0 تا 100 ست کردن رنگ های پاستیلی را در آی بولک بخوانید !

 

رنگ پاستیلی یکی از رنگ‌های جذاب و ملایمی است که برای فصل بهار و تابستان زیاد استفاده می‌شود. این رنگ از جمله رنگ‌های پر طرفدار سال شناخته شده که با استفاده از ان در ترکیب رنگ لباس‌هایتان یک استایل شیک و متفاوتی را ایجاد می‌کنید به شرط آنکه اصول درست ست کردن این رنگ با رنگ‌های دیگر را بدانید. در این مقاله می خواهیم به طور کامل درباره " ست کردن رنگ های پاستیلی " صحبت کنیم پس حتما تا انتها همراه مجله آی بولک باشید.

رنگ پاستیلی با چه رنگ‌های هماهنگی دارد؟

بطور کلی رنگ پاستیلی از ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ‌ها به دست می‌آید. این رنگ یکی از جذاب‌ترین و شیک ترین رنگ برای هر استایلی است که به راحتی با رنگ‌های خنثی ست می‌شود. اما از آنجایی که قرار است با این رنگ یک استایل شیک و جذابی ایجاد کرد باید ترکیب رنگ‌های مناسبی که با رنگ پاستیلی هماهنگی دارند را بشناسید تا در نهایت بتوانید ظاهری بسیار شیک و متفاوت داشته باشید.


این مقاله را بخوانید :  " با رنگ کرم چه رنگی بپوشیم ؟ "

رنگ پاستیلی را با رنگ‌های خنثی بپوشید

یکی از ترکیبات جذاب در لباس‌ها با استفاده از رنگ های پاستیلی ورنگ‌های خنثی مثل خاکستری، سفید و سیاه به دست می‌آید. پس اگر قرار است یک استایل رسمی و خاص داشته باشید می‌توانید رنگ پاستیلی را با رنگ مشکی ست کنید و از ترکیب رنگ پاستیلی با رنگ سفید و خاکستری یک استایل اسپرت و شیک را می‌توان ایجاد کرد. استفاده از رنگ‌های خنثی همراه با رنگ پاستیلی باعث می‌شود که این رنگ درخشان‌تر و زنده‌تر به نظر برسد.

رنگ پاستیلی را با رنگ‌ها متضاد بپوشید

استفاده از رنگ‌های متضاد می‌تواند یکی از ترکیب رنگ‌های جذاب باشد که یک استایل شیک و متفاوتی را ایجاد می‌کند. مثلاً می‌توانید رنگ لیمویی روشن را با بنفش یا سبز نعنایی ست کرد و یک ترکیب زیبا به وجود آورد.

رنگ پاستیلی را به صورت مونوکروم بپوشید

یکی از ترکیبات بسیار جذاب زمان استفاده از رنگ پاستیلی داشتن یک استایل مونوکروم است که می‌توانید از یک رنگ پاستیلی و یا چند رنگ از آن استفاده کرد. مثلاً می‌توانید از رنگ سبز نعنایی به تنهایی استفاده کنید و با استفاده از اکسیوری‌های مختلف جلوه خاص‌تر و سبک‌ترین به لباس‌هایتان بدهید و یا می‌توانید از چند رنگی که باهم هماهنگی دارند در استایلتان استفاده و یا پوشش مونوکروم را برای خودتان ایجاد کنید. این رنگ باعث جذابیت بیشتر شما می‌شود و احساس شادابی و سرزندگی را به اطرافیان منتقل می‌کند. پس حتما برای قرارهای دوستان و مهمانی‌ها از ترکیب رنگ پاستیلی استفاده کنید و با ظاهری متفاوت‌تر ظاهر شوید.

رنگ پاستیلی را با رنگ‌ها روشن بپوشید

یکی دیگر از ترکیبات رنگی جذاب و هماهنگ با رنگ پاستیلی استفاده از رنگ‌های روشن است که از این طریق می‌توان جلوه و درخشانی ویژه‌ای به استایلتان ببخشید. استفاده از رنگ‌های پاستیلی با رنگ سفید و کرم می‌تواند یک انتخاب درست و هوشمندانه باشد و باعث درخشان‌تر شدن ظاهر و پوشش شما می‌شود. پس اگر جز افراد سخت پسند هستید حتما رنگ‌های پاستیلی را با رنگ‌های روشن استفاده کنید

بخوانید : " رنگ زرد با چه پوستی می آید ؟ "

رنگ پاستیلی را با پارچه‌های طرح دار بپوشید



ترکیب رنگ پاستیلی با پارچه‌های طرح دار بسیار شکیل هستند به شرط آنکه پارچه‌های طرح داری که انتخاب می‌کنید طرح‌های مدرن و رنگ پاستیلی داشته باشند. این ست می‌تواند یکی از استایل‌های دخترانه و جذابی باشد که ظاهری زیبا و دلبرانه به شما می‌بخشد.

برای انتخاب رنگ پاستیلی حتما به رنگ‌ پوست و موهایتان توجه کنید و متناسب با آن‌ها رنگ پاستیلی را انتخاب کنید چرا که اگر رنگ انتخابی با پوست و موی شما هماهنگی نداشته‌ باشد ممکن است ظاهری بد فرم و ناراسته به شما بدهد. مثلاً اگر رنگ پوست و موی شما رشن است محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید و می‌توانید همه رنگ‌ها را امتحان کنید ولی پوست‌های برنزه و تیره باید بیشتر از رنگ‌های صورتی، سبز، زرد پاستیلی استفاده کنند تا بتوانند یک استایل جذاب داشته باشند.

علاوه بر رنگ پوست و مو رنگ کیف و کفش هم تاثیر مهمی بر استایل شما دارد که اگر با رنگ پاستیلی هماهنگی نداشته‌باشد ممکن است کل پوشش شما را خراب کند پس در انتخاب کیف و کفش حتما از رنگ‌های استفاده کنید که با رنگ پاستیلی انتخاب شده هماهنگ باشد.

استفاده از اکسسوری‌های جذاب و زیور آلات می‌تواند نقش بسیار مهمی برای داشتن یک استایل خوب ایجاد کند. پس اگر قرار است استایل جذاب با رنگ پاستیلی برای خودتان بسازید سعی کنید از زیور آلات و اکسسوری‌های مناسب استفاده کنید که با رنگ غالب شما هماهنگی داشته باشد.

کلام آخر

رنگ پاستیلی یکی از رنگ‌های جذاب و پرطرفداری است که برای تمام سنین مناسب است و استفاده از این رنگ باعث ایجاد شادابی و سرزندگی در افراد می‌شود. اگر قرار است از این رنگ در استایلتان استفاده کنید باید بدانید که چه ترکیب رنگ‌های با آن همخوانی دارند تا بتوانید یک پوشش مناسب و شیک را برای خودتان ایجاد کنید. برای داشتن یک استایل مناسب با رنگ پاستیلی بهتر است از رنگ‌های استفاده شود که لطافت و جذابیت این رنگ را حفظ می‌کنند.