دورهمی دوستانه چی بپوشم

دورهمی دوستانه همانطور که از اسمش پیداست فضایی دوستانه و خودمانی دارد، این دورهمی نه مانند مجلس های رسمی خشک و جدی است و نه به اندازه دورهمی خانوادگی جمع و جور و راحت است. یکی از مواردی که در دورهمی دوستانه باید به آن توجه داشته باشد نوع لباس و پوشش شماست. در این مطلب می خواهیم چند لباس مناسب دورهمی دوستانه را به شما معرفی کنیم و بگوییم بهتر است که در دورهمی دوستانه چی بپوشیم

برای دورهمی دوستانه چی بپوشم

انتخاب لباس برای دورهمی دوستانه شاید خیلی ساده بنظر برسد اما شما باید به مواردی مثل محیط دورهمی، زمان دورهمی، میزان بودجه خود و ... نیز توجه داشته باشید. در انتخاب لباس برای دورهمی دوستانه تنها نباید به زیبایی و جذابیت لباس توجه کنید. بلکه باید آیتم های مختلفی را در نظر بگیرید:

لباس مناسب دورهمی دوستانه لباسی است که در آن راحت باشید. بنابراین لباس شما نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد.

جنس لباس مناسب دورهمی دوستانه

در دورهمی دوستانه نیازی به پوشیدن لباس های پر زرق و برق نیست و بهتر است لباسی را برای پوشیدن انتخاب کنید که الیاف طبیعی داشته باشد. لباس های نخی و پنبه ای بهترین گزینه برای جنس لباس دورهمی دوستانه هستند.

مدل لباس مناسب دورهمی دوستانه

در انتخاب لباس برای دورهمی دوستانه، به مثل لباس توجه داشته باشید. لباس هایی راحت و آزاد مثل پیراهن بپوشید و از پوشیدن لباس های چسبان و تنگ مجلسی خودداری کنید.

لباس دورهمی دوستانه با توجه به فرم بدن

اگر می خواهید برای شرکت در دورهمی دوستانه آماده شوید فراموش نکنید که فرم بدنتات را در نظر بگیرید. اینکه لباس مطابق با مد روز بپوشید خیلی خوب است اما باید با اندام شما هم تناسب داشته باشد. حتی اگر احساس می کنید لباسی دارید خیلی برای دورهمی دوستانه مناسب است و در آن خواهید درخشید، یکبار قبل از رفتن به مهمانی آنرا امتحان کنید.

توجه به محیط برگزاری دورهمی دوستانه

محیط برگزاری دورهمی دوستانه از دیگر مواردی است که برای انتخاب لباس باید به آن توجه داشته باشید. اگر دورهمی در خانه برگزار می شود می توانید شلوار جین بوکات را با یک شومیز سفید و صندل بپوشید و در کنار آن از اکسسوری های مینیمال استفاده کنید. 

اما اگر به یک دورهمی دوستانه در کافه دعوات شده اید می توانید مانتوی بلند عروسکی با روسری را انتخاب کنید.

لباس مناسب برای دورهمی دوستانه

حالا چند مورد را به عنوان لباس برای دورهمی دوستانه به شما معرفی می کنیم تا از آنها ایده بگیرید:

جامپسوت 

با توجه به ترند شدن جامپسوت و راحت بودن آنها، یکی از لباس های مناسب برای دورهمی دوستانه همین لباس ها می باشد. 

دامن جلودکمه دار

دامن هایی که در قسمت جلوی آنها تعدادی دکمه کار شده با ظاهر زیبا و نیمه رسمی که دارند، به عنوان لباس برای دورهمی دوستانه مناسب اند.

لباس خال خالی 

لباس های خال خالی می تواند ظاهر شما را از یکنواختی خارج کند و در عین حال یک استایل راحت و خودمانی داشته باشید.

پیراهن گلدار

یکی از راحترین و مناسبترین لباس برای دورهمی دوستانه پیراهن های گلدار هستند که در اندازه های بلند و کوتاه براساس فرم بدن شما می تواند جذاب باشد.

لباس جین
یکی از اسپرت ترین لباس ها برای دورهمی دوستانه لباس جین است، می توانید از پیراهن و یا شلوار جین استفاده کنید.

شومیزهای تک رنگ

در انتخاب لباس برای دورهمی دوستانه، شومیزهای تک رنگ با رنگ های روشن و شاد را فراموش نکنید. برای ست کردن شومیز می توانید از شلوار جین استفاده کنید.

لباس آستین پفی

طرح های فانتزی نیز به عنوان لباس دورهمی دوستانه مناسب هستند. لباس های آستین پفی از جمله لباس های فانتزی و نیمه رسمی اند که می توانید در دورهمی دوستانه بپوشید و بدرخشید.

نکاتی در انتخاب لباس برای دورهمی دوستانه

  • برای شرکت در دورهمی دوستانه ضمن توجه به برخی نکات از سبک خاص استایل خود غافل نشوید.
  • هنگام انتخاب لباس برای دورهمی دوستانه، به تم مهمانی نیز توجه داشته باشد و اگر تم خاصی اعلام نشده بود، به سلیقه اعتماد کنید.
  • علاوه بر مدل لباس برای دورهمی دوستانه می توانید روی اکسسوری ها تمرکز کنید و با انتخاب گردنبند و گوشواره مناسب، استایل خود را کامل کنید.
  • به کیف و کفشتان هم توجه داشته باشید و رنگ هایی را بکار ببرید که در استایلتان باشد.