برای داشتن استایل لاکچری چه کنیم
Views 1,901 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

برای داشتن استایل لاکچری چه کنیم

داشتن استایل لاکچری و شیک تنها نیاز به خرید لباس های گران ندارد. بلکه باید استالیخاص و مشخصی برای خود داشته باشید، اندام خود را بخوبی بشناسید و بدانید که کدام لباس ها برای شما مناسب تر هستند و همچنین نکاتی را برای داشتن یک استایل لاکچری بلد باشید. اگر طرفدار استایل لاکچری هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بگوییم برای داشتن یک استایل لاکچری چه باید کرد.

نکاتی برای داشتن استایل لاکچری

همیشه گران بودن لباس ها به معنی لاکچری بودن نیست. برخی موارد که باعث می شود شما استایل شیک و لاکچری داشته باشید تنها به سلیقه و دیدگاه شما بستگی دارد. برای خوش پوشی نکاتی وجود دارد که با توجه به آنها می توانید استایل خود را لاکچری و لوکس کنید.

  • سبک خاص خودتان را داشته باشید

بعد از شناخت فرم اندام و ویژگی های ظاهری خود، لباس هایی را انتخاب کنید که در آن بدرخشید و نکات مثبت اندام شما را پر رنگ تر جلوه دهد. سبک خاصی برای لباس پوشیدن خود داشته باشید و در عین حال سعی کنید در انتخاب لباس های خود تنوع داشته باشید. ضمن اینکه خیلی هم به لباس هایی که ترند می شوند و زودگذر هستند توجه نکنید. مثلا می توانید با استفاده از دستبندهای چرم نشان دهید که آن اکسسوری را دوست دارید و همیشه در استایلتان وجود دارد.
معرفی استایل رترو

  • لباس های باکیفیت بخرید

این اخلاق را در خود نهادینه کنید که لباس های کم اما با کیفیت و مرغوب بخرید. اما تصور نکنید که گران بودن لباس به معنی کیفیت بالای آن می باشد. بهتر است یک فروشگاه یا آنلاین معتبر سراغ داشته باشید که لباس های شیک و باکفیت داشته باشد.

استایل شومیز سفید

  • درباره رنگ ها و ست کردن آنها اطلاعات کسب کنید

اینکه رنگ ها را بخوبی بشناسید و بدانید هر رنگ با چه ترکیبی زیباتر دیده می شود نکته ای است که نقش مهمی در داشتن استایل لاکچری دارد. ممکن است همه لباس هایی که در تیپ خود بکار برده اید خوش رنگ و زیبا باشند، اما هیچ کدام باهم تناسب نداشته باشند. پس شناخت رنگ ها را فراموش نکنید. همچنین برای آشنایی با انواع استایل ها و راهنمای جامع استایل ها می توانید به مجله آی بولک نگاهی بیندازید.

  • سایز مناسب خود را بپوشید

لباس های تنگ و چسبان یا لباسهایی که خیلی بلند و گشاد هستند، شما را شلخته و بدلباس نشان می دهند. پس یکی از مهم ترین نکات برای داشتن استایل لاکچری، انتخاب لباس سایز مناسب است.

  • رنگ لباس متناسب با پوست صورت

یکی از نکاتی که در داشتن استایل لاکچری اهمیت دارد، توجه به رنگ لباس است. همه ما به رنگ های مختلفی علاقه داریم اما برای انتخاب رنگ لباس باید به این نکته توجه داشته باشیم که رنگ لباس متناسب با رنگ پوست ما هست یا خیر. چون در غیر اینصورت می تواند تمام زحمات ما را هدر دهد.

  • متناسب با موقعیت لباس بپوشید

افراد خوش لباس برای هر موقعیت لباس مناسبی را در نظر می گیرند. اینکه بخواهیم برای پیاده روی کفش پاشنه دار یا شلوار جین جذب بپوشیم، اصلا انتخاب درستی نیست. سعی کنید برای هر موقعیت از لباس مناسب هرچند معمولی را انتخاب کنید.

  • از دیگران مشورت بگیرید

مشورت کردن، کمک زیادی به انتخاب استایل شما می‌ کند؛ اما اگر فکر می‌ کنید که به ترکیب لباس یا رنگ خاصی علاقه دارید و آن رنگ و ترکیب به شما و استایلتان می‌ آید، با شجاعت، خودتان، استایل خودتان را بسازید.

  • اکسسوار مناسب با نوع پوشش

برای شیک پوش بودن باید اکسسوری مناسبی را انتخاب کنید و بدانید با لباس های مختلف شال و یا روسری مناسب ترین گزینه برای لباستان است و یا برای ست کردن جواهرات با لباس، گردنبند بهترین انتخاب است یا دستبند.

  • خوشبو باشید

افراد شیک پوش هیچگاه بوی بد نمی دهند و به نظافت خود اهمیت می دهند. همیشه عطری را انتخاب می کنند که به جذابیت آنها اضافه کند.

نکات مهم برای داشتن استایل لاکچری

موارد دیگری هم برای داشتن یک استایل شیک و لاکچری وجود دارند که اگر انها را رعایت کنید تاثیر زیادی بر روی ظاهر شما دارد:

  • اگر جایی از لباستان نخ اضافی دارد یا در رفتگی هست، آن را درستش کنید. 
  • آرایش طبیعی و ملایم داشته باشید.
  • به نظافت کفش ها توجه داشته باشید.
  • اعتماد به نفس داشته باشید و راست و محکم راه بروید.
  • لباسی را انتخاب کنید که در آن حس خوبی داشته باشید.