زیر پالتو چه بپوشیم

بسیاری از پالتوهایی که در هوای استفاده می کنیم جلو باز هستند و باید لباس مناسبی را برای زیر آنها انتخاب کرد که با آن هماهنگی داشته باشد، هیچوقت تصور نکنید چون لباستان زیر پالتو قرار دارد دیده نمی شود. با یک انتخاب مناسب برای لباس زیر پالتو می توانید استایل چشمگیری داشته باشید. در این مطلب چند آیتم مناسب برای زیر پالتو به شما معرفی می کنیم. پس اگر می خواهید بدانید بهتر است زیر پالتو چی بپوشیم این مطلب را از دست ندهید.


خرید ساپورت و سوتین زنانه

زیر پالتو چی بپوشیم

اگر جزء افرادی هستید که پالتو با مدل ساده را می پسندید به شما تبریک می گویم، چون علاوه بر اینکه هیچوقت از مد نمی افتد براحتی با لباس های مختلف ست می شود و استایل کردن را برای شما راحت تر می کند. در ادامه چند لباس مناسب برای زیر پالتو را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

هودی

امروزه هودی به یکی از لباس های پرکاربرد زمستانی تبدیل شده که هم به تنهایی و هم بهمراه اکثر لباس ها قابل استفاده است. بهتر برای زیر پالتو یک لباس گرم بپوشید و هودی با ویژگی هایی که دارد، انتخاب خوبی برای زیر پالتو می باشد. تنها توجه داشته باشید که رنگ هودی با رنگ پالتو شما هماهنگی داشته باشید. هودی های طوسی بهترین گزینه هستند، چون به دلیل رنگ خنثی که دارند با اکثر رنگ ها سازگار هستند. هودی همرنگ پالتو نیز یک انتخاب هوشمندانه است.





بادی

پوشیدن لباسی که کاملا فیت تن شما باشد زیر پالتو آزاد، شما را خوش استایل نشان می دهد. برای چنین ترکیبی می توانید از بادی استفاده کنید. بادی های آستین بلند با پارچه های ضخیم که امروزه تنوع زیادی دارند.

دامن کوتاه

اگر قصد دارید به مهمانی بروید و می خواهید کمی از استایل اسپرت خارج شوید، می توانید دامن های تنگ و کوتاه چرم تا بالای زانو را زیر پالتو استفاده کنید. برای بالاتنه نیز بهتر است پیراهن شما کوتاه باشد و زیاد آزاد نباشد تا با دامنتان هماهنگی داشته باشد.

بلوز بافت

بلوزهای بافت یکی از لباس هایی هستند که هر فردی باید در کمد لباس خود داشته باشد چون علاوه بر اینکه در هوای سرد گرمای خوبی دارد، زیر کاپشن یا پالتو قابل استفاده است. امروزه بلوزهای بافت در انواع ساده و مدل دار وجود دارند و برای فعالیت های روزمره و یا شرکت در مهمانی می توانید به عنوان لباس زیر پالتو از آن استفاده کنید.




یقه اسکی

یکی از لباس های محبوب زمستانی یقه اسکی است که برای افرادی که یقه کشیده داشته باشند گزینه مناسبی است و به عنوان لباس زیر پالتو می توانند از آن استفاده کنند. اگر انتخاب شما برای لباس زیر پالتو یقه اسکی است، برای تکمیل استایلتان آیتم های نیمه رسمی و کژوال را انتخاب کنید.





کراپ

لباس کراپ لباس هایی با قد کوتاه هستند که در انواع فانتزی و ساده وجود دارند. کراپ آستین بلند زمستانی گزینه مناسبی به عنوان لباس زیر پالتو می باشد که با آن می توانید یک استایل شیک داشته باشید. بهتر است برای تکمیل چنین استایلی سایر لباس های شما اسپرت باشند.

دورس

دورس که شباهت زیادی به هودی دارد و تنها تفاوت آن با هودی، نداشتن کلاه است، یکی دیگر از لباس هایی است که می توانید زیر پالتو بپوشید. بهتر است دورس با رنگ های خنثی انتخاب کنید و یا اینکه رنگ دورس و پالتو شما یکرنگ باشد تا بهتر دیده شوید.

شومیز

اگر نمی خواهید لباس زیر پالتو شما خیلی ضخیم باشد، شومیز بپوشید. اما از پوشیدن شومیزهای حریر و شومیزهایی که طرح های شلوغ دارند، جدا خودداری نمایید. چون ظاهر شما را شلوغ و ناهماهنگ نشان می دهد.