استایل با شومیز سفید
Views 2,915 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

استایل با شومیز سفید

از جمله لباس هایی که خانم ها حتما باید در کمد لباسشان داشته باشند، شومیز سفید است. به این دلیل که براحتی با لباس های مختلف رسمی و اسپرت ست می شود و با استفاده از ان می توانید یک استایل شیک داشته باشید. در این مطلب به معرفی چند استایل با شومیز سفید می پردازیم که می توانید برای بهتر شدن استایل خود از آنها ایده بگیرید.

استایل شومیز سفید

وقتی صحبت از شومیز سفید می شود، با مجموعه ای از انتخاب ها و ست های مختلف روبرو می شویم. از استایل کژوال تا رسمی با شومیز سفید قابل اجرا است که باعث شده به یکی از لباس های ضروری خانم های خوش تیپ تبدیل شود.

یک شومیز سفید به راحتی با لباس های دیگر هماهنگ می شود و با کمترین هزینه می توانید یک استایل شیک داشته باشید. اما این نکته که شومیز سفیدتان را با چه لباس هایی ست کنید اهمیت زیادی دارد و می تواند نقش موثری در استایل شما داشته باشد.

شومیز سفید رو با چی ست کنیم

در ادامه چند استایل با شومیز سفید بلند و کوتاه را با شما به اشتراک می گذاریم. برای استایل با شومیز سفید آیتم های زیادی وجود دارد که با توجه به سلیقه و فرم اندامتان می توانید یکی از انها را امتحان کنید.

استایل شومیز سفید با شلوار بگ و صندل 

اگر قد بلندی دارید شومیز سفید بهمراه شلوار بگ استایل مناسبی است. می توانید برای تکمیل این استایل از صندل بندی یا پاشنه دار استفاده کنید.

شومیز با شلوارک جین

از جمله استایل‌ های جذاب و دخترانه، استایل شومیز سفید با شلوارک جین است. بخصوص برای دورهمی و مهمانی های دوستانه. استفاده از شومیز با شلوارک جین برای تفریح و گردش هم گزینه خوبی است.

شومیز سفید با سارافون

استفاده از شومیز سفید در کنار سارافون دخترانه و کفش های پاشنه بلند، یک استایل دخترانه شیک می شود. چنین استایلی را می توانید با لباس های سرهمی آستین حلقه ای نیز ایجاد کنید.

استایل شومیز سفید با دامن

پوشیدن شومیز سفید با دامن یکی از ساده ترین و کاربردی ترین انواع استایل با شومیز سفید است. چنین ترکیبی برای مهمانی دورهمی و حتی رسمی بسیار مناسب می باشد. دامن شما می تواند ساده و یا چهارخانه باشد. این ست را می‌توانید با انواع کفش‌ های پاشنه بلند یا تخت امتحان کنید.

استایل شومیز سفید با شلوار بوت کات و کتونی 

یک ترکیب شیک با شومیز سفید، استفاده از ان در کنار شلوار بوت کات و کتانی است. سعی کنید شومیز شما نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ و کوتاه باشد. می توانید از یک گردنبند بلند روی لباستان استفاده کنید.

استایل شومیز سفید با دامن شلواری و صندل 

اگر می خواهید یک استایل متفاوت با شومیز سفید داشته باشید، پیشنهاد می کنم دامن شلواری و صندل پاشنه دار را بهمراه آن امتحان کنید. می توانید شومیز را داخل دامن کوتاه قرار دهید و با یک کمربند رنگی استایل خود را کمی شلوغ‌ تر کنید.

شومیز سفید بهمراه اکسسوری 

اکسسوری‌ ها در کنار شومیز سفید خودشان را بخوبی نشان می دهند و استایل شما را از سادگی خارج می کنند. اگر قصد رفتن به یک مهمانی را دارید می توانید از زنجیر کارتیه طلایی روی شومیز خود استفاده کنید و در کنار چنین گردنبندی از ساعت همرنگ و گوشواره ظریف‌ تر استفاده کنید.

نکاتی در مورد استایل با شومیز سفید

  • برای اینکه تیپ متفاوتی با شومیز سفید داشته باشید می توانید انتهای آنرا گره بزنید و یا اگر شومیز سفید را با دامن استفاده می کنید، می توانید آنرا داخل دامنتان قرار دهید.
  • باز گذاشتن یقه شومیز و استایل کردن آن با یک دستمال گردن رنگی نیز می‌تواند ایده بسیار جذابی برای پوشیدن شومیز سفید باشد.
  • تا زدن آستین‌ های شومیز تا زیر آرنج نیز، ظاهر شما را کاملا اسپرت و زیبا می‌کند.
  • می توانید از یک پلیور نازک یا تی شرت آستین بلند از روی شومیز سفید خود بپوشید.
  • شومیز سفید بهمراه دامن چرم مشکی و بوت های بلند چرم نیز استایل شیکی خواهد شد.