چه لباس هایی مناسب فصل پاییز هستند ؟
Views 1,925 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

چه لباس هایی مناسب فصل پاییز هستند ؟

لباس های مناسب فصل پاییز

در این مقاله قصد داریم شما خوانندگان عزیز را با لباس های پاییزی و انتخاب لباس مناسب فصل پاییز آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 فصل پاییز به عنوان بهترین فصل برای رنگ ها است و همیشه پر از ایده های جذاب و بی پایان لباس برای افراد خوش استایل و شیک پوش است. فصلی که مناسب پوشیدن لباس ها و پارچه های رنگارنگ و جذاب است.

همچنین افرادی که گرمایی هستند بی صبرانه در انتظار فرا رسیدن فصل پاییز هستند.  رنگ های قرمز و زرد در فصل پاییز برای لباس ها مانند کت، چکمه، جوراب، پلیور و ... جلوه دو برابری دارد.

حقیقتا با نزدیک شدن به این فصل زیبا بهتر است لباس های خنک و نازک فصل تابستان جای خود را به لباس های پاییزی بدهند و به اصطلاح کمد تکانی کنید. در ادامه به آیتم هایی خواهیم پرداخت که در این فصل باید به کمد لباس هایتان اضافه کنید.

  • پوشیدن سویشرت:

پوشیدن لباس های پاییزی مانند ژاکت سایز بزرگ و سویشرت از جمله لباس های پرطرفدار در فصل پاییز هستند. یکی از آیتم های مهم در استایل پاییزی سویشرت های باکیفیت هستند و فرقی هم نمیکند که یک سویشرت با مدل یقه اسکی یا یک ژاکت بافت را انتخاب کنید. (خرید شویشرت دخترانه از فروشگاه آی بولک)

 

  • شلوارهای جذاب و خاص:

انتخاب شلوار بستگی به سلیقه افراد دارد.  برای مثال شلوارهای کبریتی، شلوارهای چرم یا شلوارهای جین با رنگ آبی روشن تمامی این مدل ها از جمله مواردی هستند که در فصل پاییز می توانید در استایل خود از آنها استفاده کنید.

در فصل پاییز از پوشیدن لباس های متنوع نترسید زیرا مناسب ترین فصل برای پوشیدن شلوارهای دارای طرح و رنگ خاص است. بنابراین لباس های پاییزی جدید و متنوعی را امتحان کنید.

  • کیف دستی با رنگ قهوه ای:

همراه داشتن یک کیف دستی قهوه ای در فصل پاییز ضروری است زیرا رنگ کیف قهوه ای از جمله آیتم هایی است که جذابیت بسیار خاصی به استایل شما می بخشد. رنگ قهوه ای از آن دسته از رنگ هایی است که با فصل پاییز و رنگ های آن همخوانی دارد و به آسانی با هر لباسی در فصل پاییز ست می شود.

  • پوشیدن لباس های چهارخانه:

از بهترین انتخاب ها برای پوشیدن لباس در فصل پاییز پوشیدن لباس های پاییزی چهارخانه مانند ژاکت، دامن، کت، پیراهن و... هستند. برای زیبایی و جذابیت در استایل پاییزی خود از لباس های چهارخانه و ست کردن آنها با شلوارهای جین و کتانی که ترکیب بسیار خاصی هستند غافل نشوید.

  • لباس های بارانی بلند:

لباس های بلند بارانی مناسب فصل پاییز بوده و در ترکیب رنگ هایی مانند نسکافه ای و قهوه ای به همراه شلوار جین رنگ روشن یک استایل کامل پاییزی می باشد.

  • بوت های کلاسیک:

برای بلندتر شدن قد و کشیده تر جلوه دادن پاهای خود بوت های کلاسیک گزینه ی مناسبی هستند. اگر در استایل پاییزی خود بوت های کلاسیک را امتحان نکرده اید پیشنهاد میکنیم که حتما در استایل پاییزی خود از این بوت ها نیز استفاده کنید.

قوانین استفاده از لباس های پاییزی لایه لایه



استایل پاییزی و رنگ های گرم

  1. برای زیبا جلوه دادن، راحتی خود را فراموش نکنید:

اگر لباس های لایه دار را اشتباه انتخاب کنید علاوه بر شلخته جلوه دادن شما احساس راحتی هم نخواهید داشت. هدف از پوشیدن لباس های لایه لایه بالا بردن درجه حرارات بدن در هوای سرد است به شرطی که فرد احساس راحتی هم داشته باشد. به جای اینکه یک لباس ضخیم بپوشید، چندین لباس با لایه نازک بپوشید. زیرا هوا در بین لباس های با لایه ی نازک گرفتار شده و این امر باعث بالا رفتن دمای بدن و گرم شدن شما می شود.

 

  1. سادگی نقطه مقابل زیبایی:

با کاهش دما لباس های پاییزی رنگارنگ خود را کنار نگذارید. رنگ های مناسب این فصل رنگ های قهوه ای، آبی آسمانی و خاکستری هستند اما میتوانید این رنگ ها با رنگ هایی مانند نارنجی، سبز، بنفش یا زرد هم ترکیب کنید. یک نکته مهم اینکه استایل خود را محدود به یک یا دو رنگ کنید که استایل شما شلوغ و شلخته به نظر نرسد.

  1. ضرورت استفاده از اکسسوری پارچه ای:

اکسسوری های پارچه ای علاوه بر تکمیل کردن ظاهر شما، راحتی و گرما را هم به استایل شما اضافه می کند. برای مثال یک روسری ترکمن یا یک روسری از جنس ترمه یک اکسسوری زیبای پارچه ای محسوب می شود.

در این مقاله سعی کردیم شما را با انتخاب لباس مناسب فصل پاییز، لباس های پاییزی و قوانین استفاده از آنها آشنا کنیم، از اینکه تا اینجا همراه ما بوده اید از شما ممنونیم و امیدواریم که از مطالب ما لذت کافی برده باشید و مطالب مقاله برای شما سودمند و مفید واقع شده باشد.