نحوه جدا کردن موی انسان از لباس
Views 24,152 بازدید
Calendar icon 7 ماه پیش

نحوه جدا کردن موی انسان از لباس

چگونه مو سر انسان را از لباس جدا کنیم. حتما برای شما هم پیش آمده که تارهای مو روی لباستان چسبیده باشد. این امر قطعا برای شما خوشایند نبوده به دلیل اینکه باعث نامرتب به نظر رسیدن شما می شود. در این مطلب ترفند هایی را برای جدا کردن موی سر انسان از روی لباس به شما معرفی می کنیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

روش های جدا کردن موی سر انسان از روی لباس

اگر از چسبیدن مو به لباستان ناراحت هستید و می خواهید موی روی لباستان را جداکنید، چند روش به شما معرفی می کنیم.

جدا کردن مو انسان از لباس با اسپری ضدچسبندگی

یکی از راه های موثر برای پاک کردن لباس از موی سر انسان، استفاده از اسپری ضد چسبندگی لباس می باشد. به این شکل که با استفاده از اسپری و یک برس یا غلتک، موهای روی لباس را از روی آن جدا کنید. کاهش استاتیک با استفاده از این نوع اسپری ها به سست کردن موها برای راحت تر تمیز شدن لباس کمک می کند.

استفاده از دستمال میکروفایبری برای رفع مو انسان از لباس

روش دیگر استفاده از دستمال میکروفایبری است. برای اینکار ابتدا لباس های خود را بشویید و پس از شستشو در هنگام خشک کردن لباس ها در ماشین لباسشویی، در داخل محفظه ماشین لباسشویی دستمال میکروفایبری را در کنار بقیه لباس ها قرار دهید. با اینکار موهای چسبد به البسه به دستمال میکروفایبری می چسبند و پس از خارج کردن لباس ها از ماشین لباسشویی با استفاده از یک غلتک چسبان یا برس مو تمامی موهای باقیمانده روی لباس را پاک کنید.

جدا کردن موی سر انسان از لباس با بخار شوی لباس

اگر بر روی لباس های پشمی تان موی سر انسان چسبیده است می توانید از یک بخار شوی لباس استفاده کنید. با اینکار بخاری که وارد بافت های لباس می شود کمک قابل توجهی به جداسازی مو از لباس می کند. پس از استفاده از بخار شستشو با یک برس یا غلتک چسبان موهای روی لباس های پشمی به راحتی جدا کنید.

برداشتن موی سر انسان از لباس با غلتک

برای جدا کردن موی سر از روی لباس بهترین روش موثر استفاده از غلتک چسبان است. اما اگر تا به حال این مورد را فراهم نکرده اید می توانید برای جایگزین از یک نوار چسب پهن استفاده کنید. بطوریکه آن را به دور کف دست خود بپیچید و سپس با قرار دادن فک دست روی قسمت هایی که موی سر به ان چسبیده، مو را از روی لباس جدا کنید.

استفاده از دستکش ظرفشویی برای جدا کردن مو سر انسان از لباس

از دیگر روش های پاک کننده مو از روی لباس، استفاده از دستکش ظرفشویی می باشد. برای اینکار کافیست کمی دستکش را مرطوب کرده و به آرامی روی بافت لباس بکشید. توجه داشته باشید که پس از هربار کشیدن دستکش روی لباس باید دستکش را شسته تا مو های جذب شده روی آن پاک شوند و مجدد این کار را تکرار کنید.

رطوبت برای جدا کردن مو سر انسان از لباس

روش دیگر برای پاک کردن موی سر از روی لباس، استفاده از رطوبت است. بدین منظور کف دست خود را در یک کاسه آب خیس کنید و دست را روی موها به صورت حرکت بالا پایین بکشید. با این کار موهای روی لباس خیس می شوند و در نتیجه سنگین تر می شوند و به راحتی از روی لباس پاک می شوند.

استفاده از بادکنک 

برای پاک کردن موی سر انسان از روی لباس می توانید از یک بادکنک استفاده کنید. آن را باد کرده و بر روی لباس بکشید. با اینکار موها توسط بادکنک جذب می شوند.

دستکش لاتکس

می توانید از دستکش لاتکس نیز برای پاک کردن مو از روی لباس استفاد کنید. برای اینکار لازم است دستکش را روی لباس بکشید تا مو ها را از روی لباس پاک کند.

برای قسمت هایی که به سختی پاک می شوند از یک اسفنج استفاده کنید تا به راحتی مو ها از روی لباس پاک شوند.