خرید هودی دخترانه فانتزی
Views 1,981 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

خرید هودی دخترانه فانتزی

با رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا کم کم باید به سراغ لباس های گرم و پاییزی برویم. هودی به دلیل طراحی آزاد و گشادی که دارد، استایل شما را شیک تر می کند. هودی دخترانه فانتزی از محبوب ترین و پر طرفدارترین انواع پوشاک گرم پاییزی در بین جوانان و نوجوانان است. در گذشته هودی بیشتر جزو پوشاک ورزشی و اسپرت بود اما امروزه به یکی از راحت ترین و شیک ترین پوشاک گرم در استایل کژوال و خیابانی تبدیل شده است. در این بخش از آی بولک شما را با هودی فانتزی دخترانه و نحوه ست کردن آن آشنا می کنیم.

خرید اینترنتی هودی دخترانه فانتزی

هودی ها در ظاهر شبیه به هم هستند اما اگر کمی بیشتر دقت کنیم شاهد تفاوت هایی جزیی در آنها می شویم. همه هودی ها گشاده بوده و دارای کلاه هستند که همین کلاه سبب علاقه بسیاری از اشخاص به آن شده است. تفاوتی که هودی های دخترانه فانتزی با هم دارند در نوع جنس پارچه آن می باشد. برخی از هودی ها مخصوص فصول سرد هستند و برخی دیگر نازک تر بوده و برای فصول گرم نیز می توان از آنها استفاده کرد. لازم به ذکر است که برخی افراد دوست ندارند درشت اندام دیده شوند، بنابراین اینگونه افراد بهتر است به دنبال سراغ هودی نروند به دلیل اینکه پارچه آنها معمولا بزرگتر از سایز واقعی می باشد.

چگونه با هودی شال بپوشیم

نکاتی برای خرید هودی دخترانه فانتزی 

  • جنس هودی، نخستین نکته در هنگام خرید لباس زمستانی از جمله هودی دخترانه فانتزی، توجه به جنس آن است .

همواره هنگام خرید هودی دخترانه فانتزی به جنس هودی حساس باشید به دلیل اینکه قرار است چند سال از آن استفاده کنید و آن را داشته باشید.

  • به دکمه ها و یراق هودی خود نیز حتما توجه کنید به دلیل اینکه تاثیر زیادی بر زیبایی هودی شما خواهد داشت.
  • انتخاب رنگ در خرید لباس همواره موضوعی بسیار مهم می باشد. بهتر است بدانید در خرید هودی دخترانه فانتزی انتخاب رنگ‌ های تیره بیشتر از رنگ‌ های روشن می تواند گرما را جذب خود کند. به عنوان مثال انتخاب رنگ هایی چون قهوه‌ای تیره، سورمه‌ای تیره، رنگ مشکی و یا خاکستری می تواند انتخاب مناسبی برای خرید هودی باشد.

خرید هودی کلاه دار زنانه را نیز می توانید بصورت آنلاین از آی بولک انجام دهید.

ست کردن هودی دخترانه فانتزی

هودی دخترانه فانتزی انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به موقعیتی که می خواهید پوشید، آنرا با لباس های مختلف ست کنید. در ادامه چند ست پیشنهادی برای هودی دخترانه فانتزی ارائه داده ایم.

  • هودی دخترانه فانتزی در مهمانی

به دلیل فانتزی و شیک بودن آن می توانید در مهمانی های دوستانه از هودی استفاده کنید. می توانید به همراه هودی دخترانه فانتزی، یک شلوار مام استایل تنگ یا گشاد و کتانی اسنیکرز بپوشید.

  • ست کردن هودی دخترانه فانتزی با کت جین

کت‌ های جین یکی از مناسب‌ ترین گزینه‌ ها برای پاییز می‌باشند پس یکی از اصلی‌ ترین استایل‌ ها با هودی دخترانه فانتزی، ست کردن آن با کت جین است. می توانید کت جین را روی هودی پوشیده و جلوه ای زیبا به آن بخشید. در انتخاب دیگر المان ها نیز می توانید از شلوار های اسلیم یا لگینگ جین و اسنیکرز های سفید استفاده کنید.

  • کت ضخیم چهارخانه و هودی دخترانه فانتزی

ترکیب کت ضخیم چهارخانه روی هودی می تواند انتخابی شیک و خلاقانه برای فصول سرد باشد. می توانید با شلوار اسلیم و اسنیکرز یا کتانی سفید رنگ ست کرده و جلوه ای زیبا به استایل خود ببخشید.

  • کت چرم و هودی دخترانه

اگر به دنبال استایلی منحصر به فرد و شیک هستید می توانید از یک کت چرم برای ست کردن با هودی سفید به همراه با یک شلوار راسته و نیم بوت چرم بهره ببرید.