با رنگ کرم چه رنگی بپوشیم ؟
Views 6,619 بازدید
Calendar icon 11 ماه پیش

با رنگ کرم چه رنگی بپوشیم ؟


رنگ کرم یکی از رنگ‌های خنثی و پرطرفدار است که به راحتی با تمام رنگ‌ها ست می‌شود. این رنگ به تنهایی نیز جذابیت ویژه‌ای دارد و می‌توان با استفاده از اکسسوری‌های مختلف جذابیت آن را چند برابر کنید. اما فراموش نکنید که برای ترکیب کردن رنگ کرم با رنگ‌های دیگر باید کمی سلیقه به خرج داد تا بتوانید یک ترکیب رنگ جذاب و متفاوت را درست کنید پس اگر دوست دارید رنگ‌های متناسب با رنگ کرم را بشناسید با ما همراه باشید.

 

رنگ کرم را با چه رنگ‌های می‌توان ست کرد؟

رنگ‌های دنیای بسیار جذاب و متفاوتی دارند و اگر بطور اصلی و درست از قواعد رنگ‌شناسی برای ست کردن رنگ‌ها استفاده شود می‌توانید یک ترکیب جذاب و متفاوتی در ظاهر و لباس‌هایتان ایجاد کنید. رنگ کرم یکی از رنگ‌های خنثی و محبوبی است که به راحتی می‌توان با رنگ‌های دیگر ترکیب شود. برای ترکیب کردن رنگ کرم با رنگ‌های دیگر باید در ابتدا دقت کنید که قرار است از لباستان برای چه مکان و مناسبتی استفاده می‌کنید تا بتوانید یک ترکیب جذابی در استایلتان بسازید. رنگ لباس یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در یک استایل است که اگر به درستی انتخاب نشود ممکن است ظاهری ناراسته و به ریخته به شما بدهد پس در انتخاب ترکیب رنگ لباس‌ها باید دقت زیادی داشته باشید. در ادامه چند ترکیب رنگ جذاب با رنگ کرم را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با استفاده از این ترکیب رنگ‌ها ظاهری آراسته و جذابی داشته‌باشید.

ترکیب رنگ کرم با رنگ سفید

رنگ سفید یکی از رنگ‌های مکمل و جذاب برای رنگ کرم است. استفاده از این دو رنگ در کنارهم به لباس‌هایتان نور و زیبایی ممی‌بخشد و باعث ایجاد حس شادابی و سرزندگی می‌شود.




ترکیب رنگ کرم با رنگ مشکی

مشکی یکی از رنگ‌های جذاب و خنثی است که بسیار طرفدار دارد و ترکیب آن با رنگ کرم می‌توان یک ترکیب جذاب و فوق العاده به استایل شما ببخشد. پس اگر قرار است برای مناسبت‌های رسمی از رنگ کرم استفاده کنید پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را با رنگ مشکی ترکیب کرده و با پوششی متفاوت و جذاب ظاهر شوید.

ترکیب رنگ کرم با رنگ پاستیلی

رنگ‌های پاستیلی شامل صورتی کم رنگ، آبی کم رنگ،  نعنایی، هلویی و لیمویی است و ترکیب این رنگ‌ها با کرم می‌تواند بسیار جذاب باشد.

ترکیب رنگ کرم با رنگ صورتی

رنگ صورتی جز رنگ‌های ملایم و جذاب بوده که بسیار مورد پسند خانم‌های جوان است که از ترکیب این رنگ با کرم می‌توانید یک ست جذاب و متفاوتی را در استایل خود ایجاد کنید.

ترکیب رنگ کرم با رنگ سبز

ترکیب رنگ کرم و سبز یک انتخاب هوشمندانه و جذاب است و ترکیب این دو رنگ می‌تواند باعث ایجاد حس آرامش شود همچنین برای داشتن یک استایل متفاوت می‌توانید از ترکیب این دو رنگ در لباس‌هایتان  استفاده کنید. در ترکیب این رنگ دقت کنید که هرچه رنگ سبز تیره‌تری استفاده کنید ست جذاب‌تر و سبک‌ترین به شما می‌دهد.

این مطلب را بخوانید :  " با شلوار کرم چی مانتویی بپویشیم "


ترکیب رنگ کرم با رنگ‌ سورمه‌ای

این ترکیب رنگ بیشتر برای استایل آقایان استفاده می‌شود و یک ست جذاب و زیبایی را ایجاد می‌کند‌. ترکیب رنگ کرم در کنار سورمه‌ای یکی از بهترین و جذاب‌ترین ترکیب رنگی است که در دنیای مد بسیار از آن استفاده می‌شود.

ترکیب رنگ کرم با رنگ قهوه‌ای

یکی از ترکیب‌های جذاب و مورد پسند برای تمام سنین ترکیب رنگ کرم ، قهوه‌ای است. این دو رنگ جز رنگ‌های متوالی به حساب می‌آیند و استفاده از آن‌ها در لباس‌ها باعث ایجاد یک ظاهر شیک و جذاب می‌شود. ترکیب این دو رنگ از جمله محبوب‌ترین نوع ست در لباس آقایان و خانم‌ها بوده که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود.

ترکیب رنگ کرم با رنگ نارنجی

اگر جز افرادی هستید که رنگ‌های شاد و سر زنده را می‌پسندید پیشنهاد می‌کنیم حتما در استایل خود از ترکیب رنگ کرم و نارنجی استفاده کنید. این ترکیب رنگ هارمونی شگفت انگیزی دارد و استفاده از آن‌ها باعث شادابی می‌شود.

 ترکیب رنگ کرم با رنگ قرمز

قرمز یکی از رنگ‌های شاد و جذابی است که با رنگ کرم تضاد دارد. از آنجایی که در اصول رنگ‌شناسی استفاده از رنگ‌های متضاد می‌تواند یک ست جذابی را ایجاد کند پس ترکیب رنگ کرم و قرمز می‌تواند یکی از ست‌های ایده‌آل و جذابی باشد که می‌توانید برای مهمانی‌ها و جشن‌های از این ترکیب استفاده کنید‌ و متفاوت ظاهر شوید.

بطور کلی رنگ کرم جز رنگ‌های خنثی و پر طرفدار است که به تنهایی نیز جذابیت ویژه‌ای دارد. این رنگ با تمام رنگ‌ها سازگاری دارد و به خوبی ست می‌شود فقط برای ترکیب کردن این رنگ با رنگ‌های دیگر با رنگ انتخابی متناسب با پوست صورتتان باشد تا بتوانید علاوه بر لباس مناسب ظاهری جذاب و شیک داشته باشید.

سخن پایانی

رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در ظاهر هستند و تا حدودی نشانگر روحیه و احساس درونی هر فرد به حساب می‌آید. رنگ کرم جز رنگ‌های خنثی و محبوبی است که از آن می‌توان برای تمام سنین استفاده کرد و ترکیب کردن این رنگ با رنگ‌های دیگر می‌تواند جذابیت ظاهری را دوچندان کند. برای داشتن یک استایل مناسب و جذاب باید در ابتدا با هارمونی رنگ‌ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید از طریق آن یک پوشش زیبا و آراسته برای خودتان ایجاد کنید.