لباس مجلسی مشکی را با چه کفشی ست کنیم
Views 6,295 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

لباس مجلسی مشکی را با چه کفشی ست کنیم

لباس های مشکی یک لباس همه کاره هستند و بهترین ویژگی لباس مشکی این است که می توانید آن را با انواع رنگ های مختلف کفش ترکیب کنید. شما می توانید گزینه های زیادی را برای پوشیدن کفش با لباس مشکی انتخاب کنید. گزینه ها نامحدود هستند. در این مطلب چند ایده عالی برای ست لباس مجلسی مشکی با کفش وجود دارد که به شما کمک می کند استایل شیکی داشته باشید.

با لباس مجلسی مشکی چه کفشی بپوشیم

انتخاب رنگ کفش مناسب با لباس مجلسی مشکی کار سختی نیست و تقریبا اکثر رنگ ها با رنگ مشکی هماهنگی دارند اما ترکیب برخی رنگ ها با رنگ مشکی جذابتر می شود. در ادامه به شما می گوئیم که بهتر است با لباس مجلسی مشکی چه کفشی بپوشیم.

  • ست لباس مجلسی مشکی با کفش رنگ نود

کفش های نود از ملزومات اولیه در کمد لباس هر خانمی است. آنها با کمترین ریسک با هر نوع لباس در طرح و رنگ های مختلف همکاری می کنند و معمولاً با بسیاری از رنگ های پوست هماهنگ هستند. اگر می خواهید لباس مجلسی مشکی شما در مرکز توجه قرار گیرد، کفش های نود بهترین انتخاب هستند. شما می توانید لباس مجلسی مشکی خود را با کفش های بژ، رژگونه ای و رزگلد ست کنید تا در استایل و پیچیدگی لباس خود اغراق کنید. رنگهای خنثی این قابلیت را دارند که لباس را قادر به صحبت کردن کند.

  • ست لباس مجلسی مشکی زنانه با کفش نقره ای و طلایی

اگر می خواهید ظاهری پر زرق و برق داشته باشید، لباس مجلسی مشکی خود را با رنگ های نقره ای و طلایی ست کنید. نقره ای به زیبایی با رنگ مشکی همگام می شود و ظاهر را شاد و سرحال نشان می دهد. کنتراست نقره ای با مشکی بسیار زیاد است و می تواند حداکثر امتیاز را برای شما کسب کند. کفش های نقره ای متنوع ترین کفش هایی هستند که نشاط و سرزندگی را به استایل شما تزریق می کنند.
طلایی یکی دیگر از گزینه های براق است. ترکیب شگفت انگیز مشکی با کفش های طلایی، سلطنتی و چشمگیر به نظر می رسد. شما می توانید با استفاده از کفش های پاشنه دار ، صندل های پاشنه بلند و حتی کفش های تخت با رنگ های متالیک ظاهر خود را درخشان کنید.

  • ست لباس مجلسی مشکی با کفش سیاه

سیاه رنگی است که هرگز از انتخاب آن پشیمان نمی شوید. حتی اگر لباس هایی کاملا مشکی پوشیده باشید، باز هم شیک و برازنده به نظر خواهید رسید. رنگ سیاه را بهمراه رنگ مشکی استفاده کنید و همچنان جذاب باشید. این یک قانون طلایی در دنیای مد است. اگر به دنبال یک استایل منحصر به فرد هستید لباس مجلسی مشکی را با کفش سیاه ست کنید.

  • لباس مجلسی مشکی با کفش سفید

ترکیب رنگ مشکی با کفش های سفید جلوه زیبایی ایجاد می کند. کفش سفید با لباس های مشکی در تضاد شدید هستند. با این حال، کفش های سفید برای کمد لباس شما ضروری است، زیرا با هر رنگ طیف رنگی چشمگیر هستند. می توانید چکمه های سفید مچ پا، کفش های نوک تیز یا حتی کفش تخت سفید بپوشید. آنها قدرت نمایشی شما را برجسته می کنند و به شما اجازه می دهند تا تصویری جسورانه و محکم داشته باشید.

  • لباس مجلسی مشکی با کفش قرمز

    اگر می خواهید جلوه ای جسورانه و جذاب ایجاد کنید، کفش قرمز را با لباس مجلسی مشکی بپوشید. قرمز یک رنگ سکسی است که تمایل به جلب توجه افراد دارد. می توانید از کفش های ساتن با رنگ قرمز استفاده کنید تا حالت براق و درخشانی داشته باشید. برای ایجاد یک سبک جسورانه به لباس خود، می توانید لباس مشکی خود را با صندل قرمز ترکیب کنید.

    همچنین بخوانید: شستن لباس مجلسی در منزل

  • لباس مجلسی مشکی با کفش آبی

رنگ آبی طیف گسترده ای دارد و هر  طیف آن به خوبی با لباس مجلسی مشکی ترکیب می شود. کفش های آبی رویال و کفش های آبی پودری روشن وقتی با مشکی ست می شوند جذاب به نظر می رسند. تضاد رنگ آبی با مشکی به طرز جادویی جذاب است. شما می توانید با استفاده از جیر آبی ظاهری ارزشمند برای خود به ارمغان بیاورید.

  • لباس مجلسی مشکی با کفش صورتی

صورتی به عنوان یک رنگ شیک کفش برای پوشیدن با لباس مشکی شناخته می شود که امروزه به یک روند جنجالی تبدیل شده است. رنگ صورتی رنگی پر جنب و جوش است که برق و درخشش زیادی به استایل شما می بخشد و با رنگ مشکی در تضاد است و زرق و برق و ظرافت لباس مشکی را برجسته می کند. یکی از ویژگی های عالی کفش صورتی این است که وقتی با لباس های مشکی ترکیب می شود، فورا جلوه ای از رنگ ایجاد می کنند. صندل های بند دار صورتی و کفش های پاشنه بلند نوک تیز با لباس مجلسی مشکی عالی به نظر می رسند.