رنگ زرد به چه پوستی می‌آید

خبر خوب برای افرادی که به رنگ زرد علاقه دارند این است که رنگ زرد ترند امسال برای فصل بهار است اما توجه داشته باشید که رنگ زرد یک انتخاب‌ خاص برای لباس به شمار می‌ رود و شاید ست کردن آن کمی سخت باشد. با انتخاب درست رنگ زرد می‌ توانید زیبا و عالی به نظر برسید، اما به شرطی که رنگ زرد به شما بیاید. در این مطلب می خواهیم به این موضوع بپردازیم که رنگ زرد به چه پوستی میاد و بهتر است چه افرادی در پوشش خود از رنگ زرد استفاده کنند.

رنگ زرد به چه کسانی می اید

شاید این باور در ذهن شما وجود داشته باشد که رنگ زرد به شما نمی آید و به همین دلیل از پوشیدن لباس‌ هایی با رنگ زرد اجتناب کنید. اما به شما پیشنهاد می کنم انواع مختلف رنگ زرد از روشن تا تیره را امتحان کنید تا بخوبی متوجه شوید رنگ زردی که به پوست شما می آید کدام است و بهترین رنگ زرد متناسب با پوستتان را انتخاب کنید.

انواع مختلف رنگ زرد

برای اینکه بگوئیم رنگ زرد به چه کسانی میاد انواع آنرا به شما معرفی می کنیم:

رنگ زرد تنها یک رنگ ساده‌ ی تک رنگ نیست و مانند بسیاری از رنگ‌ ها، انواع بی‌ شماری از رنگ زرد وجود دارد که برخی از آن‌ ها عبارتند از:

زرد پاستلی 

زرد پاستیلی، یک رنگ زرد کرمی و کمرنگ است که تقریبا به هر کسی می‌ آید: اگر بخواهم بطور دقیق بگویم این نوع رنگ زرد به چه پوستی میاد،می گویم زرد پاستلی برای افرادی با پوست سبزه، افراد بلوند و افرادی با موهای قرمز بسیار مناسب است و برای ست کردن رنگ زرد پاستلی بهتر است از رنگ های خنثی و یا سایر رنگ های پاستلی استفاده کنید.

زرد لیمویی

زرد لیمویی رنگی روشن و درخشان است و در مورد اینکه این رنگ زرد به چه پوستی میاد باید یگویم زرد لیمویی برای افرادی با موی تره فوق العاده است و برای ست کردن آن می توانید با رنگ های سبز، قهوه‌ ای روشن، بنفش، خاکستری، آبی، سیاه، سفید و نارنجی روشن استایل کنید.

زرد طلایی

زرد طلایی، گرم و خاکی است و تقریباً با هر رنگ ست می‌شود و به هر پوستی می‌آید. علاوه بر این، شما می‌توانید لباس‌های زرد طلایی در تمام طول سال بپوشید. این رنگ همانقدر که در فصل بهار عالی به نظر می‌رسد، در فصل پاییز هم فوق‌العاده است. رنگ زرد طلایی بر روی پوست زیتونی یا برنزه بسیار زیبا به نظر می‌رسد. 

زرد خردلی

زرد خردلی یک رنگ زرد گرم اما روشن بین لیمویی و طلایی محسوب می‌شود که برای پوشیدن با پارچه کتان خلق شده است و رنگ مناسبی برای افرادی با پوست گندمی است. رنگ زرد خردلی را می توانید با رنگ های گرمی چون خرمایی، سبز، خاکستری، سفید، قهوه ای و قرمز تیره ست کنید.

رنگ قهوه‌ای مایل به زرد

در این رنگ لایه هایی از رنگ سبز وجود دارد و در پاسخ به اینکه این رنگ زرد به چه پوستی میاد، خوب است بدانید که رنگ قهوه ای مایل به زرد برای افرادی که رنگ پوست روشن و موهای قهوه ای دارند بسیار مناسب است و برای ست کردن این نوع رنگ زرد می توانید رنگ های بژ، زنگاری، سیاه، آبی تیره و حتی بنفش را به کار ببرید.

بطور کلی، به رنگ پوست خود توجه کنید. لازم نیست برای دانستن این که کدام رنگ زرد در چه فصلی از سال به پوست شما می‌ آید، حرفه‌ ای باشید. چند ثانیه از وقت خود را صرف نگاه کردن به رنگ پوست خود بکنید. با شناخت رنگ پوست خود، بهتر خواهید دانست که رنگ زرد به چه کسانی میاد.

اگر پوست شما روشن و سفید است رنگ زرد لیمویی تیره و رنگ زرد پاستلی به رنگ پوست شما می آید.

اگر رنگ پوست شما گندمی است، قهوه ای مایل زرد و لیمویی با رنگ پوست شما هماهنگی زیادی دارد.

رنگ زرد به پوست سبزه میاد و اگر پوست شما سبزه و یا کمی تیره است، هر نوع رنگ زردی به شما می آید بخصوص رنگ زرد طلایی برای شما فوق العاده است.

استفاده از رنگ زرد در استایل

هر نوع رنگ زردی عملاً شادی‌ بخش است و توجه‌ سایرین را به خود جلب می‌ کند. پوشیدن یک لباس با رنگ زرد می تواند به جذابیت شما اضافه کند. بنابراین، هنگامی که استایل شما کمی بی روح به نظر می‌ رسد، می توانید یکی از آیتم های استایل خود را از رنگ زرد انتخاب کنید و یا حتی یک اکسسوری به رنگ زرد بکار ببرید.

چند ایده برای به کار بردن رنگ زرد در استایل:

  • یک گردنبند زرد رنگ با لباس سفید روشن را امتحان کنید
  • کفش‌ های زرد رنگ را با لباسی با رنگ روشن ست کنید
  • استفاده از کیف پول زرد رنگی که با رنگ پوست شما هماهنگی داشته باشد
  • استفاده از شال، کلاه و یا کش مو زرد رنگ
  • لاک زرد رنگ! به خصوص زمانی که می‌خواهید کمی رنگ زرد به ست خود اضافه کنید

بکار بردن رنگ زرد در یک استایل شیک و ساده به معنای واقعی خیره کننده می شود.

رنگ زرد به چه رنگی میاد

رنگ‌ زرد در کنار رنگ‌ های خنثی عالی به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید بخشی از لباستان زرد رنگ باشد اما در مورد نوع رنگ زردی که به پوستتان می‌ آید، مطمئن نیستید، بهتر است رنگ زرد را با انواع رنگ‌ های خنثی ست کنید. 

به عنوان مثال، می توانید پیراهن زرد خردلی را با کفش‌ های حصیری، مانتو کرمی و کیف حصیری قهوه‌ ای رنگ ست کنید. ظاهر کلی همچنان شادی‌بخش و درخشان است اما ترکیب رنگ ملایم آن موجب احساس راحتی بیشتر می‌ شود. 

رنگ مانتو سال 1400


رنگ زرد با چه رنگی ست میشود

اگر شما هم به رنگ زرد علاقه دارید اما دقیقاً نمی دانید که رنگ زرد به چه رنگی ست میشه، بدانید که تنها نیستید. ست کردن با رنگ زرد شاید کمی سخت باشد اما اگر روش درست این کار را یاد بگیرید، می‌ توانید آن را تقریباً با همه رنگ‌ ها ست کنید. 

  • زرد + سفید: یه ترکیب جذاب برای استایل، ست کردن زرد با سفید روشن یا کرمی است. بطور کلی رنگ‌ های خنثی روشن بهترین مکمل برای زرد به حساب می‌ آیند. 
  • زرد + صورتی: زرد روشن را با صورتی ست کنید. استفاده از زرد نئونی با صورتی نئونی هم در استایل بسیار جذاب است.
  • زرد + یاسی: ترکیب رنگ‌ های زرد و یاسی گزینه‌ ی ایده‌آل دیگری برای استایل به ویژه در تابستان به شمار می‌ رود. 
  • زرد + نارنجی: رنگ‌ های زرد و نارنجی در کنار یکدیگر عالی هستند؛ به خصوص اگر به دنبال ترکیب رنگ متفاوت هستید. 
  • زرد + آبی: ترکیب رنگ‌ های زرد و آبی یک ترکیب رنگ کلاسیک است و برای تابستان عالی به نظر می‌ رسد. 
  • زرد + قرمز: این ترکیب رنگ برای یک ست اسپروت ورزشی بسیار مناسب است.
  • زرد + سبز: یک ترکیب شادی‌ بخش که یادآور لیموهای آب‌ دار هم هست!
  • زرد + قهوه‌ای: این ترکیب رنگ را در طبیعت زیاد می بینیم. می‌توانید رنگ‌ زرد را با قهوه‌ ای ملایم ست کنید. 
  • زرد + خاکستری: یک ست مدرن و غافلگیرکننده. ترکیب رنگ زرد و خاکستری یک ترکیب رنگ حرفه‌ای محسوب می‌ شود. 
  • زرد + سیاه: یک ترکیب رنگ کلاسیک که ظاهر بسیار شیکی را ایجاد می‌ کند. 

حالا می توان گفت ست کردن لباس با رنگ زرد آنقدر هم سخت نیست و گزینه‌ های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌ دهد. اگر لباس زرد رنگ مورد علاقه‌ ی خود را پیدا کرده‌اید و مطمئن نیستید که به شما می‌آید یا نه، تردید را کنار بگذارید. دل را به دریا بزنید و با آغوش گرم پذیرای رنگ زرد باشید.