بادی رو با چی میپوشن

معمولا بادی را به شکل لباسی چسب و انعطاف پذیر شبیه به مایو می شناسیم، اما در سال های اخیر بادی ها به لحاظ جنس و طرح تنوع زیادی پیدا کرده اند و در مدل یقه دار، آستین دار و بدون آستین تولید می شوند که به عنوان پوشش زیر مانتو قابل استفاده هستند. اگر شما هم طرفدار لباس بادی هستید و برای شما سوال شده که لباس بادی رو با چی میپوشن، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بادی را با چه بپوشیم

بادی ابتدا تنها به عنوان لباس زیر شناخته می شد، اما امروزه به شکل آستین بلند و یقه اسکی هم وجود دارد و به عنوان لباس زیر مانتو یا پالتو از آن استفاده می شود. لباسی چسبان و فیت که قفسه‌ سینه و شکم را می‌ پوشاند و از پارچه‌ های مختلفی چون نخ، چرم، گیپور ، دانتل، نایلون یا ساتن و الیاف‌ کشسانی چون اسپنادکس تولید می شود و به دلیل داشتن جنس فوق العاده زیبا و جذب و اندامی بودن، یکی از محبوب ترین محصولات مورد نظر خانم ها می باشد.

بادی های نخی و ساده به عنوان لباس زیر زنانه مورد استفاده قرار می گیرند. خیلی از افراد بادی را به عنوان لباس زیر لباس های مجلسی استفاده می کنند، اما مدل یقه دار و آستین دار بادی به منظور پوشش زیر مانتو بسیار کاربردی است.

بادی با چی ست میشه

فرم اصلی لباس بادی کاملا جذب می باشد و این ویژگی باعث شده که برای مجالس یا دور همی ها قابل استفاده باشد و می توانید آنرا داخل شلوار، شلوارک یا دامنی که همراه آن می پوشید قرار دهید.

بادی ها می‌توانند دارای یقه و یا بدون یقه باشند.، همچنین مدل آستین دار یا بدون آستین و حتی پادار یا بدون پا آن ها وجود دارد.

کاربرد بادی ها در خوش فرم تر نشان بدن است. همچنین با استفاده در مراسم مجلسی و زیر لباس اصلی، بدون آنکه فرم لباس مجلسی یا لباس مهمانی شما خراب شود، ظاهر و جلوه‌ بهتری به ظاهر و لباس شما می دهد.

از مهم ترین کاربردهای بادی می توان به قابلیت پوشش دهی نواقص بدن اشاره را نام برد، زیرا به دلیل داشتن بافت و الیاف کششی اندام را در بر می گیرد و مانند یک گن محکم از ایجاد فرورفتگی با برآمدگی های پوستی جلو گیری می کند.

پوشیدن بادی با کت

استفاده از بادی زیر کت یا ژاکت زمستانی یک ایده جالب است. می توانید با استفاده از یک بادی یقه باز در زیر یک کت ساده ، استخوان های ترقوه خود را به نمایش بگذارید.

برای محیط های غیر رسمی ست کردن بادی با کت چرمی کوتاه یا کت‏ جین انتخاب مناسبی هستند.

بطور کلی می توانید در پوشیدن رویه بادی تنوع و خلاقیت بخرج دهید. می توانید یهمراه بادی، یک ژاکت کشباف پشمی بلند یا یک شنل آزاد بپوشید.

ست کردن بادی با پوتین ساقدار

در زمستان می ‏توانید لباس بادی با با پوتین ساق بلند تا روی زانو ست کنید و یک ژاکت کشباف پشمی بلند جلو باز را روی بادی بپوشید. پیشنهاد می کنم وقتی از بادی استفاده می کنید، پوشیدن کفش های پاشنه بلند را فراموش نکنید.

پوشیدن بادی با شلوار جین

بادی همراه با شلوار جین برای رفتن به دورهمی عالی است، بخصوص اگر دور کمر باریکی داشته باشید، همچنین می توانید بادی را بهمراه دامن یا شلوارک چرم بپوشید.

ست کردن بادی با کمربند

با استفاده از یک کمربند نازک بر روی بادی، می توانید در قسمت کمر خود حالت و جلوه ای خاص ایجاد کنید. با ین کار استایل شما نیز از سادگی و یک نواختی خارج می شود.

نکاتی برای پوشیدن بادی

  • هنگام پوشیدن بادی از زیورآلات کم استفاده کنید و اجازه دهید لباس جلوه خود را داشته باشد. 
  • به جنس بادی توجه داشته باشید، سعی کنید جنس بادی خیلی نازک نباشد، زیرا برخی از اندام‎هایی که شما دوست ندارید را برج1سته نشان می دهد.
  • اگر لاغر نیستید و دارای برجستگی هایی هستید که دوست ندارید دیده شوند بهتر است از بادی رنگ تیره استفاده کنید. 
  • بادی را می توان به صورت لایه لایه زیر ژاکت، سوییشرت ورزشی و کت‌ پوشید.