راهنمای کامل شلوار جین کش دار زنانه

محبوبیت شلوار جین کشسانی در سال های اخیر روز به روز در حال گسترش است. این محبوبیت به حدی رسیده است که عده ای از شلوار جین ساده گذر کرده و برای همیشه به سراغ شلوار جین های کش دار رفته اند. شلوار جین زنانه کش دار در ترکیب خود از الاستیک بیشتری بهره می برد و به همین دلیل قابلیت کشسانی پیدا می کند. با این وجود نکاتی وجود دارد که شما بانوان عزیز در هنگام خرید شلوار جین سفید رنگ می بایست به آنها توجه کنید. با یکدیگر به بررسی این موارد می پردازیم.

شلوار جین استرج یا کش دار چیست؟

تمام شلوارهای جین بدون استثنا از پارچه دنیم ساخته شده اند. تنها تفاوت شلوار جین زنانه کش دار با شلوار جین زنانه معمولی در این است که شلوارهای جین کش دار در ترکیب خود علاوه بر پارچه دنیم از پارچه الاستیک هم بهره می برند. پارچ دنیم خاصیت کشسانی چندانی ندارد به همین دلیل تولید کنندگان شلوار جین برای کش دار کردن آن از مواد الاستیک استفاده می کنند.

البته اینگونه نیست که شما فکر کنید میزان پارچه الاستیک به کار رفته در این شلوارها از پارچه دنیم بیشتر است. در شلوارهای جین کش دار هم این پارچه دنیم است که حرف اول را می زند. بنابر گزارشات رسیده، در ترکیب شلوار جین زنانه کشدار از 7 درصد پارچه دنیم و تنها 3 درصد پارچه الاستیک استفاده شده است. با اینکه تنها 3 درصد از پارچه الاستیک در شلوار جین زنانه استفاده می شود ولی می بینید که همین میزان کم چه تاثیری بر کشش یک شلوار جین می گزارد. پس تا اینجا با موادی که در تولید شلوار جین زنانه کش دار استفاده می شود، آشنا شدید. الاستیک ها هم گونه های مختلفی دارند. از رایج ترین و معروف ترین پارچه های الاستیک به کار رفته در شلوارهای جین زنانه می توان به

  • لیکرا
  • پلی استر
  • اسپندکس

اشاره کرد.
همچنین بخوانید: انتخاب بهترین طرح شوار جین بر اساس تیپ بدنی

مزیت های شلوار جین کش دار زنانه

احتمالا از مزیت های شلوار جین کش دار زنانه خبر ندارید. از مهم ترین مزیت های شلوار جین زنانه می توان به راحتی بیش از حد آن اشاره کرد. اگر شغل شما جزو شغل های پرتحرک است بهترین انتخاب برای شما استفاده از شلوار جین کش دار است. پارچه الاستیک به کار رفته در شلوارهای جین زنانه کش دار باعث به وجود آمدن حالت ارتجاعی و کشش در شلوار می شود که همین موصوع باعث راحتی بیش از حد این شلوارها می شود.

مزیت بعدی شلوار جین کش دار زنانه شیک بودن آن است. طبق نظرسنجی ها اکثر بانوان بر این عقیده اند که شلوار جین کش دار نسبت به یک شلوار جین معمولی از ظاهر بهتری برخودار است. کش موجود در شلوار به خوبی بدن شما را در آغوش می کشد و بدن شما را همان گونه که هست در معرض نمایش دیگران قرار می دهد.

مورد بعدی طیف رنگی بسیار زیاد و انواع مختلف شلوار جین کشدار است. اگر بخواهیم به شما دو رنگ محبوب شلوار جین کش دار زنانه معرفی کنیم، آبی و نیلی بهترین انتخاب هستند. از طرفی به راحتی می توانید شلوار جین کش دار را به راحتی با انوع استایل روزانه و مجلسی استایل کنید.

انتخاب شلوار جین کش دار زنانه

انواع مختلفی از شلوارهای جین با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارند. شما بنا به سلیقه شخصی خود می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب و برای کار یا مهمانی یا مراسم استایل کنید. همانطور که در بالاتر گفتیم، شلوارهای جین کشدار از موا الاستیک گوناگونی ساخته می شوند. می توانید از هر کدام که با شما سازگار تر است استفاده کنید.

شلوار جین کش دار و نکاتی که باید بدانید

تا به اینجا با شلوار جین کش دار و مواد تشکیل دهنده آن آشنا شدیم. در این بخش می خواهیم به نکات نگهداری شلوار جین کش دار بپردازیم. نگهداری شلوار جین کش دار از شلوار جین معمولی کمی دشوارتر است. در وهله اول به سراغ برچسب مراقبت از محصول بروید. زیر کمر شلوار خود را نگاه کنید تا با تکات حفاظتی در خصوص شلوار جین کش دار آشنا شوید. برچسب مراقبت حاوی اطلاعات محوی نظیر نحوه شستشو، نحوه لکه گیری و نگهداری شلوار جین کش دار است. برای شستشو شلوار جین کش دار حتما از آب سرد استفاده کنید. اگر برای شستشو شلوار جین کش دار خود از ماشین لباس شویی استفاده می کنید، به شما پیشنهاد می دهیم که حتما از دور ملایم و آهسته ماشین لباس شویی استفاده کنید.
مطلب پیشنهادی: در خرید شلوار جین راسته زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

همچنین پس از هر بار استفاده از شلوار جین کش دار نیازی به شستشو آن ندارید. شلوار جین کش دار خود را تنها زمانی بشویید که واقعا کثیف شده باشد یا لکه بر روی آن به وجود آمده باشد. شستشو زیاد شلوار جین کش دار باعث خراب شدن بافت و کاهش کیفیت شلوار می شود.

نتیجه گیری

شما بانوان عزیز نباید به هیچ عنوان از شلوار جین زنانه کش دار غافل شوید. شلوار جین زنانه کش دار استایل بسیار زیبایی به شما می بخشد. از طرفی راحتی شلوار جین های کش دار بسیار بیشتر از شلوار جین معمولی است. اگر تاکنون از شلوار جین کش دار استفاده نکرده اید، به شما توصیه می کنیم که اینکار را انجام دهید. پس از یکبار استفاده از شلوار جین کش دار متوجه خواهید شد که چه نعمت بزرگی را تاکنون از دست داده بودید.