا دیگر عناصر طبیعی، بسیار زیبا خواهد بود. به طور مثال، انتخاب گردنبند یا دستبندهایی که در آن‌ها از گل یا برگ خشک استفاده شده بسیار خلاقانه است.

انتخاب کفش‌هایی مناسب

کفش‌های متناسب با استایل کژوال پاییزی در عین اینکه باعث گرم نگه داشتن قسمت مچ و پاهای شما در فصل پاییز می‌شود، در استایل‌تان نیز تاثیر جذابی خواهد گذاشت. در این رابطه، می‌توان از بوت‌ها و انواع کفش‌های مخصوص فصل پاییز استفاده کرد.
همچنین بخوانید: مهمانی پاییزی چی بپوشیم؟

استفاده از لباس جین

یکی از گزینه‌های مناسب برای داشتن یک استایل کژوال جذاب پاییزی، استفاده از لباس‌های جین است. بنابراین، انتخاب جین با سویشرت یا حتی جلیقه، ایده‌ای مناسب خواهد بود.

استفاده از چرم

اکسسوری‌ها و لباس‌های چرم در پاییز به شما کمک می‌کنند تا استایلی خاص داشته باشید. پوشیدن کت چرم یا استفاده از کیف چرم، جزئیات بسیار شیکی هستند که استایل کژوال پاییزی را تکمیل می‌کنند.

داشتن بک‌پگ یا کیف‌های باز

از دیگر گزینه‌های مناسب برای داشتن یک استایل کژوال پاییزی، استفاده از کیف‌های باز و بک‌پگ‌ها است. این نوع کیف‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بسیار مدرن و راحت، کیف پول، کلیدها و دیگر وسایلتان را حمل نمایید.

استفاده از یک عینک آفتابی مناسب


از اهمیت عینک آفتابی در پاییز نباید گذشت. عینک‌ها در عین این که از چشمانتان در فصل پاییز محافظت خواهند کرد، به استایل کژوال پاییزی، ظاهری خاص می‌دهند. در این مورد می‌توانید از رنگ‌ها و فریم‌هایی متناسب با فصل پاییز استفاده نمایید.
چه لباس هایی مناسب فصل پاییز هستند؟

استایل کژوال برای فصل زمستان

برای داشتن یک استایل کژوال زمستانی باید به ترکیب بافت‌ها، مواد و انواع سبک‌ها توجه داشت. اکسسوری‌ها نیز در این استایل می‌تواند مهم باشد. به هر حال، برای داشتن یک استایل کژوال زمستانی باید به نکاتی دقت کنید:

استایل کژوال زمستانی با کاپشن

کاپشن‌ها از پرطرفدارترین لباس‌های زمستانی هستند. کاپشن‌های غیر رسمی استایلی راحت و زیبا ایجاد می‌کنند. این نوع لباس را تقریبا می‌توان با همه نوع لباسی ست کرد و همیشه قابل استفاده هستند. کاپشن‌ گزینه‎ای مناسب برای ایجاد یک استایل کژوال زمستانی جذاب است.

استایل کژوال زمستانی با پالتو

استفاده از پالتو علاوه بر اینکه گرما ایجاد می‌کند، الزام پوشیدن لباس‌های بیشتر را برطرف خواهد کرد و از آنجا که کژوال را با راحتی آن می‌شناسند، استفاده از پالتو بسیار راحت است و از پوشیدن لباس‌های سنگین و زیاد جلوگیری می‌کند.
همچنین می توانید مدل دامن های دخترانه زمستانی را ببیند

استایل کژوال زمستانی با کت تارتان

کت‌های تارتان از دیگر ایده‌ها برای داشتن یک استایل کژوال زمستانی جذاب است. کت‌های تارتان از پشم‎های سنگین تشکیل شده و معمولا در طرح‌هایی مربعی شکل دیده می‌شوند. کت تارتان به همراه شلوار جین می‌تواند جذاب باشد. همچنین، استفاده از نیم‌بوت و یک کیف دستی در این ترکیب فوق‌العاده است.

استایل کژوال زمستانی با شال‌ها بافتنی و اورسایز

به طور کلی، استایل کژوال زمستانی با لباس‎های اورسایز نظیر ژاکت‌ها یا شال‌های اورسایز بی‌نظیر است.

استایل کژوال زمستانی با ژاکت اورسایز


برخی از روزهای زمستان زیاد سرد نیستند که برای ایجاد استایل کژوال، می‌توانید در این روزها از ژاکت‌های اورسایز به‌جای پالتو استفاده کنید.

به طور مثال، ترکیب ژاکت اورسایز با شلواری ساده، اما کمی تنگ، به همراه کفشی پاشنه بلند و یک کیف کوچک، استایل کژوال زمستانی را منحصربه‌فرد می‌کند.

استایل کژوال زمستانی با پانچو

پانچو یکی دیگر از گزینه‌ها برای داشتن استایل کژوال زمستانی است. ترکیب پانچو اورسایز با شالی همرنگ آن و یک شلوار اسلیم ساده جذابیت خاصی به ظاهرتان می‌دهد.

استایل کژوال زمستانی با استفاده از شلوار جین

شلوار جین همراهی برای تمام فصول است. بنابراین، با استفاده از شلوار جین در زمستان، استایلی راحت و شیک خواهید داشت.

به طور کلی، شلوارهای جین با هر نوع و رنگی می‌توانند به شما در داشتن استایل کژوال زمستانی راحت و زیبا کمک کنند.

چه رنگ هایی برای فصل زمستان مناسب هستند؟

استایل کژوال زمستانی با تیشرت

تیشرت‌ها یکی دیگر از گزینه‌های مهم برای ایجاد یک استایل کژوال خاص زمستانی هستند. این نوع لباس‎ها را به راحتی می‌توان با دیگر لباس‌ها ست کرد.

می‌توان بر روی تیشرت‌ها در فصل زمستان از یک کت استفاده کرد. همچنین، تیشرت‌هایی با رنگ خنثی با اکثر کت‌ها و ژاکت‌ها هماهنگی خوبی ایجاد می‌کند و یک استایل کژوال زمستانی بی‌نظیر را ایجاد خواهند کرد.

استایل کژوال زمستانی با لباس‌های بافتنی

لباس‌های بافتنی نیز از دیگر گزینه‎ها برای داشتن یک استایل کژوال زمستانی است. با توجه به این که امروزه لایه لایه پوشیدن در زمستان هم ترند شده، بنابراین پوشیدن لباس‌های بافتنی به‌عنوان لایه‌ی بیرونی راحت و جذاب خواهد بود.

بنابراین استایل کژوال پاییزی و زمستانی

بنابراین استایل کژوال پاییزی یا زمستانی می‌تواند در کنار سادگی و راحتی، ظاهری شیک و جذاب را به شما هدیه دهد. برای داشتن یک استایل کژوال یاییزی و زمستانی می‌توان از انواع ژاکت‌ها، کت‌ها، شال‌ها، تیشرت‌ها، پالتوها و یا سایر لباس‌های زمستانی استفاده کرد. پس با کمی دقت در ترکیب رنگ‌ها، مدل‌ها و طرح‌ها می‎توان بهترین استایل کژوال پاییزی یا زمستانی را داشت.