پالتو کرم رو با چی ست کنم
Views 9,505 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

پالتو کرم رو با چی ست کنم

رنگ لباس یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشیم. اینکه رنگ لباس متناسب با رنگ پوست ما باشد و بتوانیم آن را بدرستی ست کنیم، از جمله نکاتی است که می تواند نقش تعیین کننده ای در ظاهر و استایل ما داشته باشد. رنگ کرم از جمله رنگ های سرد و خنثی می باشد که طرفداران زیادی دارد و می توانیم لباس های مختلفی از جمله پالتو، مانتو، کت، شلوار، شال و ... را به رنگ کرم انتخاب کنیم. اگر پالتو زنانه به رنگ کرم دارید و برای شما این سوال ایجاد شده که پالتو کرم رو با چی ست کنم، این مطلب را از دست ندهید.

پالتو کرم با چی ست میشه

قبل از انتخاب پالتو با رنگ کرم باید ابتدا رنگ پوست خود را بخوبی بشناسید و اگر پوست شما در گروه پوست های گرم قرار گرفت، رنگ کرم را انتخاب کنید. حالا باید یک استایل جذاب با رنگ کرم بسازید. اما پالتو کرم با چی ست میشه؟

  • قهوه ای

بهترین مکمل رنگ کرم، رنگ قهوه ای است.طیف های مختلف رنگ کرم از جمله نسکافه ای، شتری، نخودی، شیری نیز برای ست کردن با پالتو کرم بسیار مناسب هستند. علاوه بر پارچه های ساده، طرح های پلنگی نیز، در کنار رنگ کرم ترکیب خوبی را می‌ سازند. این ست برای افرادی که پوست روشنی دارند بسیار مناسب است.

شلوار کرم با چه مانتویی ست میشه

بهتر است برای چنین ترکیبی، استفاده از اکسسوری ها هوشمندانه باشد و طرح های خیلی شلوغی را امتحان نکنید.

  • رنگ سفید

سفید با اکثر رنگ ها همخوانی دارد، اما یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با پالتوی کرم می باشد.  می توانید رنگ مشکی را نیز به عنوان رنگ سوم به این ترکیب اضافه کنید.

  • رنگ سرمه ای

برای ست با پالتو کرم رنگ می توانید رنگ سرمه ای را انتخاب کنید. این  رنگ باعث ایجاد درخشندگی در پالتو کرم شما می شود. در چنین استایلی رنگ طوسی یا قهوه ای برای کیف و کفش مناسب است.

  • رنگ نارنجی

از جمله رنگ های مناسب برای ست با پالتو کرم، رنگ نارنجی است که در بین خانم های جوان طرفداران زیادی دارد. اما برای اضافه کردن نگ سوم به این ترکیب است، بهتر است رنگ مشکی را انتخاب کنید.

  • رنگ سبز

اگر پالتو کرم پوشیده اید، می‌ توانید شال و کیف و کفشتان را سبز انتخاب کنید. این ترکیب یک ست جذاب به وجود می‌ آورد. رنگ سوم شما بهتر است مشکی باشد

  •  رنگ آبی روشن

یک گزینه مناسب برای ست با پالتو کرمی، رنگ آبی روشن است که درخشش رنگ کرم را چند برابر می‌ کند. پس اگر رنگ پوست سرد و روشنی دارید، حتما این رنگ را امتحان کنید.

  • رنگ زرشکی

استایل ترکیب پالتو کرم رنگ با رنگ زرشکی، یک ترکیب پر طرفدار است. زرشکی رنگ گرم و کرم رنگ سردی است و در کنار هم تضاد زیبایی دارند. در کنار پالتو کرم می‌توانید از شال گردن یا کیف و کفش زرشکی استفاده کنید.

  • رنگ های خنثی

کرم از جمله رنگ هایی است که ترکیب زیبایی با رنگ های خنثی از جمله خاکستری ، طوسی و مشکی دارد. اگر می‌ خواهید ساده و راحت یک ست کژوال روزانه با پالتو کرم داشته باشید، از لباس هایی با رنگ های خنثی استفاده کنید.

نکاتی درباره ست کردن پالتو کرم

  • اگر در استایل با پالتو کرم می‌ خواهید بلندتر دیده شوید، از شلوار کرم با طفی کمرنگ تر یا پر رنگ تر از پالتوی خود استفاده کنید.
  • در ست کردن با پالتو کرمی از اکسسوری های سایز کوچک استفاده نمایید.
  • دقت کنید که در استایل با پالتو کرم رنگ، استایل خود را زیاد شلوغ نکنید.