با چه لباسی لاغر به نظر برسیم

علاوه بر داشتن تناسب اندام، رنگ و مدل لباس تاثیر زیادی در جذابیت ما دارند. همانطور که انتخاب نادرست لباس می تواند ما را چاق تر از چیزی که هستیم نشان دهیم، انتخاب صحیح لباس براساس فرم بدن نیز تاثیر زیادی در خوشتیپ و خوش استایل نشان دادن ما دارد. در این مطلب می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چه لباسی ما را لاغر نشان می دهد. اگر دغدغه شما هم این است که با چه لباسی لاغر به نظر برسیم این مطلب را از دست ندهید.

چه لباسی هایی ما را لاغر نشان می دهد

خیلی از افراد چاق نیستند اما همواره به دنبال لباس هایی هستند که آنها را لاغرتر و کشیده تر از چیزی که هستند نشان دهد. برای اینکه با پوشیدن یک لباس لاغرتر دیده شوید باید به طرح و رنگ لباس هایی که می خرید توجه داشته باشید. چون کوچکترین جزئیات لباس می تواند در لاغرتر نشان دادن شما موثر باشد. حالا با چند مدل از لباس هایی که ما را لاغر نشان می دهد آشنا شوید:

  • لباس هایی با سایز متناسب 

همیشه برای خرید لباس به سایز خود توجه داشته باشید و لباس خیلی تنگ و یا خیلی بزرگتر از سایز خود را انتخاب نکنید. از جمله لباس هایی که ما را لاغر نشان می دهد، لباس هایی هستند که متناسب با سایز ما باشند.

  • لباس های تک رنگ ساده

از جمله لباس هایی که ما را لاغر نشان می دهد لباس های تک رنگ هستند، یکی از ترفندهایی که می توانید برای لاغرتر دیده شدن به کار ببرید استفاده از لباس های تک رنگ است. برای این کار می توانید لباس هایی همرنگ با تناژ مختلف را باهم ترکیب کنید.

  • لباس های تیره

حتما متوجه شده اید که با پوشیدن لباس های مشکی لاغرتر بنظر می رسید. اگر در ناحیه بالاتنه احساس چاقی می کنید می توانید از پیراهن و یا مانتویی به رنگ مشکی و یا سایر رنگ های تیره استفاده کنید.

  • شلوارهای بلند 

همانطور که شلوارهای کوتاه به ترند اینروزها تبدیل شده، استفاده از شلوارهای بلند و دمپا گشاد هم طرفداران خودش را دارد. اگر این سوال فکر شما را مشغول کرده که چگونه با لباس لاغر به نظر برسیم می توانید از شلوارهای بلند استفاده کنید. این شلوارها شما را کشیده تر از چیزی که هستید نشان می دهد. اما در بلندی آن اغراق نکنید!

  • لباس های یقه هفت

یک راه برای اینکه لاغرتر و کشیده تر بنظر برسید این است که گردن شما کشیده تر و بلندتر به نظر برسد. برای اینکار لباس هایی با یقه هفت بپوشید. لباس های یقه هفت گردن شما را کشیده و در نهایت شما را لاغرتر نشان میدهند.

  • لباس های راه راه عمودی

از جمله لباس هایی که ما را لاغر نشان می دهد لباس هایی با راه راه عمودی هستند. این لباس ها خطای دید ایجاد می کنند و ما را لاغرتر و کشیده تر از چیزی که هستیم نشان می دهند.

  • کفش پاشنه بلند

به هر اندازه که قد شما بلندتر شود شما لاغرتر از چیزی که هستید بنظر خواهید رسید. بنابراین برای اینکه با لباس لاغر بنظر برسید از کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

  • استفاده از گِن

یک راه حل برای انکه در لباس لاغر برسید پوشیدن گن لاغری است. با استفاده از گن تا حدود زیادی لاغرتر از چیزی که هستید دیده می شوید.

  • زیورآلات مناسب

در کنار لباس هایی که ما را لاغر نشان می دهد می توانید از زیورآلات استفاده کنید. بکار بردن گردنبندهای بلند و ساده و یا دستبندهای ظریف و براق را فراموش نکنید.

  • درست بایستید

جدا از اینکه چه لباسی ما را لاغر نشان می دهد باید به ایستادن و نشستن و بطور کلی حالت بدن خود توجه داشته باشیم. اینکه صاف بایستیم، درست راه برویم، هنگام راه رفتن سرمان را پایین نگیریم و شانه هایمان به سمت بالا باشد همگی در خوش استایل بودن و کشیده تر نشان دادن ما موثرند.

شلوار مام استایل به چه کسانی میاد

چند ترفند برای لاغر دیده شدن با لباس

در بخش قبلی راجب اینکه با چه لباسی لاغر به نظر برسیم صحبت کردیم و گفتیم پوشیدن چه لباسی هایی ما را لاغر نشان می دهد. اما می خواهیم چند ترفند برای لاغر دیده شدن با لباس به شما یاد بدهیم و بگوئیم برای اینکه در لباس لاغر دیده شویم چه کارهایی نباید بکنیم.

برای لاغر دیده شدن سراغ بعضی لباس ها نروید. از جمله:

لباس های راه راه افقی

به همان اندازه که لباس هایی با راه راه عمودی می تواند به لاغرتر دیده شدن شما کمک کند، لباس های راه راه افقی شما را چاق تر از چیزی که هستید نشان می دهد.

لباس های رنگ روشن 

پوشیدن لباس رنگ روشن شما را چاق می شود، پس اگر به دنبال لباس هایی برای لاغر دیده شدن هستید دور این لباس ها خط بکشید.

لباس های پلیسه دار 

برای اینکه لاغرتر بنظر برسید پوشیدن هر نوع لباس پلیسه دار را فراموش کنید. چنین لباس هایی باعث می شوند شما چاق بنظر برسید.

لباس های طرح چاپی

لباس هایی که ساده هستند و یک طرح بزرگ روی آنها چاپ شده شما را چاق نشان می دهند، پس برای لاغر بنظر رسیدن آنها را نپوشید.

برای اینکه در لباس لاغر دیده شویم چه کارهایی نباید بکنیم

برای اینکه در لباس لاغرتر بنظر برسید از قرار دادن پیراهن در شلوارتان خودداری کنید. بخصوص اگر اضافه وزن داشته باشید چنین ترکیبی شما را چاقتر نشان می دهد.

  • وسایل اضافی را در جیب لباستان قرار ندهید با این کار شلخته و چاقتر از حالت عادی بنظر می رسید.
  • لباس یقه گرد نپوشید. یقه گرد لباس به دلیل بسته شدن فضای گردن شما را چاق نشان می دهد.
  • برای اینکه در لباس لاغر دیده شویم از پوشیدن شلوارهای تنگ که برجستگی های بدنتان را نشان می دهد خودداری کنید و یا در صورت امکان شلوار تنگ را بهمراه یک شومیز گشاد و راحت استفاده کنید.
  • در مهمانی ها برای اینکه با لباس لاغرتر بنظر برسید از پوشیدن لباس های بندی یا حلقه ای و همچنین لباس های نیم تنه خودداری کنید.
  • یک ترفند برای لاغر دیده شدن در لباس این است که شالتان به دور گردن بپیچید و آنرا روی یک سمت شانه خود قرار دهید.
  • یک راه برای لاغر دیده شدن بخصوص در ناحیه گودی کمر این است که از کمربند استفاده کنید. برای این کار یک لباس با رنگ تیره بپوشید و کمربند رنگ روشن بر روی آن ببندید.