کت جین آبی رو با چی ست کنیم
Views 7,993 بازدید
Calendar icon 6 ماه پیش

کت جین آبی رو با چی ست کنیم

استایل اسپرت جزء رایج ترین تیپ لباس در جامعه است که بویژه در بین قشر جوان طرفداران زیادی دارد و یکی از آیتم های پر کابرد در این سبک استایل، کت جین است که در رنگ های مختلفی وجود دارد اما مرسوم ترین آن کت جین آبی است. در این مطلب از آی بولک می خواهیم به این موضوع بپردازیم که بهتر است کت جین آبی رو با چی ست کنیم.

ست کردن کت جین آبی 

در کمد لباس همه ما حداقل یک لباس جین دیده می شود. اگر مانتو یا کت جین آبی دارید اما نمی دانید بهمراه آن چی بپوشید این مطلب را از دست ندهید.

ست کردن کت جین آبی با جین مشکی 

برای پوشیدن کت جین آبی کم ریسک ترین کار این است که کت مشکی خود را بهمراه یک شلوار جین مشکی بپوشید. برای تکمیل چنین استایلی می توانید از کتانی و یک شال مشکی استفاده کنید.

کت جین آبی رو با جین سفید ست کنید

اگر می خواهید استایل شما رنگ تیره نداشته باشید می توانید رنگ سفید را در کنار کت جین آبی بپوشید. شلوار جین آبی در کنار جین سفید ترکیب شیک و زیبایی پیدا می کند.

کت جین آبی رو با طیف های مختلف جین آبی ست کنید

برای ست کردن کت جین آبی می توانید سایر لباس های خود را نیز از جین آبی انتخاب کنید اما بهتر است تناژ رنگی سایر لباس های جین شما متفاوت باشد. مثلا اگر پاهای لاغری دارید، از شلوار جین آبی روشن استفاده کنید و کت جین خود را تیره تر انتخاب کنید.

همچنین می توانید برای جلوگیری از یکنواخت شدن از اکسسوری های سفید استفاده کنید یا کیف و کفشی انتخاب کنید که کمی رنگ داشته باشد.

برای ست کردن کت جین آبی از رنگ های طبیعی استفاده کنید

کت جین آبی را می توانید با شال هایی در رنگ های طبیعی مانند سبز، آبی، قرمز، بنفش و یا زرد ست کنید. استفاده از رنگ های ملایم پاستلی نیز برای ست کردن با کت جین آبی مناسب است.
مطلب پیشنهادی: بهترین مارک شلوار جین مردانه و زنانه ( ایرانی و خارجی )

استفاده از کت جین آبی بهمراه پیراهن 

اگر کت جین شما کوتاه است می توانید در دورهمی ها آنرا بهمراه یک پیراهن دانتل سفید یا گلدار تن کنید. برای تکمیل استایلتان نیز می توانید کتانی، صندل و یا بوت بپوشید.

ترکیب کت جین آبی با شلوار فاق بلند 

معمولا کت ها جین حالت راسته دارند و ممکن احساس کنید با پوشیدن آنها اندام شما یکنواخت شده است، برای اینکه در کت جین اندام شما بهتر دیده شود می توانید یک شلوار فاق بلند بپوشید و از یک کمربند نیز بر روی آن استفاده کنید.

پوشیدن شلوار تنگ مانند لگ چرم نیز می تواند مناسب باشد.

کت جین آبی را با روسری طرح دار ست کنید

برای استفاده از شال و روسری بهمراه کت جین، باید جنس های پشمی و موهر یا نخی را انتخاب کنید. می توانید روسری طرح دار سر کنید که در آن رنگ آبی هم داشته باشد و با کت شما ست شود.

شال زرشکی، لیمویی، سفید، خاکستری و صورتی نیز برای ست کردن با کت جین آبی مناسب هستند.

ست کردن کت جین آبی در استایل مردانه

پوشیدن کت جین آبی در آقایان نیز طرفداران زیادی دارد و کوتاهتر از کت های جین زنانه است که می توانند با استفاده از آن چند استایل متفاوت و جذاب داشته باشند.

ست کردن کت جین آبی با شلوار اسلش

قانون خاصی برای ست کردن کت جین وجود ندارد و اگر شما به یک تیپ راحت نیاز دارید می توانید کت جین را بهمراه شلوار اسلش بپوشید، تنها چیزی که باید به آن توجه داشته باشید رنگ شلوار است. بهتر است رنگ های خنثی مانند مشکی یا طوسی را انتخاب کنید.
مطلب پیشنهادی: پارچه مناسب شلوار راحتی مردانه

ست کردن کت جین با شلوار کبریتی 

پوشیدن کت جین با شلوار کبریتی را امتحان کنید، این استایل می تواند برای آقایان جذاب و متفاوت باشد. همچنین می توانید روی کت جین خود یک کت سبک و تقریبا نازک بپوشید و استایل لایه ای داشته باشید.

  • برای ست کردن با کت جین بهتر است از اکسسوری های ساده و ظریف استفاده کنید.
کفش: انتخاب کفش‌ها نیز نقش مهمی در ست کردن کت جین آبی بازی می‌کند. می‌توانید از کفش‌های راحت و کتانی استفاده کنید، مانند کفش‌های کتانی، کتانی مخصوص و یا کتانی اسپورت. اگر قصد دارید ظاهری شیک‌تر و رسمی‌تر داشته باشید، می‌توانید از کفش‌های چرمی یا کفش‌های رسمی استفاده کنید.

جزئیات دیگر: برای تکمیل استایل خود می‌توانید از جزئیات دیگری مانند کمربند، کیف، ساعت، عینک آفتابی و یا گردنبند استفاده کنید. این جزئیات می‌توانند یک لمس متفاوت به استایل شما بدهند و با کت جین آبی ترکیب می‌شوند