اصول استفاده از اکسسوری | استفاده از اکسسوری در استایل

استفاده از اکسسوری ای که با شخصیت و ترجیحات شما مطابقت دارد شما را خوشحال می کند. این یک راه آسان برای به دست آوردن ظاهری زیبا و جذاب است. اکسسوری ها این قدرت را دارند که هر استایلی را متحول کرده و در عین حال، شخصیت منحصر به فرد شما را بیان کنند. در این مطلب درباره اصول استفاده از اکسسوری مطالبی ارائه شده است. همراه ما باشید.

قوانین استفاده از اکسسوری

قبل از اینکه به دسته های مختلف اکسسوری بپردازیم، برخی نکات استفاده از اکسسوری را بیان می کنیم که باید به آنها توجه داشته باشید:

  • در استفاده از اکسسوری ها تناسب را در نظر داشته باشید

مهمترین نکته در انتخاب یک اکسسوری این است که با استفاده از آن ظاهر شما متعادل شود. این بدان معناست که حتی برای انتخاب اکسسوری، باید به تناسب فکر کنید. اگر شما ریز اندام هستید و می خواهید برای مثال قد بلندتر به نظر برسید، نباید اکسسوری های بزرگ را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر از گوشواره های بزرگ استفاده می کنید، در انتخاب اکسسوری های دیگر زیاده روی نکنید.

  • سبک خاصی را در نظر بگیرید

برای اینکه ظاهر لباس شما هماهنگ به نظر برسد، می توانید به یک سبک خاص پایبند باشید. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید، اکسسوری ها باید متعادل به نظر برسند و یکدیگر را تقویت کنند. فکر کردن در مورد یک سبک یا ظاهر خاص می تواند به شما راهنمایی و سرگرمی بیشتری در آماده سازی برای روز را بدهد.

⌈ راهنمای جامع انواع استایل ها ⌉

  •  در مورد رنگ فکر کنید 

متخصصان استایل به ما توصیه می کنند حداکثر 3- 4 رنگ مختلف را در لباس های خود به کار ببرید. اگرچه اکثر اکسسوری ها ظریف هستند و شاید تصور کنید رنگ آنها تاثیر چندانی روی استایل شما ندارد، اما این اصل باید مورد توجه قرار گیرد. استفاده از لوازم جانبی با رنگ هایی که در لباس شما وجود دارد.

انواع اکسسوری زیورآلات

ساعت مچی زنانه

انواع مختلفی از ساعت های زنانه خیره کننده وجود دارد: ظریف و باکلاس ، سرگرم کننده و جسورانه ، درخشان ، مینیمالیستی را می توان نام ببرید. این سوال را همیشه به یاد داشته باشید: کدام نوع ساعت از نظر رنگ ، ظاهر با سبک فعلی شما مطابقت دارد؟

گردنبند

انتخاب گردنبند بستگی نوع لباس و یقه دارد که کدام گردنبند برای لباس شما مناسب خواهد بود. به عنوان مثال، برای لباسی با یقه ی V، گردنبندی با مهره ها و آویزهای خمیده بسیار مناسب است.

دستبند و انگشتر

هنگام انتخاب دستبند، به ترکیب و تطبیق انواع مختلف مواد و رنگ ها فکر کنید. حلقه ها قطعا دستان شما را زیبا می کنند. می توانید با انتخاب های جسورانه چند انگشتر را با هم ست کنید یا از یک انگشتر خاص و خیره کننده استفاده کنید. ناخن های شما نیز خیلی مهم هستند، قبل از هر چیز مطمئن شوید که آنها را زیبا و مرتب نگه می دارید.

گوشواره

گوشواره راه ساده ای است تا بتوانید ظاهر خود را بیشتر نشان دهید. گوشواره های مدل های زیادی دارد و می تواند راهی آسان و ارزان برای لباس پوشیدن و تفریح ​​باشد. کافی است برخی از سبک های مختلف را آزمایش کنید و ببینید چه چیزی بیشتر مناسب شما و ویژگی های شما است. 

کیف ها نیز در دسته اکسسوری ها قرار می گیرند. یک نکته "قدیمی اما طلایی" این است که کیف خود را با کفش خود و یا برعکس هماهنگ کنید. شما می توانید از نظر رنگ و همچنین از نظر جنس کیف و کفش خود را ست کنید. نمونه هایی از این موارد عبارتند از: چرم ، جیر ، مواد براق/مات و غیره.