چه لباسی برای تولد بپوشیم؟
Views 4,281 بازدید
Calendar icon 5 ماه پیش

چه لباسی برای تولد بپوشیم؟

هر سال برای شما روزی وجود دارد که خیلی خاص باشد. روز تولد شما، که نه تنها یک جشن فوق العاده برای شماست، بلکه فرصتی است برای پوشیدن یک لباس واقعا زیبا و محاصره شدن توسط افرادی که شما را دوست دارند.  چندین انتخاب عالی برای این روز خاص وجود دارد که می توانید از بین آنها لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مطلب از آی بولک می خواهیم چند لباس مناسب برای تولد را به شما معرفی کنیم. اگر به این فکر می کنید که چه لباسی برای تولد بپوشم، این مطلب را دنبال کنید.

ایده های لباس تولد

اگر چیزی به روز تولدتان نمانده و نمی دانید چه لباسی برای تولد مناسب است، در ادامه تعدادی از مناسبترین انواع لباس برای تولد را با شما در میان می گذاریم.

  • لباس  دکلته
به‌ عنوان یکی از سبک‌ های رایج، لباس‌ های دکلته برای تولد، انتخاب بی‌ نظیری هستند. این لباس‌ ها از نظر طراحی کلاسیک و جاودانه هستند. قد آنها تا زانو یا زیر زانو می‌ رسد. لباس نیمه مجلسی که می توانید در جشن ها بپوشید و جذاب باشید و در عین حال آزادانه حرکت کنید.
شما می توانید با انتخاب لباس های کوتاه زیبا، از تولد خود لذت ببرید. برای هر فصلی از سال مناسب است؛ می توانید آنها را با اکسسوری ها ست کنید و بپوشید. برای مواقعی که هوا سرد است می توانید، آن را با جوراب های طرح دار بپوشید و برای فصل گرما و یا وقتی که هوا گرم باشد، می توانید پاشنه بلند بپوشید و یا با یک ژاکت چرمی ظاهر خود را زیبا کنی، همچنین می توانید از بوت های ساق بلند استفاده کنید.

برای دورهمی دوستانه چی بپوشم

  • پیراهن ماکسی 
پیراهن ماکسی گزینه مناسبی برای روز تولد شما است که برای هر فصل و مناسبتی عالی می باشد. می توانید لباس ماکسی یقه باریک و زیبا یا طرح نامتقارن انتخاب کنید. 
  • لباس سرهمی
روز تولد خود را با انتخاب یک لباس شیک و جذاب بهتر کنید. لباسهای سرهمی انتخاب خوبی برای شما خواهند بود. از لحاظ تنوع جنس می تواند جین، چرم یا پنبه باشد، می‌ توانید این لباس زیبا را در هر زمانی از سال بپوشید. می توانید از یک کمر بند استفاده کنید و با یک جفت کفش پاشنه بلند استایل خود را خیره کننده کنید. می توانید از رنگ های روشن مانند صورتی، آبی یا طلایی برای لباس تولد خود انتخاب نمایید. برای حس کلاسیک تر، رنگ مشکی، زغالی یا آبی سرمه ای را انتخاب کنید.
  • کت و شلوار
برای این که جسورانه به نظر بیایید می توانید کت و شلوار را برای لباس تولد انتخاب کنید. در صورت امکان یک رنگ روشن مانند صورتی، قرمز یا آبی انتخاب کنید. برخلاف لباس های معمولی، این گزینه عالی برای دخترانی است که دوست دارند در روز تولد خود متفاوت باشند. برای این که استایل شما خوب جلوه کند از یک گردنبند بلند و ظریف استفاده کنید.
  • شلوار و شومیز
برای یک جشن غیررسمی مانند تولد، یمی توانید یک شلوار و پیراهن زیبا بپوشید. می توانید از یک کمربند هم بر روی پیراهنتان استفاده کنید. با این حال، اگر به جایی غیررسمی می‌ روید، یک بلوز فانتزی را با دکمه‌ دار عوض کنید و آن را در بند کمر خود قرار دهید. استایل خود را با یک جفت کفش پاشنه بلند تکمیل کنید. همچنین کفش های کتانی برای استایل شما مناسب خواهد بود.
  • بلوز و دامن
برای جذابیت بیشتر می توانید از یک بلوز آستین کوتاه یا حلقه ای با دامن جذب کوتاه یا دامن ماکسی چاکدار استفاده کنید. در انتخاب رنگ ها محتاط باشید و به بافت پارچه توجه کنید.

سخن پایانی

انتخاب پوشش مناسب در مراسم‌ها و مهمانی‌ها یکی از اهمیت‌های بزرگ برای افراد است. آشنایی با راهنمای انتخاب لباس در مجالس و مراسم‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا بتوانید در هر مراسم و مهمانی، بدون استرس بهترین انتخاب را داشته باشید و لباسی که با مراسم متناسب است بپوشید. با رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر شده است، می‌توانید در زمان خرید بهتر تصمیم بگیرید و انتخاب‌های بهتری داشته باشید.