خرید پلیور بافت زنانه و دخترانه
Views 2,280 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

خرید پلیور بافت زنانه و دخترانه

پلیور از جمله لباس های گرم بافتنی جلو بسته است که به تنهایی یا بر روی پیراهن استفاده می شود و یک لباس مناسب برای فصول سرد سال می باشد. پلیور در جنس های مختلف پشمی، نخی، کشمیری، بافت و ...در مدل های مختلف برای خانم ها و آقایان وجود دارد. با توجه به اینکه امروزه به لباس های خانگی توجه بیشتری می شود، استفاده از پلیورهای نخی در خانه نیز افزایش پیدا کرده است و به یک لباس پرکاربرد تبدیل شده است. در این مطلب چندین مدل پلیور دخترانه زیبا و شیک را با شما به اشتراک می گذاریم.

خرید آنلاین پلیور زنانه

پلیورهای دخترانه در جنس و رنگ های مختلف در طراحی های شیک و اسپرت تولید می شوند و می توان بصورت حضوری و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر آنها را خریداری کرد.  پلیورهای دخترانه در شکل های مختلف یقه گرد، یقه اسکی، یقه هفت، یقه ایستاده و ... تولید می شوند، پلیور یقه گرد محبوبترین نوع پلیور می باشد. بهتر است از پلیورهای یقه هفت برای مهمانی و دورهمی و مدل یقه گرد پلیور را در خانه استفاده کنید.

هنگام خرید پلیور دخترانه حتما به جنس و کیفیت پلیور توجه داشته باشید، بهتر است از پلیورهای یقه هفت برای مهمانی و دورهمی و مدل یقه گرد پلیور را در خانه استفاده کنید.

در محیط های دوستانه و یا محفل خانوادگی می‌ توانید از انواع پلیور با بافت ضخیم استفاده کنید.
پلیور دخترانه با رنگ‌ های شاد و روشن برای استایل روزانه مناسب تر هستند.

هرچند پلیور اورسایز به تنهایی نیز به اندازه کافی شیک و خاص است. اما می‌ توانید آنرا با پیراهن آستین بلند بپوشید و اطمینان حاصل کنید که لبه‌ های یقه و پایین پیراهن از پلیور بیرون مانده باشد.

در ادامه می توانید چند مدل پلیور دخترانه را مشاهده کنید.