ترندترین مدل‌‌های مانتو زنانه 1403
Views 0 بازدید
Calendar icon 1 ماه پیش

ترندترین مدل‌‌های مانتو زنانه 1403

ترندترین مدل‌‌های مانتو زنانه

این روزها در بازار لباس زنانه ایران، مانتو نقش بسیار مهمی دارد و یکی از پر اهمیت‌ترین لباس‌ها درصنعت مد و فشن ایران، محسوب می‌شود. خوشبختانه با پیشرفت خلاقیت و ایده پردازی طراحان لباس در ایران، امروزه شاهد طرح‌های متنوع و جذابی از مانتوهای زنانه رنگ و طرح‌های خاص، هستیم. اگر شما هم قصد خرید مانتو زنانه جدید را دارید می‌توانید به راحتی با یک جستجوی ساده در بازار، به حجم گسترده‌ای از مدل‌های متنوع مانتو زنانه دسترسی داشته باشید. در این مطلب قرار است مروری کوتاه بر محبوب‌ترین مدل‌های مانتو زنانه در ایران داشته باشیم، با ما همراه باشید.

 

15 مدل مانتو زنانه پر طرفدار در ایران

به صورت کلی، مدل‌های مانتو اسپرت، رسمی، مزونی، مجلسی، کلاسیک، کتی، ست، لش، تینیجری، پیراهن مانتویی، عبایی، جلو باز، کوتاه، بلند، تابستانی، پاییزی، زمستانی، نخی، جین، طرح‌دار و .... جزو پرطرفدارترین مانتوها در ایران محسوب می‌شوند و قرار است در ادامه با این مدل مانتوهای جذاب ایرانی آشنا شویم.

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت، یک انتخاب عالی و ایده آل برای استفاده روزمره و غیر رسمی محسوب می‌شود، اصولا مانتوهای اسپرت با پارچه‌های نرم و کشی تولید می‌شوند و به همین دلیل، یک گزینه ایده آل برای روزهای گرم تابستان و استفاده روزمره محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک مانتوی شیک و راحت برای روزهایی هستید که قصد خرید دارید یا می‌خواهید به پیاده روی بروید، شک نکنید که مانتو اسپرت برای شما انتخابی ایده آل است. 


مانتو رسمی

هیچ انتخابی بهتر از مانتهای ساختار یافته و شیک و رسمی برای محیط‌های کاری و مراسم‌های رسمی، وجود ندارد. اگر به دنبال یک مانتوی ایده آل برای رفتن به محل کارتان یا حضور در یک مصاحبه کاری و .... هستید، معطل نکنید و همین حالا با خرید یک مانتو رسمی، بهترین استایل چند سال اخیرتان را داشته باشید.

مانتو کتی

مانتوهای کتی، جزو محبوب‌ترین مانتوهای زنانه محسوب می‌شوند که با داشتن طراحی شبیه ساختار کت‌های زنانه، برش‌های دقیق با جزئیات شیک و ... انتخابی ایده آل برای موقعیت‌های رسمی و نیمه رسمی محسوب می‌شود. مانتو کتی جزو آن دسته از لباس‌های زنانه‌ای است که هیچوقت از مد نمی‌افتد و شما می‌توانید با خیال راحت، آن را خریداری کنید و در موقعیت‌های متفاوت، از آن استفاده کنید و استایلی شیک و متفاوت داشته باشید.

 

مانتو عبایی

شاید در نگاه اول، تصور کنید که مانتو عبایی، تنها مختص به قشر خاصی است و شما نمی‌توانید استایلی شیک و جذاب با مانتو عبایی داشته باشید، اما بهتر است بدانید که واقعیت فراتر از این موضوع است و شما نیز می‌توانید با هر نوع استایلی، شیک‌ترین تیپ را با مانتو عبایی داشته باشید. طراحی آزاد و گشاد، با آستین‌های پهن و بدون دکمه، مانتو عبایی را به یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره و محیط‌های آرام، تبدیل کرده است.

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز، جزو مانتوهای ترند 2000 محسوب می‌شود و تقریبا می‌توان گفت که این روزها طرفداران خاصی ندارد این سبک مانتو اصولا بدون دکمه یا زیپ، به صورت کاملا باز پوشیده می‌شود و بیشتر برای فصل‌های گرم سال مناسب است و می‌توانید آن را با تی‌شرت‌ها یا شومیز‌های خنک پاستلی، ست کنید و یک استایل دخترانه خنک تابستانی داشته باشید.

مانتو کوتاه

مانتو کوتاه، یکی از پرفروش‌ترین مانتوهای ایرانی محسوب می‌شود که در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی، طراحی و دوخته می‌شود. قد مانتو کوتاه، اصولا تا حوالی زانو یا کمی بالاتر می‌رسد و اصولا برای استفاده روزمره، خرید، دانشگاه و ... مناسب است. فراموش نکنید که مانتو اسپرت، یک سبک کلی مانتو محسوب می‌شود و مدل‌های مختلف مانتو زنانه می‌توانند در سبک مانتو کوتاه، دوخته شوند.

 

مانتو بلند

طول مانتو بلند، تقریبا تا حوالی مچ پا یا کمی بیشتر می‌رسد، این مدل مانتو برای مراسم‌های رسمی و نیمه رسمی کاربر دارد. پیراهن مانتویی جزو محبوب‌ترین مدل‌های مانتوی بلند است که این روزها به یکی از پراهمیت‌ترین ترندهای مانتوی 2024، تبدیل شده است و این روزها طرفداران زیادی دارد.

مانتو نخی

به جرئت می‌توان گفت که مانتو نخی، خنک‌ترین نوع مانتوی ایرانی است که می‌تواند شما را از گرمای جهنمی تابستان، نجات دهد! اگر شما هم از گرما متنفر هستید و به دنبال یک مانتوی خنک تابستانی می‌گردید که با پوشیدن آن، علاوه بر در امان بودن از شر گرمای آزار دهنده تابستان، همچنان خوشتیپ و جذاب باشید، برای انتخاب مانتو نخی شک نکنید، چون مانتو نخی، علاوه بر استایلی زیبا، خنکی و راحتی را نیز به شما در گرم‌ترین روزهای سال، هدیه می‌دهد.

مانتو هنری

مانتو هنری، جزو آن دسته از مانتوهایی محسوب می‌شود که می‌توان گفت شاید طرفدارهای بسیاری نداشته باشد و فروش آن، متوسط است اما همان تعداد طرفدارهای معمول آن، کاملا دو آتیشه هستند و عاشق سبک مانتو هنری می‌باشند. مانتوهای هنری در سبک‌های کاملا جسورانه و خلاقانه، طراحی و تولید می‌شوند و مشتریان این سبک مانتو نیز اصولا از قشر هنرمند جامعه هستند.

مانتو مینیمال

مانتو مینیمال نیز جزو مهم‌ترین ترندهای مانتو در سال 2024 محسوب می‌شود که در اوج سادگی، زیبایی و ظرافت خاص خودش را دارد و می‌توانید با پوشیدن آن یک استایل مینیمال خاص داشته باشید. فراموش نکنید که سادگی همیشه مهم‌ترین ترند روز دنیا بوده است و شما نیز می‌توانید با امتحان کردن یک استاییل مینیمال، همگام با ترندهای مد و فشن دنیا، استایل کنید.

مانتو چرم

مانتو چرم، جزو گران قیمت‌ترین مانتوهای ایرانی محسوب می‌شود که با پارچه چرم، دوخته می‌شود و مقاومت بالایی دارد. اگر دنبال مانتوی شیک و گران قیمتی هستی که استایل کلاسیک و شیک، به شما هدیه دهد، مانتو چرم برای شما بهترین انتخاب است.

سخن پایانی

این روزها بازار تولید مانتوی زنانه در ایران، خوش‌ رنگ و لعاب‌ترین حال و هوا را به علت طراحی و تولید مانتوهای زنانه با طرح و رنگ‌های متنوع دارد و شما می‌توانید تنها با یک مرور کوتاه از آنلاین‌ شاپ‌های تولید کننده مانتو زنانه، به این نکته پی ببرید. در این مطلب، جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های مانتو زنانه در ایران، مرور شد، اگر شما هم خواهان خرید شیک‌ترین و جذاب‌ترین سبک‌های مانتو زنانه هستید و می‌خواهید تغییری جانانه در استایل‌تان ایجاد کنید می‌توانید از مانتوهای معرفی شده در این مطلب، ایده بگیرید و استایلی تازه برای خودتان، دست و پا کنید و لذت ببرید.