جذاب ترین مدل ترنچ کت 1402
Views 434 بازدید
Calendar icon 10 ماه پیش

جذاب ترین مدل ترنچ کت 1402

یکی از جذاب‌ترین انواع لباس‌هایی که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است، ترنچ کت یا کت بارانی است. این کت با طراحی رمانتیک و گرم خود، بهترین پوشاک برای آب‌وهوای بارانی است. دوخت ترنچ کت به نحوی انجام شده است که مناسب افراد خوش‌پوش و خوش استایل باشد. به همین دلیل، محبوبیت زیادی در بین جوانان پیدا کرده است. شاید در گذشته، ترنچ‌کت‌ها فقط در تن کارگاه‌ها و جاسوس‌ها در فیلم‌های هالیوودی مشاهده می‌شد؛ اما در حال حاضر، این کلیشه شکسته شده است و زنان و مردان برای جذابیت بیشتر، به سراغ خرید آن می‌روند. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به معرفی ترنچ کت و انواع آن پرداخته و سپس جذاب ترین مدل های ترنچ کت 1402 را بررسی کنیم.  

ترنچ کت چیست؟

اگر می‌خواهید مثل یک خریدار حرفه‌ای لباس عمل کنید و لباس خود را هوشمندانه بخرید، بهتر است همین ابتدا با «ترنچ کت» آشنا شوید. ترنچ کت (Trench Coat)، یکی از انواع کت‌های بلند است که هم برای مردان و هم برای زنان طراحی و دوخته می‌شود.

معمولاً ترنچ‌کت‌ها را از پارچه‌های ضد آب مانند گاباردین و پنبه می‌دوزند و به همین دلیل، بهترین پیشنهاد برای روزهای بارانی سال هستند. این لباس کاملاً رسمی است و از آن می‌توانید در موقعیت‌های مختلف کاری و اداری خود استفاده کنید.

اغلب ترنچ‌کت‌ها دارای دکمه هستند و همچنین یک لایه آستر نیز در آنها به کار رفته است. بعضی از مدل‌های این لباس آنقدر بلند هستند که تا مچ پای شما ادامه دارند. البته بعضی از مدل‌ها هم کوتاه هستند و ممکن است نهایتا تا زانو برسند. یقه ترنچ کت هم به صورت انگلیسی و کاملاً بزرگ طراحی می‌شود تا حس با ابهت و وقاری به صاحب لباس ببخشد.

زمانی که این لباس را می‌پوشید احتمالاً از جیب‌های بزرگ آن شگفت‌زده می‌شوید؛ اندازه جیب‌های ترنچ کت آنقدر بزرگ است که می‌توانید دستان خود را کاملاً در آن قرار دهید. این ویژگی برای هوای پاییزی واقعاً عالی بنظر می‌رسد.

جذاب ترین مدل های ترنچ کت زنانه 1402

در این بخش قصد داریم به جذاب ترین مدل های ترنچ کت زنانه 1402 بپردازیم. آشنایی با این مدل‌ها به شما کمک می‌کند که در بازار، بهترین مدل مناسب خود را پیدا کنید و دست خالی برنگردید.

ترنچ کت دو تکه با جلیقه

یکی از راه‌های ایجاد تغییر در ظاهر خود، استفاده از بارانی‌های دوتیکه است. این بارانی‌ها دارای یک جلیقه‌ زیبا با طرح‌های متنوع هستند که می‌توانید برای افزایش جذابیت تیپ‌تان به ترنچ کت اضافه کنید. در بازار، می‌توانید از میان رنگ‌های مختلف بارانی‌های تک رنگ کرم، طوسی، سبز و مشکی، بهترین رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با پوشیدن جلیقه، استایل خود را متفاوت کنید.

بارانی آستردار بلند با شش دکمه

این بارانی مشکی با ۶ دکمه یک انتخاب عالی برای پوشیدن در فصل پاییز است. این مدل از بارانی با الهام از سبک‌های کلاسیک و رترو طراحی شده است و می‌تواند به شما ظاهری شیک و جذاب ببخشد. شما می‌توانید با خرید و پوشیدن این ترنچ کت، خود را در نقش یک ستاره‌ی سینمای قدیم تجسم کنید.

بارانی کلاه دار بلند از جنس مموری

یک بارانی با کلاه ضد آب می‌تواند برای شما فرصتی باشد که در روزهای بارانی از هوای پاکیزه لذت ببرید. شما نیازی نخواهید داشت که هر وقت باران شروع شد، عجله کنید و به دنبال یک پناهگاه باشید. به جای آن می‌توانید با آرامش و خیال راحت در خیابان‌ها قدم بزنید و از مناظر زیبای طبیعت لذت ببرید. مدل‌های متنوعی از این ترنچ کت در بازار موجود است. این بارانی دارای قد متوسط، رنگ خوشگل و جنس مرغوب است. شما می‌توانید این بارانی را با قیمت مناسب خریداری کنید و یک خرید رضایت‌بخش داشته باشید.

جذاب ترین مدل های ترنچ کت مردانه 1402

اگر فکر می‌کنید که ترنچ کت مخصوص خانم‌ها است، سخت در اشتباهید! تعداد زیادی از جذاب ترین مدل های ترنچ کت 1402، فقط برای آقایان طراحی شده است. هرچند برخی مدل‌های این کت هم برای زنان و هم برای مردان قابل استفاده است. در ادامه با برخی از ترنچ‌کت‌های مردانه 1402 آشنا خواهید شد.

بارانی با جلیقه جداشونده

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های ترنچ کت، مدل بارانی با جلیقه جداشونده از برندهای مختلف است. این بارانی با جلیقه جداشونده خود، هم برای فصل بهار و هم برای فصل‌های سرد پاییزی مناسب است. بنابراین با جدا کردن جلیقه آن می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

ترنچ کت استردار بلند باسینی

از جمله بهترین لباس‌هایی که می‌توانید برای فصل‌های سرد انتخاب کنید، بارانی‌های بلند مدل جدید 1402 هستند. این بارانی‌ها با طراحی شیک و مدرن، برای استفاده در موقعیت‌های مختلف از قبیل جلسات کاری، مهمانی‌ها، اداره و خرید مواد غذایی مناسب هستند.

جزئیات ظریف و زیبای این ترنچ کت، شامل دکمه‌های پنهان، آستر دوخته شده به رویه‌ اصلی و کمربند بدون سگک هستند که ظاهر این لباس را جذاب و خاص کرده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم خرید این بارانی جذاب را از دست ندهید.

ترنچ کت دو رنگ آستردار با پشم شیشه

این بارانی برای همه‌ سایزها مناسب است. اگر سایزتان L  یا XXL  است، می‌توانید این بارانی را انتخاب کنید. ترنچ کت دو رنگ آستردار با پشم شیشه با بلندی 100سانتی‌متر به شما ظاهری مردانه و جذاب می‌دهد. رنگ سرمه‌ای آن هم با ترکیبات مختلف ست می‌شود و به شما اجازه می‌دهد که استایل‌تان را کاملاً متفاوت و جذاب کنید.

چگونه ترنچ کت را با لباس‌های دیگر ست کنیم؟

در پایان خوب است بدانید که برای ایجاد یک سبک شیک و حرفه‌ای، می‌توانید ترنچ کت را با یک پیراهن ساده و شلوار تنگ یا دامن متوسط ست کنید. برای کفش، می‌توانید از پاپوش‌های بسته و تیز، بوت‌های کوتاه یا بلند، یا کفش‌های رسمی استفاده کنید. همچنین برای اضافه کردن رنگ و جذابیت به لباس، استفاده از شال‌های رنگی، کلاه‌های فرانسوی، گیره‌های مو، گوشواره‌های بزرگ، دستبند‌ها یا ساعت بهترین پیشنهاد است. ترنچ کت را می‌توانید باز یا بسته بپوشید، به شرط آن که زیر لباس شما هماهنگ باشد. امیدوارم این مقاله در انتخاب یک ترنچ کت شیک و جذاب به شما کمک کند.