دامن چهارخونه رو با چی ست کنیم
Views 9,407 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

دامن چهارخونه رو با چی ست کنیم

دامن یکی از آیتم های کاربردی در لباس خانم هاست که می توان با ان استایل رسمی یا اسپرت داشت. یکی از پر طرفدارترین انواع دامن، دامن چهارخونه است که با پارچه های مختلفی چون پشمی، نخی، کشمیر و ... دوخته می شود. برای اینکه با دامن چهارخونه یک ظاهر شیک داشته باشیم باید بدانیم که دامن چهارخونه رو با چی ست کنیم. در این مطلب چند استایل با دامن چهارخونه را با شما به اشتراک می گذاریم.

ست لباس با دامن چهارخونه

ممکن است در کمد لباستان یک دامن چهارخونه داشته باشید، اما ندانید که برای ست با دامن چهارخونه باید از چه لباس هایی استفاده کند. در ادامه به شما می گوییم که بهتر است با با دامن چهارخونه چه بلوزی بپوشیم و چند ایده برای تیپ با دامن چهارخونه را با شما به اشتراک می گذاریم.

چند تیپ با دامن چهارخونه

چند سالی می‌ شود که دامن‌ های چهارخانه به یکی از لباس های پرطرفدار تبدیل شده و بویژه در فصل پاییز و زمستان نوع پشمی آن مورد استفاده قرار می گیرد. اما نکته مهم، نحوه ست کردن دامن چهارخونه است که می تواند نقش موثری در ظاهر شما داشته باشد.

از آنجایی که دامن چهارخونه دارای طرح و خطوطی بر روی هم می باشد، بهتر است آنرا با لباس های ساده و تک رنگ ست کنید. به عنوان مثال اگر دامن چهارخونه شما رنگ کرم و قهوه ای دارد، می توانید بلوز خود را کرم انتخاب کنید، یا برای شال از یک شال ساده قهوه ای استفاده کنید.

با دامن چهارخونه چه بلوزی بپوشیم

دامن چهارخانه در اندازه های کوتاه و بلند به شکل راسته و کلوش و ... دوخته می شود و می توانید آنها را به همراه بلوز یا تاپ برای شرکت در مهمانی و مجالس خودمانی بپوشید.

  • اگر می خواهید استایلی متفاوت داشته باشید پیشنهاد ما برای شما، پوشیدن دامن چهار خونه بهمراه بلوز و شومیز یا تاپ ساده است.
  • دامن چهار خونه را می توانید با بلوزی از رنگ همخوان یا متضاد آن بپوشید.
  • بلوز یقه اسکی نیز انتخاب مناسبی برای ست کردن با دامن چهارخونه است. برای این ترکیب دامن شما می تواند کوتاه یا بلند باشد. نکته ای که باید به آن توجه کنید رنگ دامن چهارخونه و هماهنگی آن با رنگ بلوزتان می باشد.
  • ضمن اینکه اگر دامن چهارخونه شما بلند یا گشاد است، هرگز بلوزتان را داخل آن قرار ندهید. چون جلوه خوبی ندارد.
  • قرمز از جمله رنگ های مناسب برای دامن چهار خونه است که می توانید از بلوز کرم یا یشمی برای ست کردن آن استفاده کنید.
  • چنانچه جزء افرادی با اندام درشت هستید، توصیه می کنم دامن چهارخونه با خطوط ریز و ظریف را انتخاب کنید و برای ست کردن آن از بلوزی با رنگ تیره استفاده کنید. مقلا اگر رنگ دامن چهارخونه شما طوسی مشکی است، بلوز خود را طوسی یا مشکی انتخاب کنید تا لاغرتر دیده شوید.
  • اگر برای حضور در یک مهمانی و مجلس می خواهید از دامن چهارخونه استفاده کنید، بهتر است مدل کوتاه آنرا بهمراه ساپورت های طرحدار بپوشید و از یک کمربند بر روی آن استفاده کنید.
  • دامن چهارخونه با رنگ های زرشکی، قرمز، زرد و نارنجی مناسبترین رنگ ها برای فصول سرد سال هستند.
  • اگر به دنبال یک استایل خانومانه با دامن چهارخونه هستید، رنگ کرم قهوه ای آنرا کنید. دامن چهارخونه با رنگ های سرمه ای و قرمز برای دختر خانم ها مناسب تر است.
  • در مهمانی ها می توانید دامن چهارخونه کلوش کوتاه را با بلوز بافت جذب و ساپورت استفاده کنید و بلوز را داخل دامنتان قرار دهید.
  • در استایل با دامن چهارخونه استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید.