دامن بلند را با چی بپوشیم

دامن های بلند معمولا برای جشن یا ست های تابستانی طراحی می شود. در فصل تابستان، مدل های دامن بلند تقریبا مورد علاقه هر خانمی است و دامنی که در روزهای گرم شما را شاداب و خنک نگه دارند، به عنوان لباس روزانه ضروری هستند. استایلیست ها معتقدند مدل دامن های بلند در تیپ های پاییزی نیز عالی به نظر می رسند. در این مطلب به شما می گوییم که بهتر است دامن بلند را با چی بپوشیم تا استایل شیکی داشته باشیم.

با دامن بلند چی بپوشم

با پوشیدن دامن های بلند می توانید در تابستان و زمستان می توانید استایل های شیک و جذابی داشته باشید. در تابستان، می توانید با ترکیب پیراهن های آستین کوتاه، تی شرت های ساده، بلوزهای ابریشمی و دامن های بلند جذابیت ظاهری خود را افزایش دهید.

در پاییز نیز پوشیدن دامن بلند گزینه مناسبی است. ترکیب دامن بلند با انواع کت، ژاکت، کت چرمی و پالتو های بلند جلو باز گزینه های بسیار خوبی هستند که ظاهر شما را شیک تر می کنند. هر پلیوری که می خواهید را انتخاب کنید ، بخصوص ژاکت های بافتنی یا پشمی. دامن های بلند و کت های چرمی شیک را برای ایجاد ظاهری جذاب انتخاب کنید.

دامن های بلند که در دهه 1960 مد بودند، تا به امروز پر طرفدار هستند. دامن های بلند که محدوده کاربری بسیار وسیعی دارند، با توجه به نوع و مدل پارچه مورد نظر،یکی از گزینه های انتخابی خانمها برای تابستان و زمستان می باشد. 

با دامن بلند چه لباسی بپوشم

  • دامن های بلند بر اساس نوع اندام

هنگام ترکیب دامن های توری، ابریشمی، چین دار گشاد، طرح دار رنگارنگ و دامن های بلند مشابه، اولین نکته ای که باید به آن توجه شود قد فردی است که آن را می پوشد. استفاده از دامن های بلند برای خانم های قد بلند ایده آل است اما برای خانم های کوتاه قد بسیار سخت است. به همین دلیل اگر خانم های کوتاه قد دامن های بلند را ترجیح می دهند، حتما باید آنرا با کفش های پاشنه بلند ترکیب کنند.

  • دامن بلند مشکی ترکیب بلوز آستین بلند

نکته دیگری که باید بیشتر به آن توجه شود این است که دامن بلند کفش ها را کاملا می پوشاند. از آنجایی که امسال علاوه بر دامن های بلند، چاک های عمیق اضافه شد، خانم های کوتاه قد با انتخاب دامن بلند در این طرح می توانند بلندتر از آنچه هستند به نظر برسند. اگر خانم های دارای اضافه وزن قصد دارند دامن های بلند بپوشند، حتما باید دامن های بلند کمری را انتخاب کنند تا ساق پایشان جلوه ای بلند داشته باشد.

چند استایل با دامن بلند

در ادامه چند نمونه استایل با دامن بلند را با شما به اشتراک می گذاریم.