مدل پالتوی مناسب برای افراد چاق
Views 9,584 بازدید
Calendar icon 5 ماه پیش

مدل پالتوی مناسب برای افراد چاق

چاق بودن به معنی خدافظی با خوشتیپی نیست، بلکه باید در انتخاب لباس دقت بیشتری داشته باشیم. خوش استایل افراد کسانی هستند که فرم بدن خود را می شناسند و می دانند چه مدل لباس هایی برای آنها مناسب است. در این مطلب می خواهیم چند مدل پالتوی مناسب برای افراد چاق را معرفی کنیم. پس اگر کمی چاق هستید یا اضافه وزن دارید، قبل از خرید پالتو نگاهی به این مطلب بیاندازید.

مدل پالتو مناسب افراد چاق

اکثر افرادی که اضافه وزن دارند با پوشیدن لباس هایی که آنها را کشیده تر نشان دهد، بهتر بنظر می رسند. اما چه پالتوهایی چنین ویژگی دارند و مدل پالتو مناسب برای افراد چاق کدام است؟

  • پالتو بلند و ساده

پالتوهای بلند نقش موثری در لاغر نشان دادن افراد چاق دارند. اما باید توجه داشته باشید که سایز پالتو اندازه تنتان باشد و سرشانه در جای خودش قرار بگیرد، پالتو بلندی که برای شما تنگ یا گشاد باشد اصلا مناسب نیست. همچنین بهتر است طرح خاصی روی پالتو شما نباشد، وجود طرح های شلوغ و درشت روی مانتو و یا آستین های پفی و عروسکی باعث می شود چاقتر از چیزی که هستید بنظر برسید. پالتو ساده بلند با رنگ تیره چیزی است که شما به آن احتیاج دارید. البته وجود برش های عمودی روی پالتو برای افراد چاق مناسب است.

  • پالتو مدل فون یا کمی کلوش

حتما توجه کرده اید که با پوشیدن پالتویی به شکل مستطیل که هیچ برش خاصی ندارد چاق تر دیده می شوید. اگر به دنبال مدل پالتو مناسب افراد چاق هستید، پالتو کلوش را انتخاب کنید که از بالاتنه به سمت پایین کمی آزاد می شود. چنین پالتویی اندام شما را زیباتر و متناسب تر نشان می دهد. به ویژه اگر بهمراه بوت یا کفش پاشنه بلند بپوشید.

  • پالتو با آستین های راسته

اگر می خواهید لاغر بنظر برسید پالتویی را انتخاب کنید که آستین آن راسته باشد. آستین های کلوش و کیمونو مانند، شما را چاق نشان می دهند. همچنین بهتر است قد آستین پالتو کاملا مچ دست شما را بپوشاند. این یک ترفند برای افرادی است که می خواهند لاغرتر بنظر برسند.

  • پالتو دکمه دار

گرچه در سال های اخیر اکثر پالتوها آزاد و جلوباز هستند، اما برای افراد چاق مدل پالتویی مناسب است که دکمه داشته باشد و دکمه های ان براحتی بسته شود. چنین پالتویی شما را کشیده تر و لاغرتر از چیزی هستید نشان می دهد.
مطلب پیشنهادی: پالتو کوتاه را با چی بپوشیم؟

همچنین بخوانید: گره زدن کمربند پالتو

نکاتی در مورد انتخاب پالتوی مناسب برای افراد چاق

  • پالتوهای پیلی دار بدترین مدل پالتو برای افراد چاق است، زیرا آنها را چاقتر نشان می دهد.
  • سعی کنید پالتوهای خیلی کوتاه و تنگ را انتخاب نکنید.
  • از انتخاب پالتوهایی که جنس خیلی ضخیمی دارند خودداری کنید، چون ضخامت این پالتوها حجم بدن شما را در ظاهر بیشتر نشان می دهد.
  • یقه پالتو هم نقش مهمی در چاق یا لاغر نشان دادن شما دارد. از انتخاب پالتو با یقه های خیلی پهن و بزرگ برای افراد چاق خودداری نمایید.

سخن پایانی:

در انتخاب پالتو برای افراد چاق، بهتر است پالتوهایی با برش‌های بلند و ساده، آستین‌های راسته، دکمه دار و با طرحات ساده و رنگبندی تیره را انتخاب کنید. همچنین، از پالتوهای پیلی دار و با ظاهر ضخیم خودداری کنید. با رعایت این نکات، می‌توانید پالتویی را پیدا کنید که به شما لاغرتر و مناسب‌تر بنظر برسید.