شلوارهای مناسب فصل پاییز
Views 110 بازدید
Calendar icon 6 ماه پیش

شلوارهای مناسب فصل پاییز

شلوارهای مناسب فصل پاییز

شلوار پوشاک پرمصرفی است که نقش مهمی در تکمیل استایل دارد. شلوار انواع گوناگونی دارد و هر ساله مدل‌های بسیار جدید و زیبایی از آن ارائه می‌شود. در فصل پاییز برخی از مدل‌های شلوار بیشتر مورد توجه طراحان مد قرار گرفته و ترند شده‌اند. اگر شما نیز به استایل خود اهمیت می‌دهید و علاقه دارید بدانید که طراحان مد برای پاییز امسال چه شلوارهایی را پیشنهاد داده‌اند تا انتهای مقاله با آی بولک همراه باشید تا مدل های ترند شلوارهای مناسب فصل پاییز را بشناسید.

معرفی مدل‌های ترند شلوار فصل پاییز

در این بخش مدل‌های بسیار شیک و زیبا از شلوار که در پاییز امسال ترند شده معرفی شده‌اند:

1. شلوار مخمل کبریتی

استفاده از پارچه‌های گرم برای فصل پاییز بسیار ترند شده است. شلوار مخمل کبریتی از یکی از پارچه‌های پرطرف‌دار و در عین حال گرم دوخته شده که پوشیدن آن در روزهای سرد بسیار پیشنهاد می‌شود. این شلوار در کالکشن‌های زیادی رونمایی شده است و معمولاً در رنگ‌های کرم، شتری، سبز و خاکی به چشم می‌خورد. در پاییز امسال اغلب شلوارهای مخمل کبریتی در مدل‌های پیلی دار و مام استایل تولید شده‌اند. ست کردن این شلوار با کت، استایل بسیار جذابی به وجود می‌آورد.

2. شلوار کشمیر

افرادی که از استایل‌های تکراری خسته شده‌اند برای ایجاد تنوع می‌توانند در استایل خود از شلوار کشمیر استفاده کنند. این شلوار بسیار خاص و زیبا است و تا به امروز یکی از پرفروش‌ترین شلوارهای پاییزی به شمار می‌رود. خاصیت کشسانی بالایی دارد و بسیار راحت است. به کمک این شلوار می‌توانید استایل بسیار زیبایی داشته باشید. کیفیت و دوام شلوار کشمیر بالا بوده و جنس آن گرم است. یکی از دلایل محبوبیت شلوارهای کشمیر امکان ست کردن آن با لباس‌های گوناگون است.

3. شلوار مام استایل

یکی از محبوب‌ترین شلوارهایی که امسال ترند شده و در استایل بسیاری از جوانان دیده می‌شود شلوار جین مام استایل است. نسبت به سایر شلوارها کمر آن بالاتر قرار می‌گیرد و قد نسبتاً کوتاهی دارد. پوشیدن آن با لباس‌های بافت و سویشرت‌های زمستانی یکی از زیباترین استایل‌های پاییزی را به ارمغان آورده است. همچنین می‌توانید با کتانی و نیم‌بوت آن را ست کنید.

4. مدل شلوار بگ

از مدت‌ها پیش شلوار بگ جز ترندهای سال به شمار می‌آید و همچنان در فصل پاییز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. راحت بودن شلوار بگ از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که به سرعت طرفداران زیادی به دست آورد. ست کردن شلوار بگ با لباس‌های پاییزی یکی از استایل‌های ترند پاییز و زمستان امسال است. نسبت به شلوارهای اسکینی بسیار راحت است و بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند از شلوار بگ در استایل خود بیشتر استفاده کنند.

5. شلوار چهارخانه

یکی از جذاب‌ترین شلوارها قطعاً شلوار چهارخانه است که نه تنها امسال بلکه در سال‌های گذشته ترند شد. مدل چهارخانه نه تنها در شلوار بلکه در دیگر البسه شامل مانتو، پیراهن و کت مشاهده می‌شود و یکی از زیباترین استایل‌ها به‌خصوص برای جوانان به حساب می‌آید. در پاییز امسال طراحان مد و فشن برای دوخت شلوار از پارچه‌های چهارخانه استفاده کردند. این شلوار برای افراد شیک پسند گزینه مناسبی است و با کت‌های هم‌رنگ و هم طرح استایل منحصربه‌فردی به وجود می‌آورد. جنس بسیار گرمی دارد و در زمستان نیز قابل استفاده است.

6. شلوار چرم

شلوارهای چرم همواره محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند و در پاییز امسال نیز جز ترندها هستند. این شلوارها معمولاً در دو مدل جاگر و اسکینی تولید می‌شوند و بسیار گرم و شیک هستند. پارچه‌های براق شلوار چرم برای روزهای بارانی پاییز و زمستان بسیار مناسب بوده و در عین حال جلوه خاصی به استایل شما می‌بخشند.

7. شلوار ویسکوز

یکی از نرم‌ترین و لطیف‌ترین شلوارهای پاییزی شلوار ویسکوز است که برای دمای معتدل پاییزی مناسب است. این نوع شلوارها به شلوارهای پنبه‌ای بسیار شباهت دارند و به همین دلیل نرم هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شلوار ویسکوز توانایی تهویه است و هنگام پوشیدن احساس گرما یا سرما نمی‌کنید. رنگ‌ها و طرح‌های بسیار زیبا و متنوعی دارد و با انواع لباس‌های پاییزه و زمستان پوشیده می‌شود.
: چه لباس هایی مناسب پاییز هستند

8.  شلوار سیگارت

طراحی و سبک خاص شلوار سیگارت پاییز امسال بسیار مورد توجه واقع شده و یکی از پرطرفدارترین ترندهای سال است. نسبتاً تنگ است و قد را بلندتر نشان می‌دهد. پارچه‌های مختلفی مانند نخ، کتان و پارچه‌های بافت در دوخت شلوار سیگارت به کار برده می‌شوند. در دسته لباس‌های رسمی یا کژوال قرار می‌گیرد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهمانی‌ها به شمار می‌رود.

9. شلوار جاگر

در طراحی این شلوار از پارچه جاگر استفاده می‌شود که بر روی سطح آن خطوط عمیق و عمودی قابل مشاهده است. جنس پارچه نسبتاً سنگین بوده و برای فصل پاییز و زمستان مناسب است. برای استفاده در استایل‌های کژوال انتخاب خوبی محسوب می‌شود. به دلیل راحتی زیاد امکان استفاده آن در استایل‌های مختلف وجود دارد.

10.  شلوار کولوتوس

شلوارهای کولوتوس از جمله شلوارهایی هستند که در تمام ایام سال قابل پوشیدن هستند و جنس‌های مختلفی دارند. برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی شلوار کولوتوس جین و کتان را انتخاب کنید. دارای قد متوسط هستند و به شلوارهای دامنی شباهت دارند. به این ترتیب می‌توان آزادانه با آن حرکت کرد. پوشیدن شلوار کولوتوس همراه با جوراب‌های ساق‌بلند رنگی یکی از زیباترین استایل‌های پاییزی به‌خصوص برای خانم‌ها و دختران جوان به وجود آورده است.
بهترین رنگ های لباس برای پاییز را مطالعه کنید

11.  شلوار پیلی دار

یکی از برجسته‌ترین شلوارهای پاییزی متعلق به شلوار پیلی دار است که در قسمت کمر و باسن آن از ساسون یا پیلی استفاده می‌شود. طرح بسیار شیک و خاصی دارد و در قسمت ران گشاد است. در سطح شلوار خطوط عمودی و افقی به شکل مربعی یا مستطیلی دیده می‌شوند. شلوار پیلی دار معمولاً از پارچه‌های نخی یا کتان دوخته می‌شود و برای هوای معتدل پاییزی مناسب است. یکی از جدیدترین شلوارهای پاییز است که با انواع بوت و کفش پاشنه‌دار می‌توان آن را پوشید.

12.  شلوار ورزشی گشاد

پوشیدن شلوار ورزشی گشاد برای علاقه‌مندان به ورزش و پیاده‌روی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این شلوار یکی از ترندهای سال شناخته می‌شود و پوشیدن آن با کتونی‌های بزرگ استایل شما را شیک و جذاب نشان می‌دهد. در بغل شلوارهای ورزشی گشاد یک خط دیده می‌شود که معمولاً رنگ متفاوتی دارد. در این بین شلوارهای گشاد ورزشی که مشکی هستند و خط سفید دارند بسیار محبوب و ترند شده‌اند. علاوه بر ظاهر شیک و جذاب بسیار راحت بوده و حتی در دیگر فصول سال می‌توانید آن را بپوشید.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی و ارائه مدل‌های ترند شلوار برای فصل پاییز پرداخته شد. اکنون با جدیدترین مدل‌ها و ترندهای شلوار پاییزی آشنا شدید و می‌توانید طبق سلیقه خود یک استایل شیک و منحصربه‌فرد داشته باشید.