چگونه سایز خود را بدانیم
Views 2,882 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

چگونه سایز خود را بدانیم

اینکه افراد بدرستی اندازه ها و سایز خود را بدانند به آنها کمک می کند تا تناسب عالی را پیدا کنند. همه ما می‌خواهیم نسبت به لباسی که می‌ پوشیم احساس اطمینان کنیم، اما بسیاری از ما نمی‌ دانیم چگونه اندازه‌ گیری کنیم تا در انتخاب سایز مناسب برای لباس به مشکل نخوریم. در این مطلب یک راهنمای عالی برای نحوه اندازه گیری سایز ارائه داده ایم تا بتوانیم بدرستی سایز خود را بفهمیم.

چگونه سایز لباس خود را بفهمیم

برای اینکه یک لباس مناسب برای خود انتخاب کنید که ظاهر خوبی در تن شما داشته باشد باید سایز و اندازه درست خود را بدانید. نکته بسیار مهم برای انتخاب لباس مناسب شما این است که لباس مورد نظر نه تنگ باشد و نه گشاد.

قسمت سرشانه یکی از مواردی است که برای انتخاب لباس بهتر است به آن توجه کنید. سرشانه باید دقیقا اندازه شانه های شما باشد. برای پیدا کردن اندازه صحیح خود، از یک متر استفاده کنید و این اندازه گیری ها را انجام دهید:

با پشت صاف در مقابل آینه بایستید تا مطمئن شوید که اندازه‌ گیری را به درستی انجام داده‌ اید. معمولا سایز بندی لباس ها یک استاندارد مشخص دارد و سایز ها براساس شاخص های xs,s,L,xL,2xL,3xL و ... شناخته می شوند که هر کدام اندازه مشخصی دارند.

نحوه فهمیدن سایز لباس

بخش بزرگی از اندازه‌ گیری‌ دقیق، نحوه ایستادن درست در حین انجام اندازه گیری می باشد. به عنوان مثال، اگر نشسته اید یا وزن بیشتری به یک طرف خود وارد می کنید، می تواند منجر به اندازه گیری نادرست سایز لباس شود. در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد:

  1. در وضعیت طبیعی، متعادل و آرام بایستید
  2. پشت خود را صاف کنید
  3. بازوها را شل کنید
  4. پاها را به هم بچسبانید
  5. زمانی که اندازه گیری می کنیم،متر باید همیشه موازی با زمین باشد.

برای انجام موفقیت آمیز اندازه گیری ها، به چند قطعه کلیدی نیاز دارید:

  • متر برای اندازه گیری
  • پوشیدن لباس جذب برای اندازه گیری دقیق
  • لباس زیر یا سوتین شما نیز مهم است، اگر از یک سوتین اسفنجی استفاده می کنید، این روی اندازه گیری سینه شما تأثیر می گذارد. اندازه گیری های خود را با لباسی که معمولا می پوشید و در آن راحت هستید، انجام دهید.
  • سایز لارج برای چه کسانی است

نحوه درست اندازه گیری برای فهمیدن سایز لباس

برای محاسبه اندازه خود، باید اندازه گیری های مختلفی انجام دهید. هنگام اندازه گیری برای دانستن سایز خود، موارد زیر را در نظر بگیرید:

سینه: دور کامل ترین قسمت (وسط سینه) را اندازه بگیرید. این شیوه اندازه گیری برای تعیین اندازه بالا تنه استفاده می شود.

دور کمر: دور کمر طبیعی خود را اندازه بگیرید که معمولاً در راستای ناف شما قرار می گیرد.

باسن: پهن ترین قسمت را اندازه بگیرید. معمولا، متر باید از حدود 8 اینچ زیر خط کمر ما عبور کند.

برای دانستن سایز پایین تنه، اندازه‌ گیری باسن و دور کمر به شما کمک می‌کند ، اما از بین این دو اندازه گیری، اندازه دور کمر همیشه اهمیت بیشتری دارد.

نکته:

اگر بعد از اتمام این مراحل هنوز شک دارید که کدام سایز را انتخاب کنید، سایزی را که معمولاً می پوشید و در آن راحت تر هستید را انتخاب کنید.

پیدا کردن سایز ایده‌آل به شما کمک می‌ کند تا بهترین استایل را داشته باشید. اگر در مورد سایز لباستان تردید دارید، با یک دوست به خرید لباس بروید و از او راهنمایی بخواهید تا مطمئن شوید که در هر چیزی که می پوشید شگفت انگیز هستید.