چگونه کت تک را ست کنیم
Views 2,997 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

چگونه کت تک را ست کنیم

از جمله لباس هایی که به مرور زمان وارد دنیای مد و لباس شد و مورد علاقه ی قشر زیادی از افراد قرار گرفت، کت های تک و اسپرت هستند، که قابلیت استفاده در مناسبت های مختلف را دارند. همچنین استفاده از کت تک در استایل های مختلف به شما ظاهری خاص و شیک می دهد. در این مطلب سعی داریم مدل های مختلف ست کردن کت تک را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

کت تک را چگونه ست کنیم

کت تک به عنوان یک لباس پرطرفدار برای داشتن یک تیپ اسپرت و راحت فوق العاده است و در صورتی که بدرستی ست شود با آیتم های مختلف هماهنگی دارد.

کت های تک از انواع اجناس و پارچه های مختلف و تقریبا ضخیم طراحی و تولید می شوند. از ویژگی های بارز این سبک کت ها غالبا تیکه دوزی روی آرنج آنها می باشد و وجود چاک دو طرفه در کت تک به آن سبکی جدید و امروزی می دهد و از سری لباس هایی است که مناسب همه فصول می باشد که در مدل های مختلف و سلیقه های متفاوت، برای آقایان و بانوان طراحی و تولید شده اند.

کت تک در حقیقت به عنوان کت اسپرت شناخته می شود هرچند برخی از کت شلوار ها نیز به سبک اسپرت وجود دارند. کت های تک و اسپرت در عین شباهت، تفاوت هایی با یکدیگر دارند. از جمله اینکه؛ کت های اسپرت به صورت آزاد و راحت طراحی می شوند، به طوریکه بتوان در موقعیت های آزاد غیر رسمی از آن ها استفاده کرد.

کت تک زنانه را با چی بپوشیم

  • با چند روش برای ست کردن کت تک زنانه آشنا شوید:
    کت تک زنانه ی مجلسی را می توانید با لباس های ماکسی، سرهمی و دامن های بلند برش دار به همراه کفش های پاشنه بلند ست کنید.
  • می توانید لباس های مجلسی کوتاه با دامن فرم A را با کت تک مجلسی به همراه کفش پاشنه دار بلند و گردنبند های بزرگ ست کنید تا استایل شما کامل شود.

کت تک زنانه را با چه شلواری بپوشیم

  • کت تک اسپرت زنانه را می توان با شلوارهای جین به همراه تیشرت های ساده و تک رنگ با یقه های هفت و یک کفش پاشنه بلند یا کتانی و کفش تخت پوشید. برای انتخاب رنگ شلوار بهتر است از رنگی استفاده کنید که به رنگ کت شما نزدیکتر باشد.

 ست کردن کت تک مردانه

  • اولین نکته برای ست کردن کت تک مردانه انتخاب رنگ درست است به گونه ای که شلوار و کت دقیقا همرنگ نباشند، اما همخوانی داشته باشند. اگر نمی خواهید برای انتخاب رنگ تیشرت زیر کت به دردسر نیافتید بهتر است به دنبال چهار رنگ سفید، طوسی، مشکی و آبی نفتی برای کت خود باشید. زیرا ست کردن این رنگ ها برای شما راحت تر است.
  • اگر رنگ کت تک شما از رنگ های خنثی است می توانید برای تیشرت از سبک های چند رنگ یا طرح دار استفاده کنید تا استایل شما خنثی نشود و چشمگیر باشد. پوشیدن یک تیشرت راه راه سفید به همراه کت تک و شلوار جین و کفش کالج استایل شما را خاص و منحصر به فرد می کند.
  • برای انتخاب تیشرت مناسب برای زیر کت تک، بهتر است به دنبال تیشرت هایی با یقه هفت و گرد باشید. به دلیل اینکه شما را لاغر و قد بلندتر و شانه هایتان را پهن و کشیده تر جلوه می دهد. پیشنهاد ما به شما برای داشتن یک استایل دانشجویی پوشیدن کت تک مشکی به همراه تیشرت سفید یقه هفت، شلوار جین مشکی و کفش اسنیکرز است.
  • یکی از نکات مهم در ست کردن انواع کت تک، جنس شلوار است. توجه داشته باشید که جنس شلواری که با کت تک میپوشید باید کاملا مخالف جنس کت باشد. به عنوان مثال اگر جنس کت شما کتان است بهتر است شلوار جین با آن ست کنید.