پالتو کوتاه را با چی بپوشیم
Views 7,018 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

پالتو کوتاه را با چی بپوشیم

پوشیدن پالتو کوتاه سلیقه ای است. ترجیح برخی افراد لباس های بلند است، اما برخی نیز پوشیدن لباس های کوتاه را ترجیح می دهند. پالتو کوتاه از جمله لباس های زمستانی می باشد که طرفداران زیادی دارد. اما بهتر است افراد چاق و افرادی که قد بلندی دارند از پوشیدن پالتو کوتاه خودداری کنید. در این مطلب چند ست پیشنهادی با پالتو کوتاه را با شما به اشتراک می گذاریم.

پالتو کوتاه با چی ست میشه

پالتو زنانه  از جمله لباس های ضروری زمستان است که در اندازه کوتاه و بلند و با جنس های مختلفی چون چرم، خز، جیر، پنبه ای، کشمیر، سوئیت، تدی و ... وجود دارد. برای انکه با پالتو کوتاه استایل شیکی داشته باشید باید ترکیب صحیح لباس ها را بلد باشید و بدانید که ترکیب کدام لباس ها با هم بهتر می شود.

استایل با پالتو کوتاه

در ادامه چند نمونه استایل با پالتو کوتاه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

پالتو کوتاه با شلوار جین جذب و بوت بند دار

اگر به تیپ های اسپرت علاقه مند هستید، هنگام پوشیدن پالتو کوتاه می توانید آنرا بهمراه شلوار جین جذب ست کنید. برای تکمیل استایل بوت بند دار از جنس چرمی انتخاب مناسبی است.

پالتو کوتاه با شلوار جین زاپ دار و بوت ساده

در بین انواع شلوار، جین زاپ دار طرفدار زیادی پیدا کرده. اگر پالتوی کوتاه دارید، می توانید آنرا بهمراه شلوار جین زاپ دار بپوشید و با یک بوت ساده که از بغل زیپ می خورد استایلتان را تکمیل کنید.

پالتو کوتاه با شلوار جاگر و بوت بند دار

شلوار جاگر با اکثر لباس های نیمه رسمی و اسپرت هماهنگی دارد. می توانید بهمراه پالتو کوتاه، شلوار جاگر بپوشید. برای چنین ترکیبی بهتر است بوت بند دار بپوشید. اما توجه کنید که بوت شما حتما ساق کوتاهی داشته باشد.

ست کردن پالتو کوتاه با لگ و بوت ساق بلند

چنانچه به دنبال یک استایل رسمی با پالتو کوتاه هستید، می توانید آنرا با لگ ست کنید. لگ شما می تواند ازجنس چرم یا پلی استر و پنبه ای باشد. بهتر است کفش شما برای چنین استایلی، بوت ساق بلند پارچه ای یا چرم باشد.

پالتو کوتاه با شلوار مام استایل و کتانی

در سال های اخیر شلوار مام استایل در صنعت مد جای بخصوصی پیدا کرده است. یکی از انواع استایل که با پالتو کوتاه می توانید داشته باشید، شلوار مام استایل و کتانی است. این استایل بویژه برای استایل روزمره بسیار راحت و کاربردی می باشد.

ست کردن پالتو کوتاه بهمراه لگ چرم و بوت پاشنه دار

اگر برای رفتن به مهمانی و دورهمی ها تصمیم به پوشیدن پالتو کوتاه دارید، می توانید آنرا با لگ چرم ست کنید. بهتر است یک بوت پاشنه دار را برای تکمیل این استایل در نظر داشته باشید.