7 نکته ای که هنگام پوشیدن بوت با شلوار جین باید در نظر بگیرید
Views 0 بازدید
Calendar icon 2 ماه پیش

7 نکته ای که هنگام پوشیدن بوت با شلوار جین باید در نظر بگیرید

آیا از بوت استفاده می کنید؟ آیا به دنبال نکاتی برای استایل کردن هر چه جذاب تر بوت با شلوار جین می گردید؟ آیا می خواهید اصول صحیح پوشیدن شلوار جین با بوت را یاد بگیرید؟ اگر چنین است به صفحه درستی هدایت شده اید. استفاده از یک بوت در فصول مختلف سال به استایل افراد جذابیت بسیار خاصی می بخشد. هر فردی به دنبال جذابیت و منحصربفرد کردن استایل خود است. در این مقاله قرار است نکاتی را در خصوص نحوه پوشیدن بوت با شلوار جین مطرح کنیم. با ما همراه باشید.

  1. قد شلوار جین

اولین و شاید مهم ترین نکته توجه به قد شلوار جین است. بسته به سبک و سلیقه پوششی خود می بایست شلوار جین مناسب برای استایل کردن با بوت انتخاب کنید. ممکن است بخواهید شلوار جین شما روی بوت بیاید و شاید هم بخواهید با لبه بوت لبه به لب شود. تمام این موارد می طلبد تا شما شلوار جینی انتخاب کنید که بتواند انتظارات شما را برآورده کند.

  1. شلوار جین شسته یا خام

شلوار جین از پارچه دنیم (Denim) تشکیل می شود. پارچه دنیم در هر دو صورت شسته و خام موجود است. ممکن است بنا به سلیقه شخصی خود از یکی از این دو مدل انتخابی داشته باشید. حال بیاید به این سوال پاسخ دهیم که فرق اساسی بین شلوار جین شسته و خام در چیست؟ جین شسته شده همانطور که از نام آن هم پیداست تولیدکنندگان آن بل از این فرآیند تولید شلوار جین را آغاز کنند آنرا به خوبی شستشو می دهند. در عوض جین خام به هیچ وجه قبل از تولید شسته نمی شود. این ها را گفتیم تا به اینجا برسیم که شلوار جین شسته شده استایل و کپ بهتری با یک بوت به همراه دارد.
مطلب پیشنهادی: راهنمای جامع انواع شلوار جین زنانه

  1. دمپا شلوار جین

شاید به این نکته توجه نکرده باشید که حتی برش شلوار جین نیز بر روی استایل شما با بوت تاثیرگذار است. در اینجا منظور از برش روشی است که برای نشستن بهتر شلوار جین هنگام پوشیدن مورد استفاده قرار می گیرد. برش را با سایز اشتباه شلوار اشتباه نگیرید. سایز به اندازه شلوار اشاره می کند در حالیکه برش به نحوه نشستن شلوار بر روی بدن اشاره دارد. به عبارت دیگر نوع دوخت شلوار مثلا شلوار راسته که از بالا تا پایین پا را شامل می شود. انوع شلوار جین دمپاهای مختلفی دارند که باید در هنگام خرید و استایل با بوت به آنها توجه کنید. هر شلوار جین دارای یک مدل دمپا است که باید به آنها بنا به سلیقه شخصی خود توجه کنید.

  1. یک رنگ بودن شلوار جین با بوت

حتما رنگ شلوار جین خود را با بوت ست کنید. شما باید همیشه به این موضوع دقت داشته باشد که رنگ های مشابه استایل و جذابیت بسیار بیشتری به شما می بخشند. در بازار هم قطعا رنگ ها مشابه شلوار جین با بوت وجود دارد که میتوانید تهیه کنید و یک ست جذاب بزنید.   
همچنین بخوانید: چه لباسی برای مسافرت تابستان مناسب است؟

  1. کشسانی شلوار جین

بسیاری از افراد علاقه شدیدی به پوشیدن شلوار جین کشی دارند. در نتیجه ممکن است شما بخواهید شلوار جین کشی را برای ست کردن با بوت خود انتخاب و استفاده کنید. شلوار حجین کشدار ظاهر یکسانی با شلوار جین معمولی دارد. تنها تفاوت شلوار جین کشی با شلوار جین معمولی در پارچه آنها زمان تولید است. شلوار جین کشی از پارچه ای به نام دنیم کشی یا اصطلاح فرنگی آن stretch denim تهیه و تولید می شود. شوارهای جین با قابلیت کشسانی از موادی به نام آلاستیک ها مانند لیکرا یا پلی استر در ترکیب خود بهره می برند و همین عامل باعث کشسانی شدن پارچه دنیم می شود.

با تمام این توصیفات ست کردن شلوار جین کشسانی با یک جفت بوت بسیار شیک و عالی است. یکی از قابلیت های بسیار عالی شلوارهای جین کشسانی این است که می توانید شلوار جین را بر روی بوت خود بکشید. اینگونه اگر بالای بوت شما خراب یا ضدمه ای دیده باشد از دید همه پنهان می ماند و علاوه بر تمام این موارد ظاهر بسیا خوبی نیز به شما می بخشد. شلوار جین کشسانی در تمام رنگ ها و اندازه هایی که شلوار جین های عادی وجود دارند در بازار موجود است. پیشنهاد می کنیم حتما از شلوار جین کشسانی برای استایل کردن با بوت در فصل سرد سال استفاده کنید.

  1. وزن شلوار جین

به عنوان آخرین گزینه به سراغ وزن شلوار جین می رویم. تمامی شلوارهای جین از پارچه ای به نام دنیم Denim تهیه و تولید می شوند. در واقع پارچه دنیم است که شلوارهای جین را جذاب و منحصربفرد کرده است. هر چقدر که میزان پارچه دنیم استفاده شده در یک شلوار جین بیشتر باشد، شلوار جین از وزن بیشتری برخوردار است. کیفیت و ماندگاری شلوارهای جین سنگین وزن به طور معمول از شلوار جین های عادی بیشتر است و با یک بوت جذاب ترکیب بسیار خوبی را تشکیل می دهد. اگر به دنبال استایل بوت با شلوار جین می گردید حتما به سراغ استفاده از شلوار جین های سنگین وزن بروید.
مطلب پیشنهادی: چگونه خوش استایل باشیم ؟ 11 نکته ضروری استایل جذاب

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با 6 نکته که در هنگام ست کردن شلوار جین با بوت باید به آنها توجه کنید، آشنا کنیم. وزن شلوار جین یکی از این شش مورد است. وجود حالت کشسانی شلوار نیز عامل دیگری در استایل کردن بوت با شلوار جین است. توجه به طیف رنگی و هم رنگ بودن بوت و شلوار جین نیز نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید. دمپا و قد شلوار جین نیز دو نکته بسیار مهمی است که حتما باید به آنها توجه داشته باشید. در انتها آخرین نکته توجه به این موضوع است که شلوار جین شما شسته است یا خام. شلوار جین های شستشه شده استایل و ترکیب جالب تری به یک بوت ایجاد می کنند. تمام این 6 مورد در بالاتر به طور مفصل توضیح داده شده است. امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.