مدل دامن دخترانه زمستانی

پوشیدن دامن در زمستان و پاییز شاید برای همه گزینه انتخابی نباشد. اما افرادی که تمایل دارند از دامن در زمستان استفاده کنند و ظاهر شیک داشته باشند و در عین حال از سرما در امان باشند باید در انتخاب دامن برای پاییز و زمستان دقت کنند. پوشیدن دامن در هوای سرد ملزم رعایت چندین نکته است. در این مطلب از آی بولک به چند نکته درباره پوشیدن دامن زمستانی اشاره می کنیم.

دامن دخترانه زمستانی

دامن های دخترانه زمستانی حالت اسپرت تری نسبت به دامن های دارند و با الیافی چون پشم تولید می شوند. از اینرو علاوه بر گرم نگه داشتن بدن، ایستایی خیلی خوبی دارند و می توان با آنها استایل شیکی داشت. در این مطلب می توانید چند مدل دامن دخترانه زمستانی را مشاهده کنید.

چند نکته برای انتخاب دامن دخترانه زمستانی

اگر از آن دسته افرادی هستید که مایلند در پاییز و زمستان دامن بپوشند باید برای در امان بودن از سرما به چند نکته توجه کنید:

  • مقداری لوسیون به پاهای خود بزنید. قبل از پوشیدن جوراب شلواری، لوسیون را روی پاهایتان بمالید. این کار واقعاً به شما کمک می کند تا سرمای زمستان را در دامن های گرم کنید.
  • پوشیدن جوراب شلواری مات ضخیم راه حل خوبی برای گرم ماندن در زمستان است. شما می توانید در زمستان دامن بپوشید بدون اینکه سردتان شود.
  • بهمراه دامن از بوت و چکمه هایی بلند استفاده کنید تا شما را گرم نگه دارد. برای پوشیدن دامن در زمستان به آستر داخلی بوت توجه کنید. برخی از چکمه ها دارای پوشش داخلی خز یا مواد حرارتی ضخیم هستند که گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. زیرا واقعاً گرما را در پاهای شما پخش می کنند و شما می توانید آنها را با دامن بپوشید.
  • گرم نگه داشتن بالاتنه هنگام پوشیدن دامن در زمستان بسیار مهم است. هنگام پوشیدن دامن در زمستان، ژاکت های ضخیم، تاپ های حرارتی، روسری و کت با عایق حرارت بپوشید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید،
  • بهتر است در زمستان دامن های پشمی بپوشید تا گرم بمانید. سعی کنید دامنی بپوشید که از پارچه ای تهیه شده باشد که واقعاً گرما را تحریک می کند، مانند پشم. همچنین بهتر است از دامن های کوتاه استفاده نکنید.
  • دامن بلند را امتحان کنید. زمستان زمان مناسبی برای پوشیدن دامن های بلندتر است. آنها گرمای بیشتری نسبت به دامن های کوتاه تر ارائه می دهند و همچنان می توانند مد روز باشند. حتی می‌ توانید دامن‌ های بلند تا مچ پا را انتخاب کنید. دامنی را انتخاب کنید که جایی بین قسمت میانی ساق پا و بالای پای شما، چند سانت بالاتر از مچ پا امتداد یابد. دامن‌ های بلند شما را بیش تر گرم‌ می کند، اما دامن‌ های خیلی بلند روی زمین کشیده می‌ شوند و خیس و گل‌ آلود می‌ شوند.
دامن‌های چرم: دامن‌های چرم نیز در فصل زمستان برای استایل بیرونی شیک مناسب هستند. آنها از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی ساخته می‌شوند و می‌توانند با ژاکت‌ها و بوت‌های زمستانی ترکیب شوند.دامن هایی را انتخاب کنید که با پارچه گرم ساخته شده اند. دامن های کوتاه تر گرمای زیادی ایجاد نمی کنند. با این حال ، اگر پارچه ای مانند پشم را انتخاب کنید، گرمای بیشتری از آنها دریافت می کنید. دامن جین، جیر و مخمل نیز می توانند گرمای بیشتری را ارائه دهند. پس از آن، فقط باید آنها را با چیزی گرم، مانند شلوار لی و ژاکت ست کنید.
مطلب پیشنهادی: مدل مانتو سبک و راحت

انواع دامن دخترانه

در زمستان، دامن‌هایی با جنس‌ها و طراحی‌های خاصی وجود دارند که مناسب برای هوای سرد و تنوع زمستانی هستند. در زیر، به برخی از انواع دامن زمستانی اشاره می‌کنم:

دامن‌های ولور: دامن‌های ولور یکی از پرطرفدارترین انواع دامن‌های زمستانی هستند. آنها از جنس پشمی یا نخی بافته می‌شوند و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس هستند. این دامن‌ها به خوبی گرمای بدن را حفظ می‌کنند.
دامن‌های جین: دامن‌های جین یا دنیم نیز در فصل زمستان محبوب هستند. آنها از جنس پارچه‌ی ضخیم و مقاوم ساخته شده‌اند، که برای حفظ گرما بسیار مناسب است. می‌توانید دامن جین را با یک جفت کفش بوت ترکیب کنید.

دامن‌های صوفی: دامن‌های صوفی یا دامن‌های ولور صوفی نیز جزء دامن‌های زمستانی محسوب می‌شوند. آنها از جنس صوف یا پشم بافته می‌شوند و بسیار گرم و نرم هستند. این دامن‌ها معمولاً به صورت طولانی و مناسب برای استفاده در فصل سرد ساخته می‌شوند.
دامن‌های توییده: دامن‌های توییده نیز برای فصل زمستان مناسب هستند. آنها از پارچه‌های ضخیم و بافته شده با الیاف داغ ساخته می‌شوند و به دلیل طرح‌ها و الگوهای خاص خود، ظاهری دوست‌داشتنی و زیبا دارند

دامن های مخملی، کبریتی، ساتن و بافت هم از جمله دامن های رایج می باشند.

با توجه به سلیقه شخصی و نیازهای خود، می‌توانید دامن زمستانی مناسبی را انتخاب کنید. همچنین، در انتخاب دامن می‌توانید به رنگ‌ها و الگوهای متنوعی از جمله رنگ‌های تیره و زمستانی توجه کنید.


مدل دامن دخترانه زمستانی

دامن کوتاه دخترانه زمستانی

شکت های پشمی زنانه را مشاهده کنید

عکس دامن زمستانی دخترانه

عکس دامن کوتاه دخترانه زمستانی



دامن دخترانه زمستانی پشمی


خرید مانتو ها و شکت های گرم نیز از لباس های مورد نیاز زمستان می باشد
دامن دخترانه زمستانی جین



دامن دخترانه زمستانی کشمیر


دامن زمستانی دخترانه شیک


مطلب پیشنهادی: دامن بلند را با چی بپوشبم ؟
مدل دامن دخترانه زمستانی دکمه دار