با لباس مجلسی طوسی چه کفشی بپوشیم

طوسی بدون شک یکی از بهترین رنگهای خنثی است که می توانید روی آن حساب کنید. دورانی که طوسی به عنوان یک رنگ مات و بی روح دیده می شد، گذشته است و دیگر به عنوان یک جایگزین مناسب برای لباس مشکی شناخته شده و انتخاب لباس طوسی در ترکیب با رنگ های دیگر بسیار زیبا خواهد بود. در این مطلب می خواهیم به این موضوع بپردازیم که با لباس مجلسی طوسی چه کفشی بپوشیم یا اینکه چه کفشی به لباس مجلسی طوسی میاد.

با لباس مجلسی طوسی کفش چه رنگی بپوشیم

شاید رنگ های مختلفی برای ست کردن کفش با لباس مجلسی طوسی به ذهنتان برسد اما برای شیک پوش بودن باید کمی محتاطانه رفتار کرد. در ادامه چند رنگ مناسب کفش برای ست کردن با لباس مجلسی طوسی را به شما معرفی می کنیم.

  • کفش قرمز 
    اگر یک لباس مجلسی خاکستری دارید که می خواهید ظاهری شیک تر و پیچیده تر داشته باشید، کفش قرمز بهترین گزینه برای شما است.
  • کفش سفید
    استفاده از کفش های سفید بهمراه لباس طوسی یکی از قدیمی ترین ترفندها برای داشتن ظاهری زیبا و بدون نقص است که یک ترکیب کلاسیک ایجاد می کند. از انتخاب کفش های سفید روشن نترسید زیرا باعث می شود شما عالی به نظر برسید، مخصوصاً وقتی لباس شما رنگ طوسی تیره  است.
  • کفش مشکی
    یک گزینه کلاسیک دیگر برای وقتی که می خواهید لباس مجلسی طوسی بپوشید هرگز نمی توانید از آن غافل شوید، یک کفش مشکی است. ست کردن کفش مشکی با لباس مجلسی طوسی یک ترکیب بی دردسر برای استایلی است که همیشه آرزو آنرا داشته اید.
  • کفش سیاه و سفید
    آیا از پوشیدن کفش های تک رنگ در هر بار پوشیدن با لباس مجلسی طوسی خود خسته شده اید؟ یک کفش با ترکیب رنگ سیاه و سفید بپوشید. صرف نظر از این که به دنبال کفش دو رنگ یا کفش طرح دار هستید، می توانید این اطمینان را داشته باشید که ظاهر خود را زیبا تر کرده اید.

  • کفش صورتی
    امروزه مد به سمت استفاده از رنگ های متضاد پیش رفته و بهترین انتخاب هنگام ست کردن لباس مجلسی طوسی، کفش صورتی است. اگر کفش صورتی ندارید، می توانید به رنگ های نزدیک مانند کفش های سرخابی و کالباسی بسنده کنید.
  • کفش زرد
    راه هیجان انگیز دیگر برای انتخاب رنگ های متضاد، استفاده از کفش های زرد است. این ترکیب متداول نیست اما تضمین می کند که نتایج فوق العاده ای را ارائه دهد. تضاد زیبا بین زرد و طوسی در همه ارزیابی ها نفس گیر است. به ویژه کفش های زرد آفتابی با لباس مجلسی خاکستری روشن بسیار زیبا به نظر می رسد.
  • کفش چاپ حیوانات
    کفش های تزئینی حیوانات همیشه جذاب هستند زیرا به شما اجازه می دهند محدودیت های سبک مد خود را بدون از دست دادن جنبه شیک خود افزایش دهید. هنگامی که لباس مجلسی طوسی یا خاکستری می پوشید، در انتخاب کفش های چاپ شده طرح پوست حیوانات آزاد هستید. کفش های طرح پلنگی و ماری جلوه ای زیبا به ظاهر شما خواهد داد.
  • کفش بژ
    بژ به عنوان یک رنگ خنثی در نظر گرفته می شود اما بر خلاف رنگ طوسی، دارای حسی گرم است و به لباس شما رنگ و لعاب می دهد. کفش بژ بهمراه لباس مجلسی طوسی تضاد ظریفی ایجاد می کنند که نگاه به آن هیجان انگیز است.
  • کفش کروم متالیک و کفش نقره ای
    رنگهای متالیک به دلایل مختلف مناسب بسیاری از خانمها است. این کفش ها به راحتی با اکثر رنگ ها ست می شوند و شما از ظاهری که کفش های کروم متالیک و کفش های نقره ای براق به شما امکان می دهند لذت می برید. برای بهترین نتیجه، هنگام پوشیدن لباس مجلسی طوسی روشن و پوشیدن لباس مجلسی طوسی تیره ، از کفش های کروم متالیک استفاده کنید.
  • کفش خاکستری
    شاید خسته کننده به نظر برسد اما اشتباه نکنید. حقیقت این است که کفش های طوسی کاملاً با لباس های طوسی ست می شوند. تنها قانونی که باید رعایت کنید این است که رنگ کفش و لباس خود را با هم متضاد کنید. اگر لباس مجلسی طوسی روشن می پوشید، باید به کفش های طوسی تیره بسنده کنید.