اسم انواع کاپشن زنانه را بشناسید
Views 10,935 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

اسم انواع کاپشن زنانه را بشناسید

کاپشن ها یک لباس ضروری هستند، زیرا نه تنها استایل کلی شما را ارتقا می دهند بلکه در روزهای سرد پاییز و زمستان نیز شما را گرم نگه می دارند. زمانی بود که کاپشن ها فقط در رنگهای محدود مانند قهوه ای، سیاه و سفید و در پارچه های معمولی مانند چرم و پشم عرضه می شدند.
خوشبختانه با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در صنعت مد، در طرح و سبک های لباس، از جمله کاپشن ها تنوع چشمگیری ایجاد شده است. مدل های مختلف کاپشن برای خانم ها وجود دارد که در این مطلب به معرفی اسم انواع کاپشن زنانه می پردازیم.

انواع مدلهای کاپشن زنانه

تنوع کاشپن های زنانه به قدری زیاد است که می توان برای هر موقعیت یک کاپشن مناسب در نظر گرفت. در ادامه با انواع کاپشن زنانه شیک آشنا می شوید:

کاپشن بامبر

Bomber Jacket 

ژاکت بامبر مدت زیادی است که به عنوان یک کاپشن مناسب برای اکثر مردم شناخته می شود. این کاپشن معروف ترین کاپشنی است که تمام دوران، از زمان جنگ جهانی دوم وجود داشته است.

کاپشن چرمی

Leather Jacket

برای داشتن ظاهری زیبا، اکثر زنان و مردان کت های چرمی را انتخاب می کنند، زیرا برای فعالیت های روزمره یا مهمانی های معمولی مناسب هستند. فقط کافی است آن را با لباس مناسب ست کنید.

کاپشن جین

Denim Jacket

جین احتمالاً یکی از متنوع ترین پارچه ها است. جین را می توایند با هر لباسی از جمله لباس های روزمره یا لباس های مجلسی بپوشید. جین همه چیز را بهتر می کند.

هودی

Hoodie

زنانی که هودی می پوشند جوان تر و اسپرت تر به نظر می رسند. هودی را می توان در جاهای مختلفی از جمله خانه، جلسات و رویدادهای ورزشی پوشید. سبک و راحت است و می توان آن را بر روی تی شرت های معمولی و شلوار جین یا شلوار چسبان پوشید.

ژاکت لحاف دار

Quilted Jacket

کاپشن های شیکی هستند که برای خروج از منزل و ملاقات با کسی مناسب هستند.این کاپشن ها در طرح و رنگ های مختلفی وجود دارند. این ژاکت گرم و مناسب زمستان است.

کاپشن پافر

Puffer Jacket

پافرهای پف دار توسط زنانی پوشیده می شود که می خواهند وزن خود را پنهان کنند. جنس سبک این کاپشن به راحتی قابل حمل است و در رنگ ها و  اندازه های مختلف عرضه می شود. برخی تا کمر کوتاه و برخی دیگر تا زانو بلند هستند. اما عمدتا ، کاپشن های پف دار یکی از بهترین کاپشن هایی هستند که از شما در زمستان ها و هوای خنک محافظت می کنند.

کاپشن کتانی

Linen Jacket 

کاپشن های کتانی به گونه ای طراحی شده اند که در گرمای تابستان نیز پوشیده می شوند ، زیرا از پارچه سبک ساخته شده اند و برای پوشیدن راحت هستند.

کاپشن کش دار 

Drawstring Jacket

کاپشن های کش دار، دارای ریسمان یا کمربندی هستند که گشاد است اما می تواند به دور کمر بسته شود تا هر فرد براساس انتخاب خود آنرا بزرگ یا کوچک کند. این کاپشن برای فصل بارندگی و هنگام بارش برف بسیار مفید است، زیرا شما را از خیس شدن محافظت می کند. برخی از کاپشن های بند دار برای محافظت از سر و مو نیز هستند.

کاپشن پشمی

Wool Jackets
همه باید لباس کاملی برای محافظت از خود در برابر زمستان و گرم نگه داشتن خود داشته باشند. کاپشن پشمی دقیقاً همین کار را می کند.

کاپشن های باربور

Barbour

کاپشن باربور یکی دیگر از کاپشن های جاودانه و کلاسیک مانند بامبر و چرم است. این کاپشن باید اندازه مناسب داشته باشد و کاملاً متناسب شما باشد تا زیبا به نظر برسد.

ژاکت پارکا

Parka Jacket

کاپشن پارکا یکی دیگر از گرایش های جدید در مُد می باشد که توجه مردم را به خود جلب کرده است. قد این کاپشن معمولا بلند است، رنگهای ملایمی دارند و مخصوص خانم ها ساخته شده است. کاپشن پارکا با جنس جین نیز وجود دارد.

کت

Coats

کاپشن هایی هستند که گاه به گاه پوشیده می شوند و در لباس زنانه یک اکسسوری عالی هستند. آنها می توانند با جواهرات مصنوعی مدرن متناسب با رویدادهایی که برای آن برنامه ریزی شده، جفت شوند.

بلیزرز

Blazers

بلیزرها جنبه رسمی دارند ، اما در حال حاضر با تمام رنگهای پر جنب و جوش موجود در بازار ، می توان از بلوزر در محیط های معمولی و جلسات نیز استفاده کرد. بلیزرها در حال حاضر در برش ها، چاپ ها و طرح های مختلف عرضه می شوند، به این معنی که برای هر مناسبت مدل خاصی وجود دارد. خانم ها می توانند بلوز را با یک تاپ متضاد ست کنند تا شیک به نظر برسند یا آن را با یک رنگ مشابه مشابه ست کنند تا شیک به نظر برسند.

کتهای خز

Fur Coats

کاپشن های خز بسیار ظرافت و زیبایی را به شخصیت یک زن می بخشد و اغلب با افراد باکلاس و درجه یک ارتباط دارد که باعث می شود وجود آن در کمد لباس ضروری باشد.

پالتو

Overcoat

پالتو در زمستان شما را در برابر سرما گرم نگه داشته و از یخ زدگی جلوگیری میکند. بسیاری اوقات خانم هایی دیده می شوند که پالتو را با چکمه و روسری ست می کنند.

کت های ماکسی

کت های ماکسی بلند و تا مچ پا هستند. آنها به اندازه جین همه کاره هستند و اغلب با لباس های کوتاه و بلند و همچنین شلوار جین ، جوراب ، شلوار جین ست می شود. بسته به ظاهری که می خواهید ، می توانید آنها را با چکمه ، پاشنه یا کفش بپوشید.

کت ترنچ

Trench Coat

کاپشن های ترنچ را با کمربندی که در کمر بسته شده است، می توان بهمراه تی شرت ، لباس ، شلوار جین پوشید. کت ترنچ کمی حال و هوای معمولی دارد و بنابراین می توانید آن را با کفش ، پاشنه ، چکمه و به دلخواه بپوشید.