30 مدل هودی دخترانه ترند سال 2023
Views 900 بازدید
Calendar icon 7 ماه پیش

30 مدل هودی دخترانه ترند سال 2023

20 مدل هودی دخترانه ترند سال 2023

هودی لباسی است که معمولا در فصول سرد از آن استفاده می‌شود و به‌دلیل راحت بودن، علاقمندان زیادی دارد. هودی‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی عرضه می‌شوند که در این میان، انواع اورسایز آن امروزه طرفداران بیشتری دارد.

این نوع هودی‌ها به روش‌های خاصی برای ست کردن نیاز ندارند و می‌توان آن‌ها را با هر نوع شلوار و لگ ست کرد.

هودی لباسی است که در بین دختران طرفداران زیادی دارد و علاوه بر زیبایی خاصش، در فصول سرد به‌عنوان یک لباس گرم محبوب نیز شناخته می‌شود.

به‌هر حال، در زمان خرید این نوع لباس باید به طرح، رنگ و جنس آن توجه داشت. اما اگر به دنبال مدل‌های خاص هودی هستید، در ادامه 20 مدل هودی دخترانه ترند سال 2023 را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع مدل‌های هودی دخترانه

با فرارسیدن فصل سرما، لباس‎های گرم هم دارند خودی نشان می‌دهند. از لباس‌های پرطرفدار فصول سرد هودی‌ها هستند که این نوع لباس‌ها را می‌توان همه جا پوشید از خانه و مدرسه گرفته تا زمان ورزش و تفریح. بنابراین، کاربردی و راحت بودن هودی‌ها از نکات مثبت آن‌ها است.

 

امروزه انواع مدل‌های هودی دخترانه را می‌توان در بازار یافت؛ پس اگر برای امسال به دنبال مدل‌های مختلف هودی هستید، 20 مدل هودی دخترانه ترند سال 2023 شامل موارد زیر می‌باشند:
مدل هودی پشت بلند دخترانه


 مدل هودی دو رنگ دخترانه



 مدل هودی پشمی دخترانه

 مدل هودی فانتزی دخترانه

 مدل هودی عروسکی دخترانه






 مدل هودی گوش‌دار دخترانه
 
مدل هودی اسپورت دخترانه



 مدل هودی کراپ دخترانه




 مدل هودی زیپ‌دار دخترانه


 مدل هودی لش دخترانه


 مدل هودی بلند دخترانه


مدل هودی چهارخونه دخترانه
مدل هودی انگشتی دخترانه
مدل هودی کلاهدار دخترانه

 مدل هودی طرح‌دار دخترانه

 
مدل هودی دورس تو کرکی


 مدل هودی پاییزه دخترانه
مدل هودی دورس ضخیم دخترانه


 مدل هودی فانتزی پاپیونی دخترانه
 
مدل هودی شلوار طرح‌دار

البته، هودی‌ها در انواع مدل‌های دیگر نیز طراحی شده‌اند تا بدین صورت پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشند.
مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید پلیور زنانه

با هودی چی بپوشیم؟

برای دوخت هودی‌ها معمولا از دو نوع پارچه دورس و تو کرکی استفاده می شود که هودی‌های دورس برای فصول پاییز و بهار و هودی‌های تو کرکی برای فصل زمستان مناسب هستند.

اما باید با هودی چی بپوشیم؟ با اینکه هودی از لباس‎های راحتی است که به شخص ظاهری غیر رسمی می‌دهد، اما باید در نظر داشت که هودی‌ها را نمی‌توان با هر لباسی پوشید. حال هودی را باید با چه لباس‌هایی بپوشیم و با چه لباس‌هایی نپوشیم؟

پوشیدن کلاه بافت با هودی کلاهدار ممنوع!

پوشیدن کلاه بافت با هودی کلاه‌دار از اشتباهات رایجی است که بسیاری آن را انجام می‌دهند. دقت کنید که، در صورتی می‌توان از کلاه در کنار هودی کلاه‌دار استفاده کرد که کلاه از نوع پارچه‌ای یا کلاه‌های کپ ورزشی باشند.

اندازه هودی با سایزتان باید متناسب باشد.

همانطور که می‌دانید هودی‌ها آزاد هستند و از آن‌ها به‌عنوان لباس‌های فری سایز یاد می‌شود. اندازه هودی‌های زنانه معمولا به‌صورت سایزهای کوچک، متوسط و سایز بزرگ ارائه شده که همین سایزبندی پاسخگوی افرادی با سایزهای 36 تا 48 می‌باشد.

به‌هر حال، در زمان انتخاب یک هودی مناسب باید به سایز آن دقت کنید؛ چرا که هودی‌هایی که خیلی بلند یا خیلی گشادند به شما ظاهری نامرتب و شلخته خواهند داد.

هودی نباید داخل شلوار باشد.

ترکیب‌بندی نادرست لباس‌ها یکی از اشتباهاتی است که بسیاری مرتکب می‌شوند. برای مثال، انداختن لباسی کژوال داخل شلوار درست نیست و باید این نوع از لباس‌ها روی شلوار قرار بگیرند.

در مورد هودی‌ها نیز در نظر گرفتن این مساله اهمیت زیادی دارد.

نباید کت رسمی را روی هودی پوشید.

پوشیدن لباس‌های رسمی در کنار لباس‌های غیر رسمی اصلا درست نیست و عدم توجه به این مساله می‌تواند ظاهرتان را نامرتب  و بی‌سلیقه نشان دهد. برای ست کردن با هودی می‌توانید از کاپشن یا پافر استفاده کنید.

پوشیدن هودی با دامن کلوش جالب نیست.

به‌طور کلی نمی‌توان یک لباس گشاد مثل هودی را با دامن آزادی مثل دامن کلوش ست کرد. دامن تنگ یا راسته گزینه‎ای مناسب برای ست کردن با هودی است.

انواع روش‌‌های ست کردن هودی

هودی را می‌توان با انواع لباس‌ها ست کرد؛ با این حال، باید به نکاتی نیز توجه داشت که در ادامه انواع روش‌‌های ست کردن لباس‌ها با هودی را بیان نموده‌ایم.

ست هودی با شلوارک

یکی از استایل‌های خاص دخترانه هودی با شلوارک است. اما به‎خاطر داشته باشید که به‌دلیل اورسایز و آزاد بودن هودی‌ها باید از شلوارک‌هایی متناسب و فیت که بلندی آن‌ها به روی زانو می‌رسند، استفاده کرد.

این استایل با کفش کتانی، چکمه یا صندل تکمیل می‌شود.

ست کردن هودی با ژاکت جین یا کت

ترکیب هودی و کت جین یکی از استایل‌های محبوب در میان خانم‌ها است. برای داشتن این استایل می‌توانید کت کلاسیک مشکی یا آبی را با هودی‌هایی به رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی و یا دیگر رنگ‌ها ست کنید. برای مثال، ترکیب هودی سفید و کت جین آبی عالی است.

در تکمیل این استایل نیز می‌توانید از شلوار چرم مشکی یا جین و چکمه‌های چرمی مچ‌پا استفاده کنید تا ظاهری عالی و شیک داشته باشید.

ترکیب هودی و کت چرم

با ترکیب هودی و کت چرم می‌توانید استایلی شیک و مدرن داشته باشید. اما برای داشتن بهترین استایل با این ترکیب، بهتر است از هودی‌هایی با رنگ خنثی یا ملایم به همراه یک کت چرم مشکی، در کنار یک شلوار جین مشکی یا آبی تیره استفاده کنید.

البته، برای داشتن استایلی منحصربه‌فرد می‌توانید ترکیب هودی و کت چرمی را به سلیقه خودتان به رنگ‌های مختلف انتخاب کنید.

ترکیب هودی و شلوار جین

هودی و شلوار جین نیز ترکیبی فوق‌العاده است که بسیار راحت بوده و احساس خوبی را القا می‌کند. برای داشتن استایلی عالی با این ترکیب، بهتر است هودی و شلوار جین را فیت و متناسب با اندامتان انتخاب کنید.

همچنین، رنگ‌های خنثی برای این استایل مناسب است و با یک اسسوری جذاب نظیر گردنبند می‎توانید استایل‌تان را شیک‎تر جلوه دهید.

ترکیب هودی و شلوار اسلش

اگر به دنبال استایل اسپرت هستید، ترکیب هودی و اسلش به همراه کفش‌های کتانی مناسب شما خواهد بود. البته، با پوشیدن کفش یا صندل پاشنه بلند، استایل‌تان را به سبکی خاص و کاملا جدید خواهید رساند.

ترکیب هودی و پالتو

با ترکیب هودی و پالتو، کاپشن یا پافر نیز می‌توانید استایلی خاص داشته باشید. این ترکیب در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد و می‌توان به‌عنوان یک استایل فوق‌العاده شیک روزمره به آن نگاه کرد.

ترکیب هودی با پالتو، ظاهری محافظه‌کارانه ایجاد می‌کند و داشتن استایلی خاص با این ترکیب به زمان زیادی نیاز ندارد.

بنابراین می‌توانید هودی و لگ یا شلوار جین را با یک پالتو به همراه یک کفش پاشنه بلند یا اسپورت امتحان کنید.

برای داشتن استایلی منحصر به‌فردتر با این ترکیب، بهتر است از رنگ‌های خنثی برای هودی استفاده شود و پالتویی با رنگ‌های خاص را انتخاب نمایید.

استفاده از پافر یا کاپشن در کنار هودی می‌تواند انتخابی هوشمندانه و عالی برای فصول سرد باشد.

ست کردن با هودی را دست کم نگیرید

برای داشتن استایلی مناسب با هودی علاوه بر اینکه می‌توان از بین 20 مدل هودی دخترانه ترند سال 2023 انتخاب کرد، لازم است که از نحوه ترکیب مدل‌های مختلف هودی با انواع لباس‌ها نیز مطلع بود.