مهمانی پاییزی چی بپوشیم؟
Views 397 بازدید
Calendar icon 8 ماه پیش

مهمانی پاییزی چی بپوشیم؟

مهمانی پاییزی چه بپوشیم؟

با فصل پاییز هوا شروع به سرد شدن می‌کند و با طبیعت رنگارنگ خود همه را به وجد می‌آورد. استفاده از مدل‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع در استایل پاییزی برای افراد شیک‌پوش جذابیت خاصی به همراه دارد. پاییز نسبت به دیگر فصل‌ها با آب و هوای غیر قابل پیش‌بینی همراه است و برای همین ممکن است بسیاری در انتخاب لباس با مشکل مواجه شوند. در ادامه مقاله استایل‌های بسیار زیبا و متنوع پاییزی برای مهمانی معرفی شده‌اند.

عوامل مهم در انتخاب لباس پاییزی برای مهمانی

قبل از آن که استایل‌های زیبای پاییزی برای مهمانی معرفی شوند بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

1.     رنگ لباس

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب لباس پاییزی برای مهمانی رنگ آن است. بهتر است لباس‌هایی انتخاب کنید که از رنگ زرد، نارنجی، قرمز، خاکستری و سبز در آنها به کار برده شده است.

2.     جنس لباس

با توجه به سرد شدن هوا در این فصل بهتر است از لباس‌هایی که جنس گرمی دارند استفاده کنید. پارچه‌هایی مانند پارچه مخمل، کشباف، چرم، جیر، پشمی و کتانی بهترین انتخاب برای فصل پاییز هستند.

3.     نوع لباس

لباسی که برای فصل پاییز انتخاب می‌کنید باید ضخیم‌تر از لباس‌های تابستانی باشد و پوشش بیشتری داشته باشد. به‌عنوان مثال شلوار جین، بلوز یقه اسکی، ژاکت کشباف، کت و دامن، دستکش چرمی، بلوز بلند دکمه‌دار و روسری ضخیم برای استفاده در دورهمی‌های پاییزی مناسب هستند.

لباس‌های مناسب مهمانی در پاییز

برای مهمانی‌های پاییزی استایل‌های بسیار متنوع و جذابی وجود دارد که عبارت‌اند از:

کت و دامن

همواره یکی از شیک‌ترین استایل‌ها در دورهمی‌های پاییزی کت و دامن است. این استایل را می‌توانید به خصوص در مهمانی‌های رسمی استفاده کنید. امکان پوشیدن کت و دامن هم‌رنگ و هم طرح یکی از بهترین گزینه‌ها است. علاوه بر آن می‌توانید کت و دامن را به‌صورت جداگانه و در طرح‌های متفاوت با یکدیگر ست کنید. به‌عنوان مثال دامن چرم یکی از بهترین لباس‌های پاییزه است که با اغلب کت‌ها ست می‌شود و با بوت و اکسسوری‌های پاییزی استایل جذابی به وجود می‌آورد. برای زیباتر شدن استایل خود می‌توانید از یک کمربند بر روی کت استفاده کنید. اندازه کت و دامن کاملاً سلیقه‌ای است و می‌توانید از دامن‌های کوتاه یا بلند استفاده کنید.

شلوار جین و بافت

شلوار جین از مناسب‌ترین لباس‌ها برای تمام فصل‌ها به شمار می‌رود و در همه جا قابل استفاده است. ترکیب شلوار جین آبی با بافت یکی از بهترین استایل‌های پاییزی برای مهمانی است. بافت مدل‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع و زیبایی دارد و به راحتی با شلوار جین ست می‌شود. می‌توانید بافت را داخل شلوار قرار دهید و یک کمربند باریک بر روی آن ببندید. نیم‌بوت آج‌دار و کفش‌های پاشنه‌دار استایل شما را تکمیل می‌کند.

پلیور و دامن

پوشیدن پلیور با دامن کوتاه یکی از محبوب‌ترین لباس‌های پاییزی به خصوص در بین خانم‌ها و دختران جوان است. دامن‌های میدی گشاد و ماکسی در کنار پیراهن کشبافت ضخیم گزینه مناسبی است. اگر به کلاه علاقه دارید می‌توانید با یک کلاه فرانسوی و کمربند باریک استایل خود را کامل کنید. استفاده از اکسسوری مناسب استایل شما را چندین برابر جذاب‌تر نشان می‌دهد.

لباس‌های مینیمال و مونوکروم

اگر به یک مهمانی ساده یا دورهمی دوستانه دعوت شده‌اید پوشیدن لباس‌های مینیمال و مونوکروم پیشنهاد می‌شود. به‌عنوان مثال می‌توانید یک شلوار پارچه کرم به همراه پیراهن سفید ساده بپوشید. استایل‌های تک‌رنگ بسیار شیک هستند و زیبایی خاص خود را دارند. استایل مونوکروم برای افرادی مناسب است که به یک ظاهر منسجم و جذاب علاقه دارند و در عین حال تابع دنیای مد هستند.

لباس‌های مشکی و سفید

بدون شک لباس‌های مشکی و سفید بسیار شیک و جذاب هستند و طرفداران زیادی در فصل پاییز دارند. لباس مشکی گرما را به خود جذب می‌کند و برای روزهای سرد پاییزی مناسب است. لباس‌های سفید زمستانی نیز بسیار محبوب هستند و برای علاقه‌مندان به رنگ خنثی بهترین انتخاب است. لباس جین سفید بسیار ترند شده و برای انواع مهمانی‌ها حتی مهمانی‌های رسمی مناسب است.

لباس‌های لایه‌ای

معمولاً در فصل پاییز از لباس‌های گرم استفاده می‌شود؛ اما بعضی افراد علاقه چندانی به پوشیدن لباس خیلی گرم ندارند. همچنین آب و هوای پاییز بسیار متغیر است و ممکن است گرم شود. از این رو پیشنهاد می‌شود در مهمانی‌های پاییزی لباس‌های لایه‌ای را امتحان کنید. به این صورت می‌توانید در صورت تغییر دما لباس‌های اضافه را درآورید یا یک لایه لباس دیگر بپوشید. استفاده از یک بوت بلند به همراه شلوار جین یا کبریتی گزینه مناسبی برای تکمیل لباس‌های لایه‌ای در مهمانی است.

شال مناسب

شال ضخیم در فصل پاییز نه تنها شما را گرم نگه می‌دارد؛ بلکه جلوه خاصی به استایل شما می‌بخشد. بهتر است شال‌هایی را انتخاب کنید که دارای تناژ گرم هستند و با سایر لباس‌ها ست می‌شوند. شال‌هایی که دارای پارچه‌های چهارخانه درشت و ضخیم هستند استایل شما را بسیار زیباتر می‌کنند. حتی می‌توانید به‌عنوان شال گردن از آن استفاده کنید. در مهمانی‌های رسمی به جای شال بهتر است از روسری‌های بزرگ در طرح‌های زیبا استفاده کنید.

کفش مناسب مهمانی در پاییز

کفش از مهم‌ترین بخش‌ها در استایل است که آن را زیباتر نشان می‌دهد. علاوه بر لباس در مهمانی پاییزی باید از کفش‌های مناسب استفاده کنید که عبارت‌اند از:

استایل پاییزی با بوت

از کفش‌هایی که در بین خانم‌ها بسیار پرطرفدار است بوت را می‌توان نام برد که لباس‌های پاییزی را زیباتر نشان می‌دهد بوت در سایزهای بلند، متوسط و کوتاه بود وجود دارد و با توجه به استایل خود باید آن را انتخاب کنید. بوت‌های چرم و جیر بسیار شیک هستند و پاهای شما را گرم نگه می‌دارند.

کفش پاشنه بلند

بدون شک کفش‌های پاشنه دار در بین خانم‌ها بسیار محبوب هستند و نه تنها با لباس‌های پاییزی بلکه با هر نوع لباس دیگری ست می‌شوند. کفش پاشنه بلند برای استفاده در مهمانی رسمی انتخاب مناسبی است و ظاهر بی‌نقصی برای شما به وجود می‌آورد.

کفش اسپرت

در مهمان‌های غیررسمی پوشیدن کفش‌های اسپرت و کتانی با شلوار جین استایل فوق‌العاده‌ای به وجود می‌آورد. پوشیدن کفش‌های اسپرت در مهمانی‌هایی که در فضای روباز برگزار می‌شوند بهتر است و شماره خسته نمی‌کنند.

مهمانی پاییزی چی بپوشیم؟

در این مقاله چندین استایل مختلف برای مهمانی در فصل پاییز پیشنهاد شد و امیدواریم مفید واقع شده باشد. با توجه به توضیحات متوجه شدید که انتخاب لباس برای مهمانی در پاییز چندان سخت نیست و با مدل‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع و زیبایی که وجود دارد می‌توانید یک استایل بسیار شیک تهیه کنید.