بهترین مدل مانتو برای افراد لاغر
Views 2,111 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

بهترین مدل مانتو برای افراد لاغر

معمولا همانقدر که خانم های چاق دوست دارند لاغر بنظر برسند، خانم های لاغر نیز می خواهند پرتر دیده شوند. انتخاب لباس مناسب با فرم بدن، نقش موثری در بهتر دیده شدن ما دارد و می تواند اندام ما را متناسب نشان دهد. نکته ای که در رابطه با لباس پوشیدن افراد لاغر وجود دارد این است که باید لباس هایی را انتخاب کنند که آنها را پرتر از چیزی که هستند نشان دهد. اما چه لباس هایی باعث می شود افراد لاغر پرتر بنظر برسند. در این مطلب چند تا از بهترین مدل مانتو برای افراد لاغر را به شما معرفی می کنیم.

چه مدل مانتو برای افراد لاغر مناسب است

اگر جزء افراد لاغر هستید باید بدانید که مانتو مناسب برای شما مانتویی است که به بدنتان نچسبد و ازاد باشد. هر چقدر مانتو شما تنگ تر باشد شما لاغرتر دیده خواهید شد. علاوه بر این نکته، مدل و رنگ مانتو نیز از عوامل موثر در لاغر یا پر نشان دادن شما هستند.

مدل مانتو برای افراد لاغر شیک

در ادامه چند مدل مانتو برای افراد لاغر را با شما به اشتراک می گذاریم، تا بخوبی متوجه شوید کدام مانتوها برای شما مناسب تر هستند و شما را پرتر نشان می دهند.

  • مانتو با یقه پهن و بزرگ

اگر اندام لاغر و ظریفی دارید و می خواهید پرتر دیده شوید، مانتوهایی با یقه پهن و بزرگ را امتحان کنید. مانتو با یقه‌ انگلیسی بزرگ و یقه آرشال مناسب‌ ترین گزینه‌ ها برای افراد لاغر اندام هستند.

  • مانتو مدل خفاشی 

مانتو خفاشی به مانتو هایی گفته می شود که آستین انها به بدنه چسبیده و انتهای انها حالت نیم دایره دارد. چنین مانتوهایی به دلیل نداشتن برش های مشخص، شما را پرتر از چیزی که هستید نشان می دهد.

چه لباسی هایی ما را لاغر نشان می دهد

  • مانتو کلوش

مانتو کلوش مدلی است که در آن لباس از قسمت زیر سینه یا از قسمت کمر گشاد می‌ شود و مدل مانتو برای افراد لاغر و قد متوسط می باشد.

  • مانتو راه‌ راه افقی 

یکی از مناسبترین مدل مانتو برای افراد لاغر، مانتو با راه راه افقی می باشد. چنین مانتویی باعث می‌شود عرض بدن شما بیشتر دیده شود. همچنین استفاده از تیشرت‌ هایی با طرح راه‌راه افقی در زیر مانتو جلوباز برای خانم های لاغر مناسب است.

  • مانتو با دکمه‌ ها و تزئینات زیاد 

مانتوهایی که تزئینات و دکمه های زیاد دارند به شما حجم می دهند. بنابراین گزینه مناسبی برای افراد لاغر اندام هستند.

  • مانتو چین‌ دار 

چین مانتو باعث ایجاد پف می شود و لاغری اندام شما را کمتر نشان می‌ دهد. چنین مانتویی تا حدودی یادآور لباس‌ های قدیمی نیز هست. اگر می خواهید پرتر دیده شوید٬ می توانید در خط کمر و دور حلقه آستین مانتو چین سوزنی ایجاد کنید.

 شلوار مناسب برای پاهای لاغر

  • مانتو چهارخانه 

چهارخانه طرح مورد علاقه‌ی بسیاری از افراد است. اگر ریز نقش هستید از بکار بردن مانتو چهارخانه در استایل خود غافل نشوید.

  • مانتو رنگ روشن 

افراد لاغر اندام بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنند. سفید٬ صورتی‌٬ آبی، زرد و قرمز روشن گزینه‌ های مناسبی برای افراد لاغر هستند.

  • مانتو طرح‌ دار و شلوغ 

مانتوهای طرح‌ دار و شلوغ برای افراد ریز نقش انتخاب خوبی است. بهتر است از مانتو‌هایی با طرح‌ شلوغ و درشت استفاده کنید.بخصوص برای قسمت‌ هایی که می‌خواهید ایراد اندام را برطرف کنید.

  • مانتو با جنس مخمل

مانتو هایی که جنس آنها از مخمل است اندام شما را درشت‌ تر نشان می‌ دهد. پس اگر اندام لاغری دارید مانتویی از جنس مخمل را درکمد لباستان جای دهید.

نکته: هنگام انتخاب مدل مانتو برای افراد لاغر، از انتخاب مانتوهایی با یقه‌ دیپلمات و گرد و هفت اجتناب کنید.