لباس مناسب برای بالاتنه بزرگ
Views 3,152 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

لباس مناسب برای بالاتنه بزرگ

هر فردی با توجه به شکل اندامش باید لباسی را بپوشد که نقاط قوت او را برجسته تر کند و او را خوش استایل تر نشان دهد. اگر جزء افرادی هستید که بالاتنه بزرگی دارید و همواره به این فکر هستید که چه لباسی بپوشید تا بالاتنه شما را کوچکتر نشان دهد، این مطلب را دنبال کنید. اینجا شما را راهنمایی می کنیم که لباس مناسب برای بالاتنه بزرگ چه لباس هایی هستند تا در استایل خود بکار ببرید.

مناسب ترین مدل لباس برای بالاتنه بزرگ

ممکن است قصد رفتن به سرکار را داشته باشید یا اینکه بخواهید به یک مهمانی بروید، دغدغه شما این است که چگونه بالاتنه بزرگ خود را بپوشانید. لباس‌ های V شکل مناسب ترین مدل لباس برای چنین اندام‌ هایی هستند و در مقابل، پیراهن‌ های یقه گشاد و یقه اسکی از جمله استایل‌ هایی هستند که باید از پوشیدن آن‌ ها خودداری کنید. این نوع لباس‌ ها باعث بزرگ‌ تر به چشم خوردن سر و بالاتنه می‌ شوند. ضمن اینکه گردن شما اصلاً دیده نمی‌ شود. 

رنگ لباس نیز نقش مهمی دارد. برای اینکه بالاتنه خود را کوچکتر نشان دهید، لباس‌ های بالاتنه‌ خود را تیره‌ تر و لباس‌ های پایین‌ تنه را رنگ روشن‌ تر انتخاب کنید تا بالاتنه شما کمتر به چشم بخورد و در عوض، نقاط قوت شما بیشتر جلوه کنند. 

پیراهن مناسب افرادی با بالاتنه بزرگ

سبک زنانه‌ ی خود را با یک پیراهن طرح گل، خیره‌ کننده و نامنظم که تا زانو می‌ آید، نشان دهید (اگر شجاعت کافی را دارید، حتی می‌توانید پیراهن بالای زانو هم بپوشید). در این استایل زنانه، پاها به نمایش گذاشته می‌ شوند و پیراهن طرحدار در بالاتنه‌ ی شما تعادل ایجاد می‌ کند.

همچینن با یک ژاکت یقه‌ هفت، بالاتنه کوچک‌ تر نشان داده می‌ شود و تاکید بیشتر بر روی پاها خواهد بود! برخلاف اندام‌ های گلابی، این امکان برای شما وجود دارد که لباس‌ های کوتاه‌ تری بپوشید. در صورتی که پاهای زیبا و کشیده‌ای دارید، از به رخ کشیدن آن‌ ها نترسید. کفش‌ های پاشنه بلند بپوشید تا پاها کشیده‌ تر به نظر برسند. 

شلوار مناسب افرادی با بالاتنه بزرگ

پیدا کردن شلوارهایی که هم از نظر کمر و هم از نظر درز شلوار بی‌ عیب و نقص هستند، آسان نیست و طول می‌ کشد اما پس خیاط‌ ها به چه دردی می‌خورند؟ شلوارهایی مناسب هستند که فیت کمر و باسن باشند. بهترین گزینه برای افرادی با بالاتنه بزرگ، شلوارهای پاچه گشاد از جنس کتان، پشم یا حتی ابریشم هستند. 

این نوع شلوارها متناسب با بدن شما هستند و موجب محدودیت در حرکت نمی‌ شوند، البته مهم است که قبل از خرید حتماً شلوار را امتحان کنید تا بر روی معده و شکم فشار نیاورد. شلوارهای جین چسبان یا لگ‌ ها برای این نوع اندام اصلًا مناسب نیستند. اما می‌ توانید بر روی شلوارهای تنگ خود، تونیک بپوشید و آن را با چکمه‌ های بلند هماهنگ کنید. این استایل فوق‌العاده خواهد بود. 

بهترین لباس برای افرادی با بالاتنه بزرگ

نکته‌ مهم در پوشیدن لباس در افرادی که بالاتنه بزرگ دارند، توجه کردن به جزئیاتی است که تفاوت بسیار زیادی در ظاهر و واقعیت، ایجاد می‌ کنند.

لباس‌ های بدون بند برای این نوع اندام‌ اصلا مناسب نیستند زیرا وزن بالاتنه باعث می‌ شود که لباس به پایین کشیده شود. شما همچنین می‌ توانید لباس‌ های تنگ بپوشید اما باید هنگام خرید به جزئیاتی از قبیل نوارهای توری چین‌ دار، شکم‌ بند، بند یا کمربند لباس توجه کنید.