مانتو چهار خونه رو با چی ست کنیم

از جمله لباس های پر طرفدار برای استایل غیر رسمی مانتوهای چهار خونه هستند که اگر بدرستی ست شوند می توان جذابیت را با آنها تجربه کرد. اگر در بین لباس هایتان مانتوی چهارخونه دارید باید یک سری قواعد را در مورد ست کردن مانتو چهارخونه بلد باشید. در این مطلب به شما خواهیم گفت که بهتر است مانتو چهار خونه رو با چی ست کنیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مانتو چهار خونه رو با چی بپوشیم

مانتوهای چهارخونه در انواع مختلف چهارخونه های ریز یا درشت وجود دارند و اینکه کدام نوع آن مناسب تر است بستگی به اندام شما دارد و در هر فرد متفاوت است.

ممکن است یک نفر با مانتو چهارخونه طرح درشت خوش استایل بنظر برسد و در مقابل مانتو با طره چهارخونه ریز و ظریف برای یک نفر مناسب تر باشد. البته قاعده ای در مورد پوشیدن مانتوهای چهارخونه وجود دارد و آن این است که اگر شما جزء خانم های تو پر و درشت اندام هستید بهتر است مانتویی با چهارخونه ریز بپوشید و چنانچه ظریف و لاغر اندام هستید مانتو با چهارخونه درشت برای شما مناسب تر است.

قبل از اینکه به ست کردن مانتو چهارخونه بپردازیم باید بگوئیم که بهتر است مانتو چهارخونه دارای برش های زیاد و طرح شلوغی نباشد تا استایل شما را شلوغ نکند.

ست کردن مانتو چهارخونه

برای ست کردن مانتو چهارخونه بهتر است سایر لباس های شما ساده باشد. مثلا از یک شال تک رنگ استفاده کنید. اگر مانتو شما چهارخونه های سفید و مشکی دارد می توانید از شال تک رنگ سفید یا مشکی استفاده کنید. در ست کردن مانتو چهارخونه به هیچ عنوان از شال های طرحدار استفاده نکنید. علاوه بر اینکه ظاهر شما شلوغ نشان می دهد باعث می شود نمای مانتوی شما گرفته شود.

همچنین سعی کنید شال یا روسری خود را زیاد روی شانه هایتان قرار ندهید. هرچه خلوت تر بهتر!



در ست کردن مانتو چهارخونه بهتر است کفش های ساده و ترجیحا اسپرت بپوشید. یک مانتو چهارخونه قهوه ای مشکی را در نظر بگیرید؛ ست کردن آن با کفش مجلسی زیاد جالب بنظر نمی رسد. پس سعی کنید آنرا با کتانی های ساده و تک رنگ بپوشید که با رنگ مانتو شما هم هماهنگی داشته باشد.

ممکن است مانتو چهارخونه شما جلو باز باشد. برای ست کردن این مانتو چهارخونه سعی کنید از تیشرت یا زیر سارافونی ساده استفاده کنید و رنگی را در نظر بگیرید که با رنگ چهارخونه های مانتو تناسب داشته باشد.

کوچکترین جزئیات می تواند بر روی استایل شما تاثیرگذار باشد. اگر تصمیم به پوشیدن مانتو چهارخونه دارید بهتر است اکسسوری هایتان را نیز ساده انتخاب کنید.

مانتو چهارخونه با چه شلواری ست میشه

برای ست کردن مانتو چهارخونه گزینه های مختلفی وجود دارد. مانتو چهارخونه را براساس نوع الیافی که دارد می توانید با شلوار جین و یا کتان بپوشید. می توانید در فصول سرد سال مانتو چهارخونه را با شلوار چرم بپوشید. بویژه اگر چهارخونه های سفید و مشکی داشته باشد استایل بسیار شیکی می شود.

اینکه مانتو چهارخونه با چی ست میشه تا حدود زیادی به رنگ مانتو شما بستگی دارد. مانتوهای چهارخونه از ترکیب دو رنگ تشکیل می شوند و این دو رنگ شامل رنگ های بسیار متنوعی می شود. اما تنها چیزی که در ست کردن مانتو چهارخونه اهمیت دارد این است که سایر آیتم های استایل خود را ساده انتخاب کنید و رنگ هایی را در نظر بگیرید که در مانتو شما وجود دارد.