استایل با شلوار چهارخونه
Views 5,378 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

استایل با شلوار چهارخونه

چهارخونه یکی از طرح هایی است که هیچوقت از مد نمی افتد ولی این روزا بسیار ترند شده و انواع و اقسام لباس ها از پالتو، شلوار، روسری با طرح چهارخونه مورد استقبال قرار گرفته است. اما اینکه با لباس چهارخونه چه استایلی داشته باشیم خیلی مهم است و می تواند ظاهر ما را به کلی تغییر دهد. در این مطلب می خواهیم چند ست پیشنهادی با شلوار چهارخونه ارائه دهیم و بگوییم بهتر است با شلوار چهارخونه چه لباسی بپوشیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

با شلوار چهارخونه چی بپوشم

معمولا طرح چهارخونه در فصل پاییز و زمستان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، شلوار چهارخونه هم از این امر مستثنی نیست، اما باید توجه داشته باشیم که لباس های مناسبی را با شلوار چهار خونه ست کنیم. چون چهارخونه یک طرح نسبتا شلوغ محسوب می شود و پوشیدن آن بهمراه لباسی که طرح شلوغ داشته باشند، زیاد جالب نمی شود.

ست کردن با شلوار چهارخانه

برای داشتن بهترین استایل با شلوار چهارخونه قبل از هر چیز به رنگ لباستان توجه کنید. رایج ترین رنگ شلوارهای چهارخانه، طوسی و قهوه ای است اما محدود به این رنگ ها نمی شود و تنوع زیادی دارد. 

  • شلوار چهارخانه برای افراد لاغر و کشیده گزینه بسیار خوبی است و علاوه بر فعالیت های روزمره برای مهمانی های نیمه رسمی مناسب می باشد.
  • لباس های ساده و بدون طرح بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار چهارخانه هستند و می توانند رنگ بلوز یا مانتوی خود را از یکی از رنگ های شلوار چهارخونه استفاده کنند.
  • در ست کردن با شلوار چهارخونه سعی کنید بیشتر از دو رنگ در استایل خود بکار نبرید. می توانید از اکسسوری ها نیز برای تکمیل استایلتان کمک بگیرید اما توجه کنید که حتما با رنگ لباستان هماهنگ باشد. 
  • اگر تصمیم دارید از شلوار چهارخانه برای یک محیط رسمی استفاده کنید، می توانید استایل خود را با لباس چرم مشکی و کفش های مجلسی تکمیل کنید. اما اگر طرفدار تیپ های اسپرت هستید، برای ست کردن شلوار چهارخونه، پیراهن یا مانتو ساده بهمراه کتانی سفید، بهترین انتخاب است.
  • لباس جین هم مورد مناسبی برای ست کردن با شلوار چهارخونه است. بخصوص جین طوسی با شلوار چهارخونه طوسی مشکی یک ترکیب جذاب و فوق العاده می شود.
  • برای پوشیدن شلوار چهارخونه با شومیز هم بهتر است شومیزهای ساده را در نظر داشته باشید که طرح خیلی شلوغی نداشته باشد و نهایتا از دو رنگی که در شلوار چهارخونه شما موجود است، ترکیب شده باشد.
  • گرچه شال ساده و تک رنگ بهترین گزینه برای استایل با شلوار چهار خونه می باشد اما می توانید کمی خلاقیت بخرج دهید و شالتان را هم چهار خونه انتخاب کنید. اما حتما باید مانتوی شما ساده باشد. در غیر اینصورت استایل شما خیلی شلوغ و بی اصول بنظر می رسد.
  • برای هوای سرد می توانید بهمراه شلوار چهار خونه، هودی و یا دورس تک رنگ بپوشید.