۲۰ مدل کراپ کت ترند ۲۰۲۴
Views 111 بازدید
Calendar icon 9 ماه پیش

۲۰ مدل کراپ کت ترند ۲۰۲۴

لباس‌های کراپ، سرگذشت بسیاری جالبی دارند، آنها از دل تاریخ آمده‌اند و حداقل به 80 سال پیش مربوط می‌شوند؛ درست زمانی که طراحان لباس تصمیم گرفتند برای رقص‌های هنری، یک لباس مخصوص طراحی کنند. با این حال، پس از سالها، دوباره انواع کراپ کت (Crop Coat) در دنیای مد و طراحی لباس ترند شدند و طرفداران زیادی پیدا کردند. این لباس دوست‌داشتنی در دسته لباس‌های کوتاه و نیم تنه است که تنها ناحیه بالایی بدن شما را پوشش می‌دهد. در این مقاله از آی بولک قرار است 20 مدل جذاب کراپ کت را به شما معرفی کنیم که به احتمال زیاد، ترند سال 2024 خواهند شد.

منظور از «کراپ کت» چیست؟

در حال حاضر، در اغلب کمد لباس دختران امروزی می‌توانید یک کراپ کت پیدا کنید. دلیل محبوبیت این کت، شاید در راحتی و طراحی کوتاه باشد؛ با این حال، تنوع طرح و رنگ نیز در محبوبیت آن بی‌تأثیر نبوده است.

به‌طور خلاصه، کراپ کت یک نوع پوشاک زنانه است که بالای شکم تمام می‌شود و از زیر سینه تا کمر ادامه دارد. این نوع پوشاک معمولا با شلوار یا دامن بلند ست می‌شود و برای نشان دادن شکم و کمرهای باریک مناسب است. کراپ کت‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند و می‌توانید بر اساس سلیقه و فصل خود یکی را انتخاب کنید.

برای مثال، در تابستان می‌توانید از کراپ کت‌های رنگارنگ و چهارخانه، با جزئیات گلدار یا چهارخانه، با بند گره دار یا بدون بند استفاده کنید. در زمستان هم می‌توانید از کراپ کت‌های پشمی، بافتنی، چرمی یا جین استفاده نمایید.

جالب‌تر اینکه کراپ کت را می‌توانید با اکسسوری‌های مناسب همراه کنید، مثلا با گردنبند، گوشواره، دستبند، حلقه ناف یا کمربند. کراپ کت‌ها برای شما خانم‌های شیک پوش و جذاب یک گزینه عالی است که باعث می‌شود در هر جمعی مثل یک پرنسس بدرخشید.

کراپ کت را چگونه با لباس‌های دیگر ست کنیم؟

یکی از مواردی که باید در انتخاب کراپ کت توجه کنید، طول آن است. بسته به طراحی، کراپ کت‌ها ممکن است در نقاط مختلف بالاتنه شما تمام شوند. برای مخفی کردن بخشی از شکم، می‌توانید از کراپ کت‌هایی استفاده کنید که تا زیر سینه‌بند یا ناف شما برسند. با انتخاب یک پانتلون یا دامن مناسب، می‌توانید با هر قد و سایز بدنی، یک سبک جذاب و مناسب برای هر فرصتی ایجاد کنید. لذا به خود اجازه دهید با آنچه که راحت هستید، زیباتر بنظر برسید.

اما اگر می‌خواهید یک استایل شگفت‌انگیز و مدرن داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم کراپ کتی را انتخاب کنید که دقیقاً روی دور کمر شما قرار بگیرد. این روش به شما این امکان را می‌دهد که باریک‌ترین بخش بالاتنه خود را نشان دهید و در عین حال جذابتر به‌نظر برسید.

20 مدل کراپ کت ترند 2024 که نباید از دست دهید

در ادامه، به معرفی 20 مدل کراپ کت ترند 2024 خواهیم پرداخت. خوب است بدانید که در بازار، انواع مختلف کراپ کت جین، مجلسی، بافت، اسپرت، چرم و ... وجود دارد که می‌توانید متناسب با سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.






مطلب پیشنهادی : جذاب ترین ترنج کت های 1402













چرا همه به یک کراپ کت نیاز داریم؟

کراپ کت یک نوع پوشاک مد روز و شیک است که در فصول سرد سال می‌توان از آن استفاده کرد. اما چرا هر خانم شیک‌پوشی باید حداقل یک کراپ کت داشته باشد؟

اولین مزیت کراپ کت این است که این لباس به دلیل داشتن طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، با هر نوع لباسی ست می‌شود و می‌تواند ظاهر شما را جذاب و خاص کند. علاوه بر این، جنس پارچه‌ کراپ کت، کاملاً نرم، گرم، راحت و دلپذیر است و شما را در برابر سرمای زمستان محافظت می‌کند.

کراپ کت به دلیل داشتن قد کوتاه، حرکت و راه‌رفتن شما را محدود نمی‌کند و به شما اجازه می‌دهد که با آزادی قدم بردارید.

این کت قیمت مناسبی دارد، بنابراین برای هر بودجه‌ای قابل خریداری است و شما نیازی ندارید که برای تهیه آن هزینه زیادی بپردازید.

به این ترتیب، می‌توان گفت که پوشیدن کراپ کت چندین فایده دارد و می‌تواند گزینه‌ای منحصربه‌فرد برای استایل شما باشد. پس اگر به دنبال یک پوشاک خوشگل و جذاب هستید، حتماً یک کراپ کت بخرید.
مطلب پیشنهادی: کراپ چیست و چه کاربری دارد؟

استایل‌های کراپ کت برای خانم‌های توپر

ممکن است تصور کنید که کراپ کت تنها برای خانم‌های کمر باریک و لاغر مناسب است. یا فکر کنید این کت، در تن خانم‌های با شکم تخت، جذاب‌تر است. اما در این بخش به شما خواهیم گفت که همه این باورها کاملاً اشتباه است. یکی از کاربردهای جالب کراپ کت، برای خانم‌های توپر است.

این خانم‌ها می‌توانند برای پوشیدن کراپ کت، از شلوارهای با دکمه بالا به همراه تاپ استفاده کنند. پوشیدن تاپ زیر کراپ کت به آنها کمک می‌کند تا لاغرتر به‌نظر برسند. همچنین، خانم‌های توپر می‌توانند از دامن گشاد و باند در کنار کراپ کت استفاده کنند. دامن‌های بلند، بهترین گزینه برای پوشاندن کمرهای پهن و چاق است.

یک روش دیگر، کراپ کت بگی و گشاد است. این نیم تنه‌ها، برای افرادی که نسبتاً تپل و چاق هستند، جذاب به‌نظر می‌رسد. ست کراپ با کاپشن‌های اسپرت نیز یک پیشنهاد منحصربه‌فرد برای خانم‌های توپر خواهد بود. همانطور که می‌بینید، ایده‌های مختلفی برای استایل کراپ کت خانم‌های توپر وجود دارد که می‌توانند از آنها استفاده کنند.  

کراپ کت؛ پوشاک ترند گذشته، امروز و آینده

یکی از حقایق جالب درباره کراپ کت، این است که این لباس، از گذشته تا امروز ترند بوده است؛ نکته جالب‌تر اینکه به احتمال زیاد، در سال آینده نیز جزو لباس‌های محبوب و پرطرفدار خواهد بود. شاید بتوان دلیل اصلی این محبوبیت را در تنوع زیاد و کوتاه بودن جستجو کرد؛ با این حال، خوب است بدانید که کراپ کت در حال حاضر، بیشتر در بین نوجوانان و دختران جوان دیده می‌شود و آنها این لباس راحت و شیک را به شدت دوست دارند.