مدل شلوار مناسب برای پاهای لاغر
Views 29,973 بازدید
Calendar icon 9 ماه پیش

مدل شلوار مناسب برای پاهای لاغر

معمولاً مشاهده می شود که انتخاب لباس برای افراد چاق یا لاغر کار دشواری است. شاید تصور کنید انتخاب شلوار مناسب برای افراد لاغر بسیار دشوار است زیرا هیچ راهنمایی یا پیشنهاد مفیدی برای آنها در عصر حاضر وجود ندارد. اما انتخاب یک شلوار مناسب و ایده آل برای افرادی با پاهای لاغر، کار دشواری نخواهد بود. می توانید با رعایت چندین نکته به ظاهر ایده آل خود برسید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم مدل شلوار مناسب برای پاهای لاغر چه شلوارهایی هستند.

 شلوار جین زنانه مناسب برای پاهای لاغر

ما نکات خاصی را برای شما داریم که در صورت داشتن پاهای لاغر به شما کمک می کند که ظاهر خوبی داشته باشید:

  • از پوشیدن شلوار های تنگ خودداری کنید. شلوارهای تنگ یا شلوارهایی که از پارچه های کشسان تهیه شده اند، فرم پاهای شما را بیشتر نمایان می کند. تا حد امکان به سراغ شلوارهای جین بروید که در ناحیه کمر و ران آزاد هستند.
  • از شلوار جین راست یا بوت کات استفاده کنید. پوشیدن شلوارهای راسته و مام استایل برای پر نشان دادن پاهای شما مناسب است. آنها به پاهای شما فرم می بخشند. همچنین گشاد بودن بیش از حد باعث می شود پاهای لاغر شما در شلوار گم شود. از شلوارهای جین جذب، شلوارهای چسبان و شلوارهای نازک اجتناب کنید زیرا اینها برای تأکید بر لاغری پاهای شما طراحی شده اند. شلوارهای دمپا و شلوارهای بگی در سایز مناسب برای افراد لاغر نیز ایده آل خواهد بود.
  • از پوشیدن شلوار جین زنانه با فاق بلند خودداری کنید، به خصوص اگر قد بلندی دارید. این باعث می شود شما لاغرتر به نظر برسید. شلوار با پهنای معمولی برای کمر را انتخاب کنید که بیشتر به شما می آید.
  • اگر می خواهید شلوار مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و نمی دانید که چگونه باید این کار را انجام دهید پیشنهاد می کنیم مقاله " راهنمای خرید اینترنتی شلوار " را مطالعه کنید.


همچنین بخوانید: شلوار مناسب پای پرانتزی

شلوار مناسب پای لاغر

شلوار با رنگهای روشن بپوشید
رنگ های تیره پاهای شما را لاغرتر نشان می دهد، در حالی که رنگ های روشن می تواند به پر نشان داد پاهای شما کمک کند. پوشیدن شلوار سفید یا آبی کمرنگ و یخی باعث می شود پاهای شما بهتر به نظر برسد. اگر با پوشیدن یک تاپ تیره با شلوار روشن خود ، به لباس خود کنتراست اضافه کنید، این باعث می شود پاهای شما حتی بهتر از قبل به نظر برسد.
شلوار با رنگ های روشن شما را چاق تر نشان می دهد و برعکس. بنابراین، برای پوشیدن شلوار جین در همه طیف  رنگ ها ، از شلوارهای گشاد استفاده کنید.
شلوارهای زنانه کوتاه می تواند پاهای شما را بلندتر و نازک نشان دهد، بنابراین بهتر است از آنها دوری کنید. همچنین سراغ شلوار هایی بروید که فاق بلندی ندارند و دقیقاً به زیر کمرتان می رسد.