تیرشت و پولوشرت زنانه
Views 0 بازدید
Calendar icon 1 هفته پیش

تیرشت و پولوشرت زنانه

شیک‌ترین استایل‌های اسپرت با تیشرت و پولوشرت زنانه

تیشرت و پولوشرت زنانه دو نوع از پرکاربردترین لباس‌های اسپرت زنانه هستند که هر خانمی در کمد خود چند رنگ و مدل آن را حتماً دارد. فرقی ندارد برای دویدن در هوای تمیز یک روز بهاری استایل می‌کنید، یا شرکت در یک دورهمی خودمانی بدون زرق و برق! به هرحال یکی از اولین انتخاب‌های شما می‌تواند تیشرت یا پولوشرت زنانه باشد.

به دلیل اهمیت استایل کردن این آیتم پرکاربرد، در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع تیشرت و پولوشرت زنانه، نکات انتخاب آن‌ها و ایده‌هایی برای استایل دادن به این لباس‌ها بپردازیم. اگر شما هم به فکر تهیه تیشرت و پولوشرت برای خود یا بقیه نزدیکان و دوستانتان هستید پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

تیشرت زنانه

تیشرت زنانه یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین لباس‌هایی است که در کمد لباس هر خانمی به وفور یافت می‌شود. تیشرت‌ها و پولوشرت‌های زنانه در مدل‌های مختلف و متنوعی در بهترین فروشگاه پوشاک زنانه عرضه می‌شوند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربرد خاص خود را دارند.

تیشرت‌ها بر اساس کیفیت و نوع پارچه دوخته شده قیمت گذاری می‌شوند و در واقع یکی از فاکتورهای مهم در خرید تیشرت جنس و دوخت آن است. می‌توان گفت تیشرت‌های نخی و نخ پنبه معمولاً محبوب‌تر هستند و در بهترین فروشگاه پوشاک زنانه، بیشترین فروش را در بین بقیه تیشرت‌ها دارند.

انواع تیشرت زنانه

  • تیشرت اورسایز: این مدل تیشرت در دو یا سه سایز بزرگ‌تر از اندازه‌های استاندارد تولید می‌شود. سرشانه‌های گشاد و افتاده و مدل لش طور آن باعث شده است تا در بین تینیجرها محبوبیت زیادی به دست آورد. تیشرت‌های اورسایز برای استایل‌های کژوال و اسپرت و استریت استایل مناسب هستند.

  • تیشرت طرح‌دار: تیشرت‌های طرح‌دار می‌توانند دارای طرح‌های مختلفی مانند چاپ‌های گرافیکی، عکس، نوشته و... باشند. این مدل تیشرت‌ها برای استایل‌های اسپرت و خاص مناسب هستند و نمایانگر علاقه‌ شخصی شما به یک سری نمادها هستند.
  • تیشرت اسپرت: تیشرت اسپرت زنانه معمولاً برای فعالیت‌های ورزشی و داخل سالن استفاده می‌شوند. انواع تیشرت اسپرت در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها با انواع لگ ورزشی ست کنید. این تیشرت‌ها از پارچه‌های مرغوب و باکیفیت مانند فلامنت تولید می‌شوند و نسبت به بقیه تیشرت‌ها کمی گران‌تر هستند.
  • تیشرت کراپ: تیشرت‌های کراپ کوتاه‌تر از حد معمول هستند و معمولاً تا روی ناف می‌رسند. این مدل تیشرت برای خانم‌های لاغر اندام و باریک مناسب است. کراپ‌ها استفاده‌های متعددی دارند. برای فعالیت‌های روزمره با این کراپ یک ست اسپرت و سبک می‌توانید داشته باشید حتی برای فعالیت‌های ورزشی و استفاده در باشگاه و سالن نیز انتخاب مناسبی است.

  • تیشرت یقه گرد: یکی از پرکاربردترین نوع تیشرت‌های زنانه است که برای هر فرم اندامی مناسب است. با این تیشرت می‌توان استایل اسپرت و حتی استایل رسمی هم داشت. با انواع دامن، شلوار جین و شلوارک می‌توانید ست کنید.
.همچنین بخوانید: چگونه تیشرت را اتو کنیم

  • تیشرت یقه هفت: یقه هفت به خاطر طراحی یقه و نمایان شدن قسمتی از گردن و ترقوه، برای خانم‌های لاغر اندام مناسب است.

 

پولوشرت زنانه

به تیشرت‌های یقه دار پولوشرت می‌گویند. پولوشرت‌ها یقه برگردان و دکمه دار هستند و تعداد دکمه در آنها متفاوت است و معمولاً بین سه تا پنج دکمه دارند. در طراحی پولوشرت گاهی از جیب هم استفاده می‌شود. پولوشرت‌های زنانه هم به صورت طرح‌دار و هم ساده در بهترین فروشگاه پوشاک زنانه موجود هستند.

پولوشرت در ابتدا مخصوص مردان بود که به تدریج و در طی تغییرات و تحولات زیادی به عنوان یکی از لباس‌های محبوب خانم‌ها مورد توجه قرار گرفت. امروزه خانم‌ها در استایل‌های اسپرت و نیمه رسمی و گاهی در استایل رسمی هم از پولوشرت استفاده می‌کنند.

تاریخچه پولوشرت

پولوشرت در ابتدا یک لباس ورزشی برای مردها بود. در اوایل قرن بیستم تنیس بازان مرد نوعی از پولوشرت‌ها را حین بازی می‌پوشیدند، ولی ورزشکاران با این لباس احساس عدم تحرک کافی و گرمای زیادی داشتند. برای همین تغییراتی را در این لباس اعمال کردند که این ایرادات را برطرف کنند.

در طراحی جدید، پولوشرت‌ها یقه برگردان داشتند و با سه دکمه بسته می‌شدند. جنس پولوشرت‌ها از پنبه بود که به پیراهن لاکوست معروف شد. بعدها پولوشرت‌ها در طی سال‌ها تغییرات زیادی را تجربه کردند و در نهایت امروزه به عنوان نمادی از استایل اسپرت و شیک در بین خانم‌ها بسیار محبوب و پرکاربرد است.

همچنین بخوانید: مدل تیشرت لانگ دخترانه

انواع پولوشرت زنانه

  • پولوشرت نیم تنه: پولوشرت نیم تنه با یقه‌های برگردان و قد بالای ناف یکی از گزینه‌های استایل راحتی و اسپرت است که با دامن و شلوار جین و شلوارهای بگ ست می‌شود.
  • پولوشرت آستین بلند: پولوشرت‌های آستین بلند برای فصل‌های سرد سال مناسب هستند. ترکیب این مدل پولوشرت با شلوار جین و کفش‌های کتانی استایل جذابی به شما می‌دهد.
  • پولوشرت بدون آستین: پولوشرت‌های بدون آستین برای فصل‌های گرم سال مناسب هستند. می‌توانید با انواع دامن و شلوارک‌های جین یک استایل خنک تابستانی داشته باشید.
  • پولوشرت بلند: پولوشرت‌های بلند برای استایل زنانه و رسمی انتخاب خوبی است. ترکیب این مدل با کتانی اسپرت و کیف مینیمال یک استایل جذاب و منحصر به فرد برای شما به ارمغان می‌آورد.

تمامی این مدل‌های تیشرت و پولوشرت زنانه که برای شما معرفی کردیم را می‌توانید در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با بهترین کیفیت را از وب سایت بهترین فروشگاه پوشاک زنانه تهیه کنید.

نکات انتخاب تیشرت و پولوشرت زنانه

در هنگام انتخاب تیشرت و پولوشرت به جنس آنها توجه کنید. جنس تیشرت و پولوشرت باید با توجه به فصل و سلیقه شما انتخاب شود. پنبه، پلی‌استر و ویسکوز از رایج‌ترین جنس‌های تیشرت و پولوشرت هستند. پنبه جنس نرم و خنکی دارد و برای فصل‌های گرم سال مناسب است. پلی‌استر جنس بادوام و قابلیت شستشوی آسانی دارد و برای هر فصلی مناسب است. ویسکوز جنس لطیف و شیکی دارد و برای استایل‌های نیمه رسمی مناسب است.

رنگ تیشرت و پولوشرت را باید با توجه به رنگ پوست و سایر لباس‌هایتان انتخاب کنید. اگر رنگ پوست روشنی دارید، می‌توانید از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنید. اگر رنگ پوست تیره‌ای دارید، می‌توانید از رنگ‌های تیره و خنثی استفاده کنید.

این لباس‌های پرکاربرد در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند که باید طبق سلیقه و موقعیت خود، لباس مورد نظر را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک استایل ساده هستید، می‌توانید از بهترین فروشگاه پوشاک زنانه تیشرت یا پولوشرت ساده را خریداری کنید و اگر به دنبال یک استایل خاص هستید، می‌توانید از تیشرت یا پولوشرت طرح‌دار استفاده کنید.

مدل تیشرت و پولوشرت را باید با توجه به فرم بدن خود انتخاب کنید. اگر اندام ظریفی دارید، می‌توانید از تیشرت یا پولوشرت فیت استفاده کنید. اگر اندام درشت‌تری دارید، می‌توانید از تیشرت یا پولوشرت آزاد استفاده کنید. همچنین هنگام خرید تیشرت و پولوشرت از بهترین فروشگاه پوشاک زنانه، حتماً به سایز آن توجه کنید. تیشرت و پولوشرت باید به درستی به تن شما بنشیند و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. با توجه به متنوع بودن کیفیت این لباس‌ها حتماً بودجه خود را در نظر بگیرید.

 

نحوه استایل تیشرت و پولوشرت زنانه

تیشرت و پولوشرت را می‌توانید با انواع مختلف لباس‌ها و اکسسوری‌ها ست کنید. ما در این قسمت چند نمونه از ست‌های متداول را برای شما شرح می‌دهیم تا یک دید کلی در مورد نحوه ست کردن با این لباس‌ها را داشته باشید.

  1. تیشرت ساده: تیشرت ساده را می‌توانید با شلوار جین، شلوارک، دامن و... ست کنید. برای زیباتر کردن استایل خود می‌توانید از کت جین، کت چرم، یا سویشرت استفاده کنید.
  2. تیشرت طرح‌دار: تیشرت طرح‌دار را می‌توانید با شلوار جین ساده یا شلوار مشکی ست کنید. همچنین ترکیب این تیشرت‌ها با کت‌های چرم کوتاه و سویشرت‌ها در فصل پاییز ترکیب خوبی به استایل شما می‌دهد.
  3. پولوشرت: پولوشرت را می‌توانید با شلوار جین، شلوار کتان، یا دامن ست کنید. برای استایل رسمی‌تر می‌توانید با کت بلیزر یا ژاکت ست کنید و از ظاهر جذاب خود لذت ببرید.

 

سخن پایانی

تیشرت و پولوشرت زنانه از اجزا جدا نشدنی هر استایلی هستند که می‌توانید از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید و با انواع لباس‌ها و کفش‌ها یک استایل زیبا و جذاب داشته باشید.

در این مقاله به بررسی انواع تیشرت و پولوشرت زنانه، نکات انتخاب آن‌ها و ایده‌هایی برای استایل دادن به این لباس‌ها پرداختیم. برای خرید تیشرت و پولوشرت‌های خود می‌توانید از وب سایت بهترین فروشگاه پوشاک زنانه، محصولات را از قسمت فروشگاه مشاهده فرمایید.

انواع مدل‌ها و طرح‌ها را از نظر قیمت و کیفیت بررسی کنید. قیمت هر مدل در کنار آن درج شده است که به شما در انتخاب سریع کمک می‌کند. حتماً از جدول سایز بندی برای انتخاب سایز دقیق خود استفاده کنید. در انتها با پرداخت هزینه لباس زیبای خود را درب منزل تحویل بگیرید و استایل‌های زیبایی را در تمامی فصول سال برای خود خلق کنید.