شلوار برمودا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
Views 9,385 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

شلوار برمودا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

شلوار یکی از آیتم های ضروری برای هر استایلی است و تنوع در مدل شلوار بقدری زیاد است که افراد با هر سلیقه ای می توانند سبک خاص خود را انتخاب کنند. حتما تابحال اسم شلوار برمودا را شنیده اید. شلواری که قد بلندی ندارد و کمی بلندتر از شلوارک است. در این مطلب می خواهیم به معرفی شلوار برمودا بپردازیم. پس اگر می خواهید بدانید شلوار برمودا چه شکلیه، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

✨در این روزها فروشگاه آی بولک مدل های متنوع و جذابی از شلوارک های زنانه را ارائه کرده است؛ برای دیدن شلوارک‌های جدید فروشگاه آی بولک از لینک پایین دیدن فرمایید.

خرید شلوارک زنانه

شلوار برمودا چیه؟

برمودا اسم شلواری است که حالت راسته دارد و قد آن بلند نیست. بنحوی که در حالت استاندارد بالای مچ می ایستد و معمولا حالت پاکتی دارد. اما به شکل ساده نیز دوخته می شود. شلوار برمودا زنانه انواع مختلفی دارد و در جنس جین و کتان بصورت فیت یا گشاد وجود دارد. اما چیزی که در انواع شلوار برمودا ثابت است، قد آنهاست که بلند نیستند و کوتاهترین اندازه یک شلوار برمودا 3 سانت بالاتر از زانو قرار می گیرد. جالب است بدانید اسم شلوار برمودا از منطقه ای برون مرزی در انگلیس برگرفته شده و شکل گیری آن در دهه 1920 صورت گرفته است.

ست کردن شلوار برمودا

شاید شلوار برمودا در استایل اسپرت کاربرد بیشتری داشته باشد اما برای تیپ رسمی و مهمانی ها هم مناسب است و با توجه به موقعیت، می توان آنرا با آیتم های مختلفی ست کرد.

امروزه شلوارهای کوتاه بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته اند بویژه برای فصل پاییز و هوای سرد که بجای کتانی از بوت استفاده می کنیم، پوشیدن شلوار برمودا می تواند یک انتخاب مناسب باشد، به این علت که بالای بوت قرار می گیرد. چنین استایلی با ترکیب یک بارانی بلند بسیار چشمگیر و زیباست.

شلوار برمودا در استایل ورزشی

شلوار برمودا به شکل لگ نیز وجود دارند که فاق بلند هستند و جنس آنها کشی است. لگ برمودا در واقع شبیه به شلوارک می باشد و برای انجام فعالیت های ورزشی از جمله پیاده روی با ورزش های کششی مناسب اند. لگ های برمودا را می توانید بهمراه تیشرت ساده و کتانی ست کنید.

شلوار برمودا در استایل رسمی

برای رفتن به مهمانی یا دورهمی هم می توانید از شلوار برمودا استفاده کنید. شلوار برمودا مجلسی از جنس کرپ و معمولا با رنگ های تیره وجود دارند. برای ست کردن شلوار برمودا در استایل رسمی می توانید آنرا بهمراه شومیز یا تاپ و کفش پاشنه بلند بپوشید.

شلوار برمودا چرم، بهمراه بوت و یقه اسکی و یا ژاکت چرمی، یک استایل مناسب برای دورهمی در فصول سرد سال می باشد.

برای استایل مجلسی همچنین می توانید از شلوار برمودا پارچه ای استفاده کنید و آنرا با یک بلوز بافت و بوت بلند ست کنید.

ست کردن شلوار برمودا جین

اگر جین پوش هستید و ترجیح می دهید شلوار برمودا شما هم از جنس جین باشد، می توانید آنرا بهمراه شومیز ساده و کتانی اسپرت و یا کفش پاشنه دار و پیراهن کوتاه ست کنید. استفاده از اکسسوری های ظریف نیز برای تکمیل این استایل نقش موثری دارد.