شلوار لگ رو با چی بپوشیم

در بین انواع مختلف شلوار، لگ ها برای فصول مختلف قابل استفاده هستند. شلوارهایی جذب و کشی که در جنس های مختلف وجود دارند و با توجه که به نوع استایل و محیطی که می خواهید که در آن قرار بگیرید، می توانید آنرا بپوشید. اما ست کردن لگ نکته مهمی است که می تواند تا حدود زیادی استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد. در این مطلب به شما می گوییم که بهتر است با لگ چی بپوشیم.


خرید شلوار لگ زنانه جدید


با لگ چی بپوشیم

لگ از جمله شلوارهایی است که مانند شلوار جین زنانه طرفداران زیادی دارد و می توانید در آنها احساس راحتی داشته باشید. بسیاری از افراد ترجیح می دهد در محیط های ورزشی و اسپرت از لگ استفاده کنند. اما می توانید از لگ های چرم یا براق در محیط های رسمی نیز استفاده کنید.

لگ به عنوان یک شلوار جذب، در دهه 1960 وارد بازار مد شد که در تهیه آنها از الیاف طبیعی و مصنوعی بطور ترکیبی استفاده می شود. از جمله مزیت های پوشیدن لگ این است که با انواع لباس هماهنگی دارد، بویژه لگ مشکی، همچنین در قیمت مناسب وجود دارد.

معمولا با شنیدن اسم لگ رنگ مشکی و ساده آن در ذهن ما تداعی می شود اما لگ انواع مختلفی دارد که عبارتند از لگ با طرح جین، لگ چرمی لگ طرح دار ... که علاوه بر جنس های نخی، پنبه ای و پلی استر،سوییت، جنس چرمی آنها امروزه ترند شده اند و برای استایل زمستانی کاربرد زیادی دارند.

این مقاله را مطالعه کنید : خرید اینترنتی شلوار | 4 نکته مهم قبل از خرید + راهنمای جامع

لگ با چی ست میشه

در ادامه چند ست پیشنهادی با لگ به شما معرفی می کنیم که می توانید برای استایل با شلوار لگ زنانه از آنها ایده بگیرید.

لگ با نیم بوت و کاپشن چرم

یکی از بهترین استایل های زمستانی با لگ، ست کردن آن با کاپشن چرم است، بخصوص اگر لگ شما نیز از جنس چرمی باشد. می توانید برای تکمیل استایلتان از نیم بوت استفاده کنید.

لگ با شکت و بوت بنددار

شکت از جمله لباس های ترند امسال است که در طرح و رنگ های مختلف طراحی شده و پوشیدن آن بهمراه لگ بسیار مناسب است. کفش انتخابی شما برای این استایل می تواند بوت بند دار باشد.

ست کردن لگ با پیراهن بلند

می توانید لگ خود را با یک لباس بلند ست کنید. لگ های بلند و ضخیم برای استفاده در هوای سرد مناسب هستند و می توانید آنها را با یک لباس بلند و نیم بوت ست کنید. استفاده از یک کمربند نیز بر روی پیراهن نیز کار جالبی است.

لگ با کت و بوت پاشنه دار

یک استایل شیک با لگ بویژه برای شرکت در مهمانی ها، پوشیدن لگ بهمراه کت است. بهتر است کفش شما برای این استایل پاشنه بلند باشد.

پوشیدن لگ بهمراه پیراهن کوتاه

پیراهن کوتاه نیز گزینه مناسبی برای ست کردن با شلوار لگ است. اگر لباسی دارید که به دلیل کوتاهی آنرا نمی پوشید، پیشنهاد می کنم آن را با لگ امتحان کنید. پوشیدن لگ می تواند باعث شود شما احساس خوبی به لباس خود پیدا کنید و به برجسته سازی اندام شما کمک می کند. فقط توجه کنید که رنگ پیراهن و لگ شما مکمل یکدیگر باشد.

لگ با بارونی و بوت چلسی

اگر می خواهید یک استایل خفن با شلوار لگ زنانه داشته باشید، بهمراه لگ بارونی بپوشید. بوت ساده مناسبترین گزینه برای انتخاب کفش شماست و می تواند استایل شما را خیره کننده کند.

نکاتی در مورد ست کردن لگ

  • برای استایل با لگ بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید. از جمله اینکه:
  • سایز مناسب لگ را برای خود انتخاب کنید.
  • قد لگ شما مناسب باشد، خیلی کوتاه یا بلند نباشد.
  • برای مراسمی مانند جشن تولد یا مهمانی ها لگ طرحدار استفاده کنید.
  • چکمه و بوت، صندل، کفش های عروسکی و بدون پاشنه مناسبترین مدل کفش برای ست کردن با شلوار لگ هستند.