بهترین رنگ برای لباس ساقدوش چیست؟
Views 3,084 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

بهترین رنگ برای لباس ساقدوش چیست؟

پس از یافتن محل برگزاری عروسی، لباس عروسی و انتخاب سالن زیبایی، انتخاب رنگ لباس ساقدوش یکی از مهمترین وظایف در فهرست کارهای عروسی است. شاید کار ساده ای بنظر برسد اما اینطور نیست. ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید ساقدوش ها دقیقاً از یک مدل لباس استفاده کنند یا ترجیح می دهید یک استایل ترکیبی و مد روز با سبک های مختلف داشته باشند. در این مطلب شما را برای انتخاب رنگ مناسب برای لباس ساقدوش عروس راهنمایی می کنیم، بعلاوه گزینه های جایگزین و رنگ های مختلف لباس ساقدوش عروس را با شما در میان می گذاریم. همراه ما باشید.

بهترین رنگ لباس ساقدوش

تن های خاکستری
برای لباس ساقدوش عروس می توانید رنگ های خاکستری روشن و تیره را در پارچه های مختلف (مخمل ، ابریشمی ، کرپ و غیره) ترکیب کنید. ترکیب چنین رنگ های با رنگ سفید لباس عروس بسیار چشم نواز می شود.
کفش مناسب برای لباس مجلسی طوسی

 لباس سیاه و سفید
تا چند سال پیش ، لباس ساقدوش سفید به طور کلی تابو تلقی می شد. برخی از زوج ها احساس می کنند که فقط عروس باید لباس سفید بپوشد. به ویژه برای زوج هایی که به دنبال تم کلاسیک هستند ،انتخاب رنگ سیاه و سفید می تواند جالب باشد! یک ترکیب رنگ عالی برای زوج هایی که می خواهند همه چیز ساده باشد.

رنگهای پر زرق و برق پاستلی
لباس ساقدوش پر زرق و برق راه مناسبی برای ایجاد روحیه و ایجاد رنگ در عروسی شماست. برای بدست آوردن ظاهری رمانتیک ، ساقدوش های خود را با رنگ های پاستلی مکمل، مانند شامپاین خنثی و صورتی کم رنگ ست کنید.

 سبز مایل به خاکستری
رنگ سبز با ته رنگ قهوه ای مانند یک رنگ خنثی عمل می کند و ما آن را برای یک تم روستایی یا عروسی در فضای باز دوست داریم. صندل های پاشنه دار به تکمیل لباس ها کمک می کند.

کرم زرد
رنگ زرد با سایه های کرم یک رنگ مناسب برای لباس ساقدوش در مراسم عروسی بهاری یا تابستانی خواهد بود

صورتی رژگونه
صورتی یکی از محبوب ترین رنگ های لباس ساقدوش عروس در تمام دوران است و یک روش برای استفاده از آن در لباس جشن عروسی ، استفاده از لباس های ترکیبی است.
ترکیب رنگ های پاستلی
از ساقدوشهای خود بخواهید لباس های ترکیبی در همه رنگ های مختلف پاستلی بپوشند. مجموعه ای از لباس های یخی، صورتی ، اسطوخودوس و آبی خاکی.

طلایی و نارنجی
نارنجی یکی از رنگهای پرطرفدار عروسی است و میتواند یک انتخاب هیجان انگیز برای لباس ساقدوش باشد. ما می دانیم که این رنگ جسورانه در ابتدا ممکن است زیاد جالب به نظر برسد، پس بهتر است رنگ های غنی تر مانند طلایی و زرد خردلی را به آن اضافه کنید.

رنگ عنابی
رنگ عنابی یکی از رنگ های بسیار محبوب ساقدوش عروس برای عروسی های پاییزی است. اگر می خواهید ظاهری شیک و متفاوت داشته باشید، ساقدوش های عروس از لباس های یکسان بلند به رنگ قرمز تیره بپوشند.

استفاده از دو رنگ بنفش

رنگ بنفش یکی دیگر از رنگهای مناسب لباس ساقدوش برای عروسی های پاییزی است، ضمن اینکه این رنگ سلطنتی در تمام طول سال خوشایند است و بر روی همه رنگ های پوست کار می کند. .

یاسی طرحدار

یکی از بهترین رنگ ها برای لباس ساقدوش عروس رنگ یاسی است. به ویژه اگر لباس ساقدوش دارای طرح هایی در خود پارچه باشد، بسیار شیک و لطیف بنظر می رسد.

آبی سرمه ای 
اگر می خواهید لباس ساقدوش شما خاص باشد، آبی سرمه ای رنگی مناسبی برای هر فصلی است. شما می توانید با پوشیدن  لباس هایی با یقه های متفاوت، به این سایه آبی تیره رنگ جلوه بدهید.

زمردی تیره
این رنگ مجلل بسیار کاربردی و یکی از رنگ های مورد علاقه ساقدوش های عروسی ما برای عروسی های پاییزی و زمستانی است.

سبز ساتن
اگر در ایام تعطیلات ازدواج می کنید، رنگ سبز شمعی برای ساقدوش های شما رنگ مناسبی است. تطبیق لباس های ساتن با سجاف های بلند بسیار شیک است .