چه لباسی برای مسافرت تابستان مناسب است؟
Views 178 بازدید
Calendar icon 11 ماه پیش

چه لباسی برای مسافرت تابستان مناسب است؟

با شروع فصل تابستان مسافرت‌ها نیز آغاز می‌شود. شاید این سوال برایتان پیش آید که چه لباسی مناسب مسافرت‌های تابستانی است؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید در نظر بگیرید که قرار است به کجا سفر کنید تا بتوانید متناسب با آن منطقه گردشگری لباس مناسب تان را انتخاب نمایید تا از این طریق یک سفر ایده آل و رویایی داشته‌ باشید. اگر جز افرادی هستید که دوست دارید لباس‌های مسافرتی جذاب و شیک بپوشید تا انتها با ما همراه باشید.

لباس‌های مناسب برای مسافرت‌های تابستانی


تابستان فصل روزهای گرم است و برای مسافرت در این روزها باید از لباس‌های استفاده کرد که جلوی تعریق بیش از حد را بگیرد و بافت لطیف و خنک داشته باشد. برای انتخاب لباس‌های تابستانی دقت کنید که جنس پارچه آن‌ها نخی باشد و از پلاستیک در آن‌ها استفاده نشود چرا که به دلیل گرمای هوا پلاستیک موجود در لباس‌ها باعث تعریق و حساسیت می‌شود. در سفرهای تابستانی خانم‌ها به نسبت آقایان به لباس‌های بیشتر احتیاج دارند.  در سفرهای تابستانی سعی کنید که از لباس های رنگ روشن بیشتر استفاده کنید چرا که رنگ‌های تیره نور خورشید را بیشتر جذب کرده و باعث گرمتر شدن می‌شود. خانم‌ها علاوه بر انتخاب مانتوهای مناسب و خنک باید تاپ‌های رنگی برای زیر مانتو داشته باشند.

نکات مهم قبل از انتخاب لباس برای سفر

  • لباس های سبک و خنک بپوشید جوری که هوا را از خود عبور دهد.
  • از لباس های رنگ روشن استفاده کنید که نور و گرما را به خود جذب نکند.
  • حتماً کفش های راحت و مناسب برای پیاده روی بپوشید چون معمولا در سفر زمان زیادی از آن استفاده می کنید و اگر کیفیت خوبی نداشته پا های شما بعد مدت کوتاهی بو می گیرد.
  • اگر به منطقه ای گرم سفر می کنید، حتماً کلاه و عینک آفتابی بپوشید و از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.
  •  

لباس های که لازم است هنگام مسافرت های تابستانی همراه خود داشته باشید

شامل انواع زیر است:

کفش مناسب سفر

داشتن کفش مناسب برای سفر یک امر مهم و ضروری است از آنجایی که پا را قلب دوم می‌دانند باید از کفشی استفاده شود که در پیاده روی‌ها طولانی به پا و کمر فشاری وارد نکند. همچنین برای مسافرت‌های تابستانی بهتر است از صندل و کفش‌های رو باز استفاده کرد تا هوا در آن جریان داشته باشد و مانع از تعریق پا شود. علاوه بر موارد گفته شده کفش مناسب و شیک می‌تواند تاثیر زیادی در استایل شما داشته‌باشد پس با انتخاب یک کفش مناسب و شیک جذابیت خود را دو چندان کنید.

کیف مناسب مسافرت های تابستانه

یکی دیگر از موارد ضروری برای سفر داشتن یک کیف مناسب، جا دار و در عین حال سبک است تا بتوانید هنگام پیاده روی در مسافرت وسایل مورد نیازتان را داخل آن گذاشته و از پیاده روی خود نهایت لذت را ببرید.


لباس زیر مناسب های گرم تابستان

انتخاب لباس زیر برای مسافرت های تابستانی یکی از نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد. لباس زیرهای الیافی و نخ پنبه گزینه‌های بسیار مناسبی برای سفرهای تابستانی است. این جنس الیاف باعث می‌شود که در طول سفر گرمای کمتری را حس کنید و از سفرنامه بیشتر لذت ببرید.

کلاه و عینک افتابی

یکی از وسایل مهم و ضروری برای سفر در روزهای گرم سال همراه داشتن کلاه و عینک آفتابی است تا با استفاده کردن از آن‌ها جلوی آفتاب سوختگی پوست را بگیرید. داشتن کلاه علاوه بر جلوگیری از تابش نور خورشید می‌تواند یک استایل شیک و زیبایی به شما بدهد. پس در زمان سفر کلاه آفتابی را فراموش نکنید. علاوه بر کلاه عینک هم جز پوشش سفرهای تابستانی به حساب می‌آید که استفاده از آن هم جلوی تابش نور خورشید را می‌گیرد و هم می‌تواند زیبایی ویژه و شیکی به استایلتان بدهد. البته این نکته را فراموش نکنید استفاده از عینک‌های بی کیفیت ممکن است برای چشم مصر باشد پس تا جایی که امکان دارد از مارک‌های برند و خوب استفاده کنید.

استایل تابستانی شیک مناسب سفر

شلوار مناسب هوای گرم در مسافرت

برای مسافرت‌های تابستانی بهتر است از شلوارهای پارچه‌ای، نخی و جین‌هایی که جنس نازکتری دارند استفاده کنید. علاوه بر جنس پارچه رنگ آن هم بسیار اهمیت دارد پس تا جایی که ممکن است بیشتر از رنگ‌های روشن استفاده کنید چرا که رنگ‌های روشن نور خورشید و گرما را کمتر جذب می‌کنند.

روسری مناسب برای مسافرت

به دلیل گرم بودن هوا باید از روسری های استفاده کرد که راحت و سبک باشد و موجب تعریق زیاد نشود بهتر است از روسری های نخی برای سفر استفاده کرد که علاوه بر راحتی بسیار شیک و خوش پوش هستند و با هر نوع استایلی هماهنگ می‌شوند. از روسری های که جنس پلاستیک دارند و روسری‌های ساتن و حریر هنگام سفر بپرهیزید چرا که گرما را بیشتر انتقال می‌دهند.
برای مسافرت‌های تابستانی بهتر است که همراهتان حتما عطر و مام داشته‌‌باشد و تاجایی که امکان دارد لباس‌هایی را همراه خود ببرید که کمتر چروک می‌شوند. بعضی افراد هنگام سفر از لباس های کهنه و قدیمی خود استفاده نمی‌کنند که اصلا ظاهری زیبا و خوشایند ندارد پس همیشه هنگام سفر بهترین لباس‌ها را با خود به همراه داشته باشید تا بتوانید با داشتن یک استایل خوب هم حس بهتر و هم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و از سفرنامه نهایت لذت را ببرید.

کلام آخر

برای سفرهای تابستانی تا جایی که ممکن است باید از لباس های روشن، خنک و راحت استفاده کرد تا گرمای هوا را کمتر حس کرد. البته نوع پوشش لباس مسافرت بستگی به موقعیت قرار گیری افراد هم دارد و در بعضی موارد ممکن است که بخواهید از لباس های رسمی نیز استفاده کنید در این صورت باید لباس‌هایی از بافت سبک و خنک انتخاب کرد که  در عین راحتی یک استایل رسمی به ظاهر شما ببخشد.