ایا شلوار بگ برای افراد قد کوتاه مناسب است؟
Views 15,364 بازدید
Calendar icon 10 ماه پیش

ایا شلوار بگ برای افراد قد کوتاه مناسب است؟

اگر برای استایل های کژوال و راحت خود به دنبال شلوار مناسب هستید پیشنهاد ما به شما شلوار های بگ می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با شلوار های بگ یا بگی آشنا کنیم و همچنین بدانیم که اینگونه شلوار ها مناسب چه افرادی هستند و آیا افراد با قد کوتاه می توانند از شلوار بگ در استایل خود استفاده کنند یا خیر.

✨در این روزها فروشگاه آی بولک مدل های متنوع و جذابی از شلوارک های زنانه را ارائه کرده است؛ برای دیدن شلوارک‌های جدید فروشگاه آی بولک از لینک پایین دیدن فرمایید.

خرید شلوارک زنانه

شلوار بگ برای افراد قد کوتاه

به شلوار هایی که یک اندازه از بالا تا پایین گشاد باشند و کمر آنها از کش استفاده شده باشد، شلوار بگ یا بگی گفته می شود. این نوع شلوار ها بیشتر مناسب فصول گرم سال می باشند اما می توانید از مدل های گرم آن در روزهای سرد استفاده کنید. بهتر است بدانید که اکثر طراحان مد بر این باورند که شلوار های بگ و گشاد بیشتر مناسب استایل کژوال و راحتی هستند.

تاریخچه شلوار بگ

ایده اولیه این نوع شلور ها در دهه 80 میلادی بوده که برگرفته از کیسه و گونی بود. مدل های اولیه شلوارهای بگ دارای جیب های متعددی بودند و اولین بار در انگلیس به بازار مد وارد شدند که به تدریج طرح این نوع شلوار ها به شلوار های بگ با کمرهای پایین تغییر یافت. عده ای خاستگاه این نوع شلوار را در میان سیاه پوستان آمریکایی می دانند که دلیل آن هم رهایی از تبعیض های نژادی بوده که می خواستند با اینکار قدرت خود را بیشتر نشان دهند.

شلوار بگ مناسب چه اندامی است

این نوع شلوار ها به دلیل آزاد و گشاد بودن، فرم پا را نشان نمی دهند، به همین دلیل برای افرادی که خیلی لاغر یا خیلی چاق هستند و نمی خواهند که فرم پا مشخص شود گزینه ی مناسبی  می تواند باشد. همچنین توجه داشته باشید که شلوار بگی از آنجا که به صورت یکنواخت از بالا تا پایین گشاد است می تواند برای افراد کوتاه قد نیز سودمند باشد که قد آنها را بلندتر نشان دهد. برای اینکار می توانید از یک کفش پاشنه دار به همراه شلوار بگ استفاده کنید تا زیباتر به نظر برسید.

ست کردن شلوار بگ

با توجه به نوع استایلی که می خواهید داشته باشید می توانید شلوار بگ را با لباس های مختلفی ست کنید:

  • استایل کژوال

اگر می خواهید استایلی راحت و آزاد در منزل داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که شلوار بگ به همراه یک نیم تنه در منزل و برای بیرون از یک مانتوی کوتاه فری سایز و کتانی استفاده کنید.

  • استایل رسمی

شلوار های بگ را می توانید همراه با کفش های پاشنه دار و یا بوت و نیم بوت های رسمی پاشنه دار و یک مانتو یا کت و پالتوی کوتاه ست کنید.

  • استایل هنری

اگر می خواهید یک استایل هنری و زیبا داشته باشید می توانید از شلوار های جین گشاد به همراه یک مانتوی الیاف طبیعی کوتاه و فری سایز رنگی به همراه کتانی اسنیکرز و اکسسوری های جذاب و هنری استفاده کنید.

همچنین بخوانید خرید اینترنتی شلوار | 4 نکته مهم قبل از خرید + راهنمای جامع

نکات مهم در پوشیدن شلوار بگی

  • اگر می خواهید که از شلوار بگ در استایل خود استفاده کنید لازم است بدانید به دلیل اینکه در این نوع شلوار ها از پارچه زیادی استفاده شده است، بهتر است از مانتوهای خیلی گشاد یا بلند بپرهیزید.
  • توجه داشته باشید هیچگاه نباید شلوار های بگ را پاکتی کنید.
  • برای جذاب به نظر رسیدن می توانید به همراه شلوار بگ در استایل خود از یک کمربند استفاده کنید.