4 ترفند جذابیت برای خانم های توپر
Views 49 بازدید
Calendar icon 9 ماه پیش

4 ترفند جذابیت برای خانم های توپر

4 ترفند جذابیت برای خانم های توپر

استایلی مناسب برای خانم ‌های توپر استایلی است که در کنار راحتی و ایجاد حس آرامش، جذابیتی خاص را نیز به وجود آورد و باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد شود.

اما برای داشتن ظاهری جذاب باید بدنتان را به خوبی بشناسید و از علایق و احساستان با اطلاع باشید. همچنین، باید در انتخاب طرح و رنگ لباس‌ها دقت نمایید.

با یک استایل مناسب برای خانم ‌های توپر، حتی می‌توانید بخش‌هایی از بدنتان را که خیلی دوستشان ندارید، مخفی کنید. اما خانم‌ های توپر باید در مورد استایل خود چه نکاتی را رعایت کنند؟ یا خانم‌هایی که اضافه وزن دارند، چگونه می‌توانند ظاهری جذاب داشته باشند؟ اگر به دنبال پاسخ‌هایی برای چنین سوالاتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله از آی بولک  4 ترفند جذابیت برای خانم ‌های توپر را دنبال نمایید.

شناخت کامل بدن برای داشتن ظاهری جذاب

برای داشتن استایلی جذاب در ابتدا باید بدانید که چه نوع اندامی دارید؛ چرا که ممکن است چاقی تنها در برخی از بخش‌ها مثلا ران و شکم و یا در کل بدن رخ داده باشد. بنابراین، باید به این نکته که تمرکزتان بیشتر به کدام بخش از بدنتان باشد، توجه نمایید.

به‌عبارتی، باید مشخص کنید که کدام نواحی بدنتان را دوست ندارید و می‌خواهید با کمک لباسی مناسب در ظاهر آن تغییراتی ایجاد کنید.

علاوه بر این، شناخت روحیاتتان نیز در داشتن استایلی مناسب موثر است. اما متاسفانه به خاطر اینکه در جامعه نسبت به افراد دارای اضافه وزن و مخصوصا خانم‌ها دیدی سرزنش‌گرایانه وجود دارد، این افراد بیشتر اوقات از سلایق خود گذشته و نظرات دیگران را برای انتخاب لباس در نظر می‌گیرند و فقط می‌خواهند از ظاهری که دارند خارج شوند.

هچنین بخوانید: استایل های جذاب با سارافون

اگر افکار شما هم در مورد اندامتان این چنین است، باید بدانید که تا وقتی چنین نظری در مورد خودتان دارید، دانستن اصول و روش‌هایی که به افراد با اضافه وزن کمک می‌کند تا استایلی جذاب داشته باشند، به شما هیچ کمکی نخواهد کرد.

شما هم باید به مانند سایر افراد به دنبال استایل‌های مورد علاقه خود باشید. بنابراین باید بدانید که به استایل کژوال علاقمندید یا دوست دارید استایلی اسپرت یا رسمی داشته باشید.

همچنین، باید بدانید که بلوز و شلوار مورد علاقه شماست یا پوشیدن دامن و شلوار را ترجیح می‌دهید. اصلا چه رنگ‌هایی را می‌پسندید؟ دوست دارید اکسسوری‌هایتان به چه صورت باشند؟

با پاسخ به سوالاتی این چنینی می‎توانید بسیار آگاهانه و البته با رعایت نکاتی، ظاهری جذاب و دوستداشتنی داشته باشید.

انتخاب لباس زیر مناسب

هر کاری را باید از پایه و اساس آن درست انجام داد تا نتیجه‌ای عالی به دست آید. داشتن یک لباس زیر مناسب به‌خصوص برای بالاتنه، اندامتان را بسیار متناسب‌تر نشان خواهد داد و از دفرمه نشان دادن سینه‌ها جلوگیری می‌کند. اما با این حال، بسیاری از خانم‌ها هنوز هم، حتی پس از طی سال‌ها، سایز درست خود را نمی‌دانند.

به طورکلی، باید لباس زیر باید مناسب با سایزتان باشد که در این مورد می‌توانید از فروشندگان لباس زیر راهنمایی بخواهید.

خوشبختانه امروزه برندهای مختلف، انوع لباس‌های زیر را برای افراد با اضافه وزن تولید می‌کنند؛ بنابراین با انتخاب سایزی مناسب می‌توانید هم یک لباس زیر راحت داشته باشید و هم در ظاهر خود تحولی جذاب ایجاد نمایید.
اگر به دنبال بهبود استایلتان هستید یشنهاد می کنیم مقاله 11 نکته ضرروری استایل را مطالعه بفرمایید.

تاثیر طرح و رنگ در جذابیت خانم های توپر


خانم‎های توپر بهتر است از پوششی با رنگ‌هایی که مکمل رنگ پوستشان است، استفاده کنند. این افراد در طی روز می‌توانند از رنگ‌های زیبایی همچون قرمز، آبی و زرد استفاده نموده و برای شب پوششی با رنگ‌های خنثی‌تر نظیر خاکستری، نود، مشکی و یا حتی رنگ‌های پاستلی داشته باشند.

انتخاب رنگ متناسب با اندام

برای افرادی با اندام سیبی شکل، رنگ‌های سفید، سبز یا صورتی مناسب است. همچنین، اگر لباس‌های طرح‌دار را به طرح‌های ساده ترجیح می‌دهید، خوشبختانه پارچه‌های زیادی با طرح‌های گل، راه راه و انواع چاپ که مناسب افراد توپر هستند را می‌توانید در بازار بیابید.

اگر هم می‎خواهید چاقی‌تان زیاد مشخص نباشد و لاغر‌تر جلوه کنید، می‌توانید از شلوار جین تنگ فاق بلند استفاده کنید. به طور کلی، لباس‎هایی که در بخش کمر تنگ‌ترند و در امتداد گشادتر می‌شوند، جلوه‌ جذابتر و خاص‌تری به شما خواهند داد.

انتخاب طرح متناسب با اندام

خانم ‌های توپر بهتر است از لباس‌هایی با برش‎های عمودی استفاده کنند. یقه‌هایی از خانواده‌ یقه هفت نیز برای این افراد مناسب خواهد بود. البته، استفاده از یقه‌های بازتر و برگردان باریک‌تر می‎تواند در بالاتنه، صورت و گردن کشیدگی بیشتری ایجاد کند.

پارچه‌های نقش‌دار نیز، با توجه به رنگ و نقش‌های خود در چگونه نمایش دادن بدن تاثیر زیادی دارند. بطوریکه، استفاده از پارچه‌هایی با طرح‌ها و نقوش درشت، اندامتان را درشت‌تر نشان می‌دهند. بنابراین، افرادی با اندام‌های درشت‌تر بهتر است از پارچه‌هایی با طرح و نقش‌های ریز استفاده کنند.

تضاد در طرح و نقش پارچه با رنگ زمینه نیز می‌تواند در درشت‌تر نشان دادن اندام‌ها تاثیر بگذارد. پس بهتر است، زمینه و طرح پارچه به هم نزدیک باشند. البته، مردان دارای اضافه وزن نیز اگر بخواهند قدبلندتر به نظر آیند، بهتر است شلوار اسکینی یا بوت‎کات استفاده کنند.

چند نکته که نباید فراموش کنید

با این که هدف از معرفی برخی از پوشش‌های خاص، محدود کردن شما در نوع پوشش نیست، اما بررسی برخی نکات، به اصلاح استایل و پوشش شما خواهد انجامید و از دغدغه‌هایتان برای داشتن لباس و تیپی مناسب کاسته خواهد شد.

همچنین، به دلیل این که لباس‌های لایه لایه باعث پرحجم‌تر نشان دادن اندام‌ها می‌شود، بهتر است در حد امکان از پوشیدن این نوع لباس‌ها خودداری کنید.

البته، شاید شما هم شنیده باشید که بهترین روش برای لاغرتر نشان دادن خانم ‌های توپر استفاده از لباس‌های تنگ و چسبان است، اما هر گونه پوششی که موجب سلب راحتی‌تان می‌شود را بهتر است استفاده نکنید. همچنین، این گونه لباس‌ها فرم اندام و عیوب آن را بهتر به نمایش می‌گذارند.

بنابراین، همیشه به دنبال لباس‎هایی متناسب با سایزتان باشید؛ بنابراین، با این که لباس‌های تنگ مناسب خانم ‌های توپر نیستند، لباس‌های گشاد و خیلی آزاد هم به دلیل حجم اضافه‌ای که ایجاد می‌کنند، باعث چاق‎تر نشان دادن اندام‌ها خواهند شد.
مطلب پیشنهادی: راهکار های کاهش استرس و فشار هی روزمره برای خانم ها

اکسسوری‌های مناسب برای جذابیت خانم های توپر

خانم ‌های توپر به مانند دیگر افراد می‌توانند از انواع زیورآلات و کیف و کفش استفاده نمایند. بنابراین، هیچ محدودیتی در این موارد برای خانم ‌های توپر وجود ندارد. اما در صورتی که حجم وزن در بالاتنه بیشتر باشد، کفش‌های راحتی و اسپرت مناسب خانم ‌های توپر خواهد بود.

البته، بسیاری هم همیشه از کفش‌های پاشنه‌دار در استایل خود استفاده می‌کنند؛ چرا که این نوع کفش‌ها باعث بلندتر و کشیده‌تر نشان دادن می‌شوند. اما دقت داشته باشید که کفش‌های پاشنه‌دار به مرور زمان باعث آسیب به کمر و زانو خواهند شد.

همچنین، انواع کیف‌های پستچی یا دوشی انتخاب مناسبی برای خانم ‌های توپر است. اما در صورت داشتن شانه‌هایی پهن، بهتر است کیفی که انتخاب می‌کنید را با دسته‌ی بلند آن استفاده کنید. بدین ترتیب، تعادل بهتری در استایل‌تان ایجاد خواهد شد.

اما در صورت عدم احساس رضایت از فرم ناحیه‌ی گردن و سینه، برای ست کردن لباس شب با گردنبند بهتر است به فکر استفاده از گزینه‌های بزرگ و پرحجم باشید.

در مجموع می‌توان گفت که:

به دلیل این که نوع پوشش می‌تواند تاثیر زیادی در ظاهر خانم ‌های توپر داشته باشد، پس بهتر است این افراد در انتخاب لباس‌هایی مناسب دقت نمایند. به طور کلی، برای جذابیت خانم ‌های توپر باید سایز لباس‌ها به دقت انتخاب شوند. انتخاب طرح و رنگی مناسب نیز برای این افراد مهم است. اکسسوری‎ها هم که تکمیل کننده هر استایلی هستند و خانم‎ های توپر می‌توانند با اکسسوری‌هایی مناسب بر جذابیت استایل خود بیفزایند.