بارونی رو با چی ست کنیم
Views 10,736 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

بارونی رو با چی ست کنیم

یکی از لباس هایی که باید در کمد لباس هر فردی باشد بارانی است. بارونی لباسی کلاسیک و مقاوم در برابر باد و باران و برای فصل پاییز که هنوز هوا خیلی سرد نشده، بسیار مناسب است. بارانی انواع مختلفی که دارد و می توان آنرا با لباس های مختلفی ست کرد. در این مطلب چند ست پیشنهادی با بارونی ارائه می دهیم و به شما می گوییم که بهتر است بارونی رو با چی ست کنیم.

بارونی رو با چی بپوشم

در سال 1879 میلادی بنیانگذار برند معروف بربری، پارچه ای ضدآب طراحی کرد و چند سال بعد این پارچه برای دوخت بارانی مورد استفاده قرار گرفت. بارانی تنها مخصوص هوای بارانی نیست، بلکه در هوای سرد پاییزی نیز شما را در برابر سرما محافظت می کند. بارانی در دو مدل کوتاه و بلند وجود دارد و انواع مختلفی دارد. رایج ترین شکل بارانی، طرحی کلاسیک و ساده با 4 دکمه در بخش میانی لباس، بهمراه یک کمربند است.

استایل با بارانی

برای ست کردن بارونی باید به مدل بارونی توجه داشته باشید، مثلا اگر بارونی شما کلاهدار و کمی براق است، آنرا بهمراه نیم بوت و جین مام فیت بپوشید. اگر مدل بارونی شما جلوباز است، بهتر است خیلی جذب تنتان نباشد و کمی آزاد باشد. می توانید از لباس های پشمی و ژاکت یا سویشرت برای زیر آن استفاده کنید.

ست مونوکروم در استایل با بارانی 

مونوکروم یکی از شیک ترین انواع استایل است که بارانی هم در این سبک کاربرد دارد. برای این ست، باید سایر آیتم ها را همرنگ با بارانی خود انتخاب کنید و از اکسسوری های شلوغ و بزرگ پرهیز کنید.

ست مجلسی در استایل با بارانی

اگر می خواهید با بارونی یک استایل مجلسی داشته باشید، بهتر است بارونی با رنگ تیره انتخاب کنید. برای تکمیل استایل خود از روسری ساتن و لگ چرمی استفاده کنید تا یک استایل شیک و چشمگیر داشته باشید.

چند ست پیشنهادی با بارانی

در ادامه چند ست برای استایل کردن با بارانی به شما ارائه می دهیم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

ست کردن بارونی با مام استایل و کتونی

اگر بیشتر سبک استایل شما اسپرت است، برای ست کردن بارونی می توانید شلوار مام استایل بپوشید و برای تکمیل استایل خود از کتانی لژ دار استفاده کنید.

ست کردن بارونی با لگ و نیم بوت

یکی از استایل های کلاسیک، استفاده از بارونی بهمراه نیم بوت است. شلوار چنین استایلی بهتر است لگ باشد. شلوار چرم اسکینی هم گزینه مناسبی برای این استایل می باشد.

ست کردن بارونی با شلوار اسکینی و کتونی

پیشنهاد بعدی ما برای استایل با بارانی، پوشیدن بارونی بهمراه شلوار اسکینی و کتونی است. شلوار شما می تواند جین یا چرم باشد. اما به رنگ آیتم ها نیز توجه داشته باشید که باهم تناسب داشته باشند.

پوشیدن بارونی با شلوار بگ و بوت

اگر قد بلندی دارید، پوشیدن بارونی بهمراه شلوار بگ را امتحان کنید. شلوار بگ به دلیل حالت آزادی که دارد برای افراد ریز نقش توصیه نمی شود، اما شلوار مناسبی برای افراد قد بلند است. بخصوص این روز ها که شلوارهای آزاد رونق زیادی پیدا کرده اند. برای تکمیل این استایل می توانید از بوت یا کتونی استفاده کنید.

ست کردن بارانی با دامن

دامن پشمی یکی از گزینه های مناسب برای ست کردن با بارانی است. اما در صورتی که بارانی شما مجلسی باشد. بارانی اسپرت برای استایل مناسب نیست.

چند نکته برای ست کردن بارانی

  • بهتر است بارانی را بهمراه شلوار کوتاه بپوشید تا در هوای بارانی از زمین فاصله داشته باشد.
  • در انتخاب بارانی توجه داشته باشید که سایز بارونی کاملا مناسب شما باشد، اینکه قد بارانی خیلی برای شما بلند باشد و یا سایز آن برای شما بزرگ باشد، اصلا جلوه جالبی ندارد.
  • انداختن بارانی روی شانه ها، شیوه دیگری برای استفاده از بارانی در هوای معتدل است.
  • اگر می خواهید لباسی که بهمراه بارانی پوشیده اید دیده شود، کمربند بارانی را از پشت ببندید و سعی کنید برای تمکیل استایل از رنگ لباس زیری هم استفاده کنید تا هماهنگی بیشتری ایجاد شود.