نیم بوت را با چه شلواری بپوشیم ؟

در پاییز و زمستان به دلیل سردی هوا و بارش برف و باران دیگر نمی توان از کتانی استفاده کرد و باید کفش های چرم مانند نیم بوت را جایگزین آنها کرد. نیم بوت به کفش هایی گفته می شود که ساق آنها از کفش های معمولی کمی بلندتر است و به قوزک پا می رسد. به همین دلیل هر شلواری را نمی توان با نیم بوت پوشید. اگر برای شما سوال شده که نیم بوت زنانه را با چه شلواری بپوشیم و میخواهید با نیم بوت یک شلوار جذاب انتخاب کنید این مقاله را آی بولک بخوانید.

با نیم بوت چه شلواری بپوشیم؟

برای اینکه نیم بوت و شلوار شما باهم هماهنگی داشته باشند و در عین حال هرکدام به تنهایی بخوبی دیده شوند، در انتخاب شلوار برای پوشیدن بهمراه نیم بوت باید کمی دقت کنید. در ادامه چند شلوار مناسب برای کفش نیم بوت معرفی می کنیم تا بخوبی بدانید، بهتر است با کفش نیم بوت چه شلواری بپوشیم.

زیر پالتو چی بپوشیم

شلوار مناسب برای کفش نیم بوت

اینکه شلوار شما بلند باشد و روی نیم بوت شما قرار بگیرد اصلا مناسب نیست. بهتر است شلوارهایی را انتخاب کنید که قد آنها بلند نباشد و روی لبه کفش شما قرار بگیرد تا نیم بوت شما بطور کامل مشخص باشد.

از جمله شلوارهایی که برای پوشیدن بهمراه نیم بوت مناسب اند، شلوارهای مام استایل زنانه هستند. این شلوارها در اندازه های مختلفی وجود دراند که با توجه به قد خود باید شلوار مام استایلی را انتخاب کنید که بالای نیم بوت شما قرار بگیرد و نمای کفش شما حفظ شود. فراموش نکنید که به تناسب رنگ کفش و شلوارتان نیز توجه داشته باشید.

  • شلوار جین اسکینی

شلوار جین زنانه یکی از پرطرفدارترین انواع شلوار می باشد اما برای ست کردن با نیم بوت می توانید مدل اسکینی آنرا انتخاب کنید. باز هم توجه داشته باشید که قد شلوار شما بلند نباشد، این که بخواهید ادامه شلوارتان را داخل نیم بوت قرار دهید اصلا جالب نیست. 

از جمله شلوارهایی که امسال خیلی ترند شده، شلوارهای جاگر زنانه هستند که بهمراه کتونی ترکیب خیلی اسپرت و خوبی دارند، اما برای استایل کردن با نیم بوت هم می توانید از شلوار جاگر استفاده کنید.

یکی از کم ریسک ترین گزبنه ها برای ست کردن با نیم بوت، شلوار راسته است. اگر می خواهید کمی تنوع در استایل خود داشته باشید می توانید از شلوارهای راسته که انتهای آنها ریش ریش است را بهمراه نیم بوت بپوشید.


اگر به پوشیدن لباس های چرم علاقه دارید، لگ چرم گزینه مناسبی برای پوشیدن بهمراه نیم بوت است. البته این استایل بیشتر برای مهمانی و دورهمی پیشنهاد می شود. 


نکاتی در مورد انتخاب شلوار مناسب برای کفش نیم بوت

  • هیچ گاه از شلوار بلند برای ست کردن با نیم بوت استفاده نکنید.
  • برای اینکه استایل بهتری داشته باشید بهتر است نیم بوت شما کمی پاشنه داشته باشد.
  • در مهمانی های خودمانی می توانید نیم بوت را با دامن هم ست کنید.
  • در صورتی که شلوار شما بلند است و فرصت کافی برای کوتاه کردن آن ندارید، آنرا کمی تا بزنید تا بالای نیم بوت قرار بگیرد.